To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-07
Ogłoszenie nr 510002565-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Uniwersytet Opolski: Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620980-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500242312-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/32/2018/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim", w podziale na części: Część nr 1: Plecak ratowniczy z wyposażeniem - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Elektroniczna waga lekarska - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Mechaniczna waga lekarska - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 4: Medyczna miarka do pomiaru obwodu ciała - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. Część nr 5: Bezdotykowy termometr elektroniczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. Część nr 6: Bezdotykowy termometr elektroniczny do pomiaru temperatury w uchu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. Część nr 7: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych i dzieci - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. Część nr 8: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ. Część nr 9: Ciśnieniomierz elektroniczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ. Część nr 10: Ciśnieniomierz elektroniczny bezrtęciowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ. Część nr 11: Pulsoksymetr - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ. Część nr 12: Oftalmoskop - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ. Część nr 13: Otoskop - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1Ł do SIWZ. Część nr 14: Worek samorozprężalny z osprzętem - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ. Część nr 15: Mata treningowa - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ. Część nr 16: Bezkontaktowy iluminator naczyniowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ. Część nr 17: Zestaw do nauki szycia ran - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ. Część nr 18: Medyczne okulary ochronne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ. Część nr 19: Długopisowa latarka diagnostyczna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ. Część nr 20: Stetoskop internistyczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1T do SIWZ. Część nr 21: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1U do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33140000-0, 38311000-8, 38310000-1, 38330000-8, 38412000-6, 38423100-7, 37421000-5, 33734000-4, 31521320-3, 33124100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Plecak ratowniczy z wyposażeniem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Elektroniczna waga lekarska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Mechaniczna waga lekarska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 3 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Medyczna miarka do pomiaru obwodu ciała |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Bezdotykowy termometr elektroniczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1187.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Bezdotykowy termometr elektroniczny do pomiaru temperatury w uchu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 6 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych i dzieci |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 7 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Ciśnieniomierz elektroniczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 9 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Ciśnieniomierz elektroniczny bezrtęciowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 10 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pulsoksymetr |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3270
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14610
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Oftalmoskop |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 12 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Otoskop |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 13 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Worek samorozprężalny z osprzętem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 14 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Mata treningowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
948
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Bezkontaktowy iluminator naczyniowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49998
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neoregen Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36936
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zestaw do nauki szycia ran |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 17 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Medyczne okulary ochronne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 18 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Długopisowa latarka diagnostyczna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 19 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Stetoskop internistyczny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 20 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 21 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.