eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002565-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Uniwersytet Opolski: Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620980-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500242312-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000, ul. Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 5 415977, e-mail zamowienia@uni.opole.pl, faks 775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.uni.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/32/2018/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Zakup pierwszego wyposażenia Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej UO w zakresie drobnego sprzętu medycznego diagnostycznego i narzędzi niezbędnych do prowadzenia zajęć symulacyjnych na Kierunku Lekarskim", w podziale na części: Część nr 1: Plecak ratowniczy z wyposażeniem - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Elektroniczna waga lekarska - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Mechaniczna waga lekarska - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 4: Medyczna miarka do pomiaru obwodu ciała - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. Część nr 5: Bezdotykowy termometr elektroniczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. Część nr 6: Bezdotykowy termometr elektroniczny do pomiaru temperatury w uchu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. Część nr 7: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych i dzieci - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. Część nr 8: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ. Część nr 9: Ciśnieniomierz elektroniczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ. Część nr 10: Ciśnieniomierz elektroniczny bezrtęciowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1J do SIWZ. Część nr 11: Pulsoksymetr - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1K do SIWZ. Część nr 12: Oftalmoskop - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ. Część nr 13: Otoskop - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1Ł do SIWZ. Część nr 14: Worek samorozprężalny z osprzętem - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ. Część nr 15: Mata treningowa - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ. Część nr 16: Bezkontaktowy iluminator naczyniowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ. Część nr 17: Zestaw do nauki szycia ran - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ. Część nr 18: Medyczne okulary ochronne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ. Część nr 19: Długopisowa latarka diagnostyczna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ. Część nr 20: Stetoskop internistyczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1T do SIWZ. Część nr 21: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1U do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33140000-0, 38311000-8, 38310000-1, 38330000-8, 38412000-6, 38423100-7, 37421000-5, 33734000-4, 31521320-3, 33124100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Plecak ratowniczy z wyposażeniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Elektroniczna waga lekarska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w części nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Mechaniczna waga lekarska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 3 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Medyczna miarka do pomiaru obwodu ciała

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Bezdotykowy termometr elektroniczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ronomed.pl
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1187.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1187.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1187.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Bezdotykowy termometr elektroniczny do pomiaru temperatury w uchu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 6 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych i dzieci

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 7 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Ciśnieniomierz elektroniczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 9 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Ciśnieniomierz elektroniczny bezrtęciowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 10 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pulsoksymetr

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3270
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ronomed.pl
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14610
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14610
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14610
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Oftalmoskop

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 12 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Otoskop

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 13 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Worek samorozprężalny z osprzętem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 14 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Mata treningowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ronomed.pl
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 948
Oferta z najniższą ceną/kosztem 948
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 948
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Bezkontaktowy iluminator naczyniowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49998
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Neoregen Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@neoregen.pl
Adres pocztowy: ul. Trzcińska 10a
Kod pocztowy: 58-506
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36936
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36936
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36936
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Zestaw do nauki szycia ran

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 17 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Medyczne okulary ochronne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 18 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Długopisowa latarka diagnostyczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 19 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Stetoskop internistyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 20 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w częściach nr 21 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.