eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków "Rafał" i "Juliusz" na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001741-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Miasto Rybnik: Opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków "Rafał" i "Juliusz" na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646569-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500273536-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków "Rafał" i "Juliusz" na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.159.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów instalacji technicznych dla budynków "Rafał" i "Juliusz" na terenie zabytkowego kompleksu dawnego Szpitala Miejskiego nr 1 w Rybniku. Dokumentacja ma obejmować następujące branże: a) elektryczna, w tym: - określenie mocy zapotrzebowanej i wystąpienie o warunki techniczne przyłączenia, - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu, - instalacja odgromowa, - instalacja zasilania urządzeń branży niskoprądowej i sanitarnej, - instalacja zasilania i oświetlenia projektowanej w drodze odrębnego zlecenia wystawy, zgodnie z wytycznymi, które przekaże projektant tej wystawy, - niezbędne uzgodnienia, w tym z konserwatorem zabytków b) niskoprądowa, w tym: - projekt przyłącza światłowodowego do miejskiej sieci szerokopasmowej, - projekt sieci strukturalnej (instalacja gniazd komputerowych oraz telefonicznych wraz z centralą telefoniczną), - projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu, - projekt instalacji sygnalizacji p-poż oraz oddymiania, - projekt systemu CCTV, - projekt systemu instalacji WiFi, - projekt systemu nagłośnienia, - system elektronicznej obsługi klienta, - uwzględnienie wytycznych, które przekaże projektant wystawy, która jest projektowana w drodze odrębnego zlecenia. c) sanitarna, w tym: - instalację c.o. i c.t., - technologię węzła cieplnego, - instalację wentylacji mechanicznej, - instalację klimatyzacji, - instalację wodociągową w tym przeciwpożarową, - instalację kanalizacji sanitarnej, - przyłącza wod-kan w tym kanalizacji deszczowej, - uwzględnienie wytycznych, które przekaże projektant wystawy, która jest projektowana w drodze odrębnego zlecenia. Dokumentacja ma zawierać: - projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy w wersji papierowej, - przedmiary robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej, - kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze w wersji papierowej, - płytę CD z wyżej wymienionymi materiałami w formacie PDF oraz kosztorys w wersji .ath, - zbiorcze zestawienie kosztów, - projekty, przedmiary, kosztorysy powinny być opracowane osobno dla pawilonu "Juliusz" i osobno dla pawilonu "Rafał". Wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych: - dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, więc musi zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29 - 30 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, - dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych, - dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, - forma i treść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. Nadzór autorski: - bezpłatny, tylko w zakresie wynikającym z zapisów ustawy Prawo budowlane; - w przypadku zastosowania rozwiązań rysunkowych lub opisowych, które wymagają dodatkowego wyjaśnienia, Wykonawca będzie zobowiązany do uszczegółowienia tych zakresów; - błędy projektowe w dokumentacji Wykonawca usuwa na własny koszt. Dodatkowe wymagania/ustalenia. Opracowane projekty wykonawcze muszą uwzględniać zapisy Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń. Projekty muszą zostać podpisane przez osobę projektującą i osobę sprawdzającą oraz posiadać opinie rzeczoznawców, których stanowisko jest wymagane prawem budowlanym dla tego typu obiektów. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowa dokumentacja przewiduje wejście dla niepełnosprawnych od strony północnej na poziom - 1,16 a w konsekwencji łączniki oświetlenia na wysokości odpowiedniej dla osób poruszających się na wózkach. Dokumentacja obejmuje również wykonanie zasilania dla windy przelotowej stanowiącej komunikację dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119625.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ELEKTRUS 2" Jarosław Ficek
Email wykonawcy: jaroslawficek@gmail.com
Adres pocztowy: Os. 700-lecia 4/60
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109672.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.