Ogłoszenie nr 510002406-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617063-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 361962000000,
ul. ul. Wełniany Rynek
3,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7387101 (-02), e-mail
zamowienia@zgm.gorzow.pl, faks
957 387 100.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.gorzow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZP-002/64/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług usuwania śniegu z dachów, które będzie wykonywane w sposób opisany poniżej: 1) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. 2) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: a) za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy, b) ze względu na możliwość uszkodzenia papy termozgrzewalnej dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje; c) niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach, d) do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń papy termozgrzewalnej pokrycia dachowego odśnieżanych budynków, e) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów, f) wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy, g) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP, h) do wykonywania usługi wykonawca zatrudni pracowników posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; i) usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP; j) Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; k) Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia; l) Zamawiający przewiduje trzykrotne odśnieżanie dachu podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych 3) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą na bieżąco (pisemnie) przez Inspektora ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych lub uprawnionych przez niego pracowników. 4) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie Kierownik Administracji lub upoważniony przez niego pracownik. 5) Rozliczenie robót nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia robót będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez Inspektora ds. technicznych ADM lub upoważnionego przez niego pracownika. 6) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji w terminie określonym w ofercie tj. ( ....godzin) od przekazania zlecenia przez Zamawiającego. 7) Szczegółowe warunki w zakresie przedmiotu zamówienia zawiera załączony do siwz projekt umowy. 8) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: rejon ADM-1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy, tj. cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. - Uzasadnienie faktyczne: w związku z faktem, że cena oferty najkorzystniejszej, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania, dokonano analizy w zakresie ustalenia możliwości zwiększenia środków finansowych. W wyniku dokonanych czynności stwierdzono brak takiej możliwości. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: rejon ADM-2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19475.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INWENCJA Sp. z o.o. Sp. kom.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10516.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: rejon ADM-3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23025
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INWENCJA Sp. z o.o. Sp. kom
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21481.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: rejon ADM-4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73282.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inwencja Sp. z o.o SP. kom.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67838.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: rejon ADM-5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42086.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inwencja SP. z o.o. SP. kom
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31377.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
- Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody * "Zacisze" * "Przygiełkowe Moczary" * "Wrzosiec"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.