Ogłoszenie nr 510002769-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
ZOO Wrocław Sp. z o. o.: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500294848-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000,
ul. ul. Wróblewskiego
42374,
51618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/NBO/U/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla inwestycji (dalej Inwestycja) pod nazwą: "Obiekt ekspozycyjno-hodowlany dla goryli i innych zwierząt lasów deszczowych Afryki Równikowej we Wrocławskim ZOO" (dalej PFU) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) opracowania PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającymi zastosowanie do przedmiotu zamówienia, których konieczność zastosowania wynika m.in. ze specyfiki inwestycji, o której mowa w ust. 1, przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz w oparciu o koncepcję architektoniczną, uwzględniając uwagi Sądu Konkursowego i Zamawiającego b) uzyskania od właściwych instytucji technicznych warunków i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania PFU; c) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z opracowaniem PFU, w tym kosztu zakupu map do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntu, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji, kosztów związanych z przeprowadzeniem prac geologicznych itp.; d) uzyskania wszelkich wymaganych prac, uzgodnień branżowych, dokumentów oraz wykonanie niezbędnych opracowań związanych z wykonaniem PFU. 3) PFU, z uwagi na jego późniejsze wykorzystanie przez Zamawiającego przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia w formie "zaprojektuj i wybuduj", które podlegać będzie rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów powyżej wskazanej ustawy, a w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji, jak również nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" (art. 29 ust. 2 i 3 Pzp), ", wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. W PFU należy opisać rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń 4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu PFU w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (1 egzemplarz w wersji nieedytowalnej - w formacie pdf na płycie CD i 1 egzemplarz w wersji edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD) oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje w wersji papierowej. 5) Wykonawca oświadcza, iż posiada niezbędne uprawnienia, umiejętności, wiedzę, personel, środki i materiały oraz doświadczenie do wykonania umowy i zobowiązuje się wykonać umowę z należytą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru i najwyższych standardów zawodowych i aktualnym poziomem wiedzy i techniki. 6) Wykonawca oświadcza, iż dokumentacja przekazana Zamawiającemu będzie kompletna, wyczerpująca i odpowiadająca celom Zamawiającego oraz zgodna z wymogami prawa. 7) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego konsultowania rozwiązań dotyczących Inwestycji na etapie tworzenia PFU.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
305000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM FIRM: Dariusz MALINOWSKI i R`HOUSE Renata GAJER-HACKEMER
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
319800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie NBO na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2)z ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art 110 uPzp na opracowanie koncepcji architektonicznej. Nagrodą w konkursie było m.in. zaproszenie do negocjacji bez ogłoszenie trzech uczestników konkursu, których prace zostały najwyżej ocenione przez Sąd Konkursowy. Zaproszeni uczestnicy konkursu złożyli oferty, które były oceniane wg kryterium ceny, terminu wykonania oraz oceny koncepcji architektonicznej w konkursie. Najwięcej punktów wyliczonych wg wzorów określonych w SIWZ uzyskał Wykonawca - Konsorcjum firm, z którym Zamawiający zawarł umowę. Tryb postępowania wybrano na podstawie art 62 ust 1 pk2) ustawy Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.