eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510002123-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658021-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

100/WOG/U/Mund./18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) oraz odzieży ochronnej i roboczej, a także drobnych napraw krawieckich na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu, zgodnie z treścią SIWZ oraz Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, Projektem umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Usługi pralnicze powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującą technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane do prania i czyszczenia odzieży środki lub substancje piorące, w tym niebezpieczne posiadać winny aktualną opinię, atest, deklarację lub certyfikat Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego upoważnionego podmiotu, który potwierdza jakość używanych środków lub substancji piorących, w tym niebezpiecznych. 3. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, na każde wezwanie Zamawiającego winien niezwłocznie udostępnić do wglądu dokumenty wymienione w punkcie poprzedzającym. 4. W przypadku przedmiotów zaopatrzenia mundurowego pochodzących z izb chorych usługi pralnicze świadczone winny być w oparciu o wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz.1568, załącznik nr 1, rozdział XIV - Prania)oraz akceptowane przez państwowy nadzór sanitarny. 5. Miejsca odbioru i dostawy przedmiotów, do i z magazynów wymiennych Zamawiającego w: ? Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66 (Centrum Szkolenia Sił Powietrznych) ? Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 (JW. 4653) ? Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 (JW. 2117). 6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty, w tabeli kolumna "ilość podstawowa" - gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna "ilość w opcji". 7. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji usługi w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej "ilość podstawowa". 8. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. 9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 10. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. 12. Świadczone w ramach prawa opcji usługi muszą być takiej samej jakości jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym, na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie, z tym, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. 11. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 6 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98315000-4, 98393000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110425.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Pralniczych Sp. J. Henryka Różalska Katarzyna Karasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 11
Kod pocztowy: 76-032
Miejscowość: Mielenko
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125767.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125767.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162483.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.