eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002769-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500294848-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/NBO/U/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla inwestycji (dalej Inwestycja) pod nazwą: "Obiekt ekspozycyjno-hodowlany dla goryli i innych zwierząt lasów deszczowych Afryki Równikowej we Wrocławskim ZOO" (dalej PFU) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) opracowania PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającymi zastosowanie do przedmiotu zamówienia, których konieczność zastosowania wynika m.in. ze specyfiki inwestycji, o której mowa w ust. 1, przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz w oparciu o koncepcję architektoniczną, uwzględniając uwagi Sądu Konkursowego i Zamawiającego b) uzyskania od właściwych instytucji technicznych warunków i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania PFU; c) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z opracowaniem PFU, w tym kosztu zakupu map do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntu, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji, kosztów związanych z przeprowadzeniem prac geologicznych itp.; d) uzyskania wszelkich wymaganych prac, uzgodnień branżowych, dokumentów oraz wykonanie niezbędnych opracowań związanych z wykonaniem PFU. 3) PFU, z uwagi na jego późniejsze wykorzystanie przez Zamawiającego przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia w formie "zaprojektuj i wybuduj", które podlegać będzie rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów powyżej wskazanej ustawy, a w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji, jak również nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" (art. 29 ust. 2 i 3 Pzp), ", wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. W PFU należy opisać rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń 4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu PFU w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (1 egzemplarz w wersji nieedytowalnej - w formacie pdf na płycie CD i 1 egzemplarz w wersji edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD) oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje w wersji papierowej. 5) Wykonawca oświadcza, iż posiada niezbędne uprawnienia, umiejętności, wiedzę, personel, środki i materiały oraz doświadczenie do wykonania umowy i zobowiązuje się wykonać umowę z należytą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru i najwyższych standardów zawodowych i aktualnym poziomem wiedzy i techniki. 6) Wykonawca oświadcza, iż dokumentacja przekazana Zamawiającemu będzie kompletna, wyczerpująca i odpowiadająca celom Zamawiającego oraz zgodna z wymogami prawa. 7) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego konsultowania rozwiązań dotyczących Inwestycji na etapie tworzenia PFU.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 305000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM FIRM: Dariusz MALINOWSKI i R`HOUSE Renata GAJER-HACKEMER
Email wykonawcy: malinowski@malinowskidesign.pl
Adres pocztowy: GUZOWATKA 44
Kod pocztowy: 05-252
Miejscowość: DĄBRÓWKA
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 319800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 319800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 799500.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie NBO na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2)z ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art 110 uPzp na opracowanie koncepcji architektonicznej. Nagrodą w konkursie było m.in. zaproszenie do negocjacji bez ogłoszenie trzech uczestników konkursu, których prace zostały najwyżej ocenione przez Sąd Konkursowy. Zaproszeni uczestnicy konkursu złożyli oferty, które były oceniane wg kryterium ceny, terminu wykonania oraz oceny koncepcji architektonicznej w konkursie. Najwięcej punktów wyliczonych wg wzorów określonych w SIWZ uzyskał Wykonawca - Konsorcjum firm, z którym Zamawiający zawarł umowę. Tryb postępowania wybrano na podstawie art 62 ust 1 pk2) ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.