Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001774-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658648-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 000527210,
ul. Rynek
4,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3933600, e-mail
bzp@um.tgory.pl, faks
32 3933602.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tarnowskiegory.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.65.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 - Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres ww. usługi polega na: 1) zapewnieniu czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 37 placów i jezdni o powierzchni 50.321 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - placów i jezdni o powierzchni około 450.000 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 14 placów i chodników o powierzchni 5.696 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - wskazanych chodników o powierzchni do 15.000 m2), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 9 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (do 8 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 4.590 m2), mechanicznego zraszania wodą wskazanych jezdni i placów gminnych o powierzchni do 50.000 m2 do 10 razy w czasie trwania umowy, 2) 2) utrzymaniu czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników), wykonanie ustawienia i obsługi 2 razy w tygodniu 3-ech kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania, 3) obsłudze koszy ulicznych na odpady komunalne tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 195 koszy, 4 razy w tygodniu - 197 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy może być zlecone ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości maksimum 25 szt.), eksploatacja koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 2,3 razy w tygodniu - 96 koszy), eksploatacja koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 61 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy może być zlecone ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 15 szt. - 5 razy w tygodniu), obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich we wrześniu 2019 r. trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych, 9 pojemników o pojemności 1100 l i 120 pojemników o pojemności 240 l, utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonym terenie, stały obchód co 2 godziny ww. pojemników i koszy i opróżnianie ich jeśli są zapełnione, objazd wraz z obchodem wskazanych placów, jezdni, chodników, parkingów i skwerów i usuwanie z nich zalegających odpadów), obsługa 85 imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy (ustawienie i usuwanie odpadów - z pojemników o pojemności 240 l - w zależności od imprezy od 5 do 20 pojemników), 4) utrzymaniu czystości i porządku na 134 przystankach komunikacji pasażerskiej (ilość może się zmienić w trakcie realizacji umowy) tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 59 przystanków, 3 razy w tygodniu - 75 przystanków). Część nr 2 - Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres ww. usługi polega na: 1) likwidacji dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych o łącznej objętości około 200 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do usunięcia ood 0,5 do 15,0 m3 odpadów, 2) odbiorze odpadów komunalnych zebranych przez Zamawiającego w workach o łącznej objętości około 250 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do odbioru od 0,1 do 5,0 m3 odpadów. Szczegółowy zakres usług należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ) oraz tabelą kalkulacyjną (Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 63712100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
639737.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
755975.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Tarnowskie Góry. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) albowiem cena jedynej oferty złożonej przez firmę Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o. (cena brutto 153.036,00 zł) przewyższa kwotę 46.438,38 zł, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.6.2024 Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach Ślaskich - Tarnowskich Górach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW (HEMATOLOGIA, KOAGULOLOGIA, MIKROBIOLOGIA)
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH nr GCR/10/ZP/2024
- Adaptacja pomieszczeń przy ul. Górniczej 26 w Tarnowskich Górach na potrzeby TOTU- II etap
- BZP.271.4.2024 - "Remont elewacji budynku ZSP nr 2 w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz biodegradowalnych
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.