eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001424-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627327-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.150.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi: - deratyzacji, - dezynsekcji, - dezynfekcji i dezodoryzacji, - usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli, - dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie, - dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczytsości i ich utylizacją, - usuwania martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, gniazd ptasich, itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją oraz doczyszczeniem powierzchni będących przedmiotem zabiegów), - usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia, zlecane przez Zamawiającego i wykonywane w: - nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne), - lokalach zarządzanych przez Zamawiającego, a znajdujących sie w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe), - nieruchomościach oddanych Zamawiającemu do zabezpieczenia, które nie są zarządzane przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne). 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o wystawiane pisemne zlecenia Zamawiającego (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy) w następujących trybach: 1) okresowy - obejmujący deratyzację obowiązkową wykonywaną 2 razy w roku, 2) doraźny - obejmujący wszystkie rodzaje usług, wynikający z bieżących potrzeb Zamawiającego, 3) awaryjny - wynikający z nieprzewidzianych sytuacji w nagłych przypadkach stwarzających zagrożenie dla zdrowia mieszkańców, szczególnie dla dzieci, osób starszych oraz o osłabionym układzie odpornościowym, w przypadku zaistnienia zagrożenia epidemiologicznego lub w sytuacjach w wyniku których powstać mogą znaczne straty materialne lub finansowe. 3. Deratyzacja okresowa przeprowadzana będzie we wszystkich nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego, natomiast pozostałe usługi przeprowadzane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb np. dezynsekcja, dezynfekcja i dezodoryzacja w ramach praktyki higienicznej i zwalczania szkodników sanitarnych w lokalach i obiektach zarządzanych przez KZGM (dezynfekcja po zalaniu nieczystościami płynnymi, usuwanie nieczystości po gołębiach, usuwanie gniazd owadów, dezynsekcja, dezynfekcja i dezodoryzacja nieruchomości po zgonie najemcy itp.). Świadczenie usług w trybie okresowym realizowane będzie wiosną i jesienią, w terminach określonych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Katowice w sprawie przeprowadzania akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice. Świadczenie usług w trybie doraźnym realizowane będzie w terminie do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę, pisemnego zlecenia faxem lub e-mailem. Natomiast w przypadku konieczności wykonania usługi w czasie krótszym niż w trybie określonym powyżej, usługi realizowane będą w trybie awaryjnym tzn. przez 24 h na dobę, przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym do realizacji zadań wynikających z trybu awaryjnego Wykonawca zobowiązany jest przystąpić w czasie do 3 godzin od przekazanego przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub faksem zgłoszenia. 4. Zamawiający informuje, że posiada ok. 700 budynków (piwnic) przeznaczonych do deratyzacji obowiązkowej. 5. Orientacyjne powierzchnie i ilości obejmujące wykonanie poszczególnych usług w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące): 1) Deratyzacja obowiązkowa - 72 000 m2 2) Deratyzacja doraźna - 25 000 m2, 3) Dezynsekcja doraźna - 50 000 m2, 4) Dezynfekcja i dezodoryzacja doraźna - 30 000 m2, 5) Usuwanie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce - 40 szt. 6) Dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja po zgonie - 15 000 m2, 7) Dezynfekcja i dezodoryzacja po zalaniu nieczystościami ciekłymi - 3 000 m2, 8) Usuwanie martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją, dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1 500 m2, 9) Usuwanie produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja - 4 000 m2, 10) Awaryjne usunięcie gniazd owadów lub ich przeniesienie w inne miejsce - 15sztuk, 11) Awaryjne wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie - 5 000 m2, 12) Awaryjne wykonanie deratyzacji gryzoni stanowiących zagrożenie dla zdrowia ludzkiego, a także wyrządzających znaczne straty materialne i finansowe - 5 000 m2, 13) Awaryjne usuwanie martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją - 1 500 m2, 14) Awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoracji po zalaniu nieczystościami ciekłymi - 1 500 m2, 15) Awaryjne usuwanie produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja - 2 000 m2, 16) Awaryjne przeprowadzenie dezynfekcji,dezynsekcji i dezodoryzacji pomieszczeń, z których usunięte zostały zepsute produkty żywnościowe - 2 000 m2. 6. Z uwagi za specyfikę zamówienia i jego zakres Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. Prawo opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu/ilości poszczególnych usług w ramach przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, które może skutkować zmniejszeniem lub zwiększeniem o 20% wartości przedmiotu umowy obliczonej na podstawie przewidzianych powyżej ilości, w szczególności w związku ze: 1) zmianą liczby m² powierzchni nieruchomości, w których wykonywane są usługi w przypadku np. oddania lub objęcia do zarządzania nieruchomości przez KZGM w Katowicach, 2) zmianą ilości poszczególnych usług będących przedmiotem umowy tj.: a) deratyzacji, b) dezynsekcji, c) dezynfekcji i dezodoryzacji, d) usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli, e) dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie, f) dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi, g) usuwania martwych ptaków i nieczystości po nich wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją, h) usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, stwarzając zagrożenie epidemiologiczne, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Ceny jednostkowe prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całego prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90921000-9


Dodatkowe kody CPV: 90923000-3, 90670000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 280500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PESTOKIL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bartosz.kopczuk@pestokil.com.pl
Adres pocztowy: ul. Cegielniana 3
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235311.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235311.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263084.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.