eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 (Przetarg II)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001175-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 (Przetarg II)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624218-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000, ul. ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 644 22 32, e-mail zdp@braniewo.waw.pl, faks 055 644 22 32.
Adres strony internetowej (url): www.zdpbraniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 (Przetarg II)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.7.252.50.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 (Przetarg II). 2. Zakres robót. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na poszczególne części dotyczące następujących usług: 1) Nośniki do piaskarek Zamawiającego - Część 1 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 2) Sprzęt do zimowego utrzymania dróg - Część 2 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 3) Samochód ciężarowy wraz z piaskarką Oferenta - Część 3 a) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 4) Samochód ciężarowy wraz z pługiem Oferenta - Część 4 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 5) Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta - Część 5 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 6) Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych - Część 6 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 7) Ciągnik rolniczy wraz z pługiem - Część 7 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 8) Środki transportowe/sprzęt do obsługi zud na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo - Część 8 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 9) Nośniki z pługiem do piaskarek Zamawiającego - Część 9 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. Pojęcia ogólne: a) śnieg luźny - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który nie został zagęszczony pod wpływem ruchu kołowego, b) śnieg zajeżdżony - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który został zagęszczony, ale nie stał się zlodowaciały, c) nabój śnieżny - jest to nieusunięta zlodowaciała lub ubita warstwa śniegu o znacznej grubości (od kilku centymetrów), przymarznięta do nawierzchni jezdni, d) błoto pośniegowe - jest to topniejący śnieg pozostały na nawierzchni po przejściu pługów i posypaniu jej środkami chemicznymi, e) gołoledź - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej z utworzenia się warstwy lodu grubości do 1 mm na skutek opadu mgły roszącej, mżawki lub deszczu na nawierzchnię o ujemnej temperaturze, f) lodowica - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej w wyniku utworzenia się warstwy lodu o grubości do kilku centymetrów z zamarznięcia nieusuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu, lodu lub opadu deszczu, g) śliskość pośniegowa - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej w wyniku zalegania na jezdni przymarzniętej do nawierzchni pozostałości nie usuniętego ubitego śniegu, pokrywającego całkowicie lub częściowo warstewkę o grubości kilku milimetrów, h) szron - jest to osad lodu, mający na ogół wygląd krystaliczny, przybierający kształt lasek, igiełek itp. i) szadź - jest to osad atmosferyczny utworzony z ziarenek lodu rozdzielonych pęcherzykami powietrza, powstający z nagłego zamarzania przechłodzonych kropelek wody, j) pług średni - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe ładowności od 6 do 8 ton, k) pług ciężki - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe o ładowności ponad 8 ton. 3. Warunki pracy - istotne warunki umowy a) Roboty realizowane będą "pod ruchem"; b) Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność cywilną za bezpieczeństwo i ochronę mienia osób trzecich w trakcie wykonywania robót oraz za wszelkie ewentualne szkody spowodowane w trakcie pracy; c) Zamawiający lub Wykonawca może wypowiedzieć umowę i w ślad za tym odstąpić od umowy jeżeli jedna ze stron w sposób podstawowy naruszy postanowienia umowy; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia środka transportowego/sprzętu ze świadczenia usług objętych umową bez prawa do wynagrodzenia w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych; e) Świadczenie usług będzie się odbywało według wskazań Zamawiającego (dotyczy to również "oczekiwania na dyspozycje"); f) Wykonawca wyposaży środek transportowy/sprzęt w sygnalizacyjne światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego oraz łączność telefoniczną (komórkową) z operatorem/kierowcą; g) Czas reakcji jest to czas podstawienia środka transportowego/sprzętu przez Wykonawcę w miejsce określone przez Zamawiającego liczony od momentu wezwania. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby, każdego dnia tygodnia telefonicznie przez dyżurnego ZUD lub przedstawiciela Zamawiającego; h) Umowa będzie zawarta na poszczególne stawki środka transportowego/sprzętu wg oferty; i) Dojazd do bazy Zamawiającego - bezpłatny. Miejsce podstawienia środka transportowego/sprzętu wg uzgodnień z Zamawiającym; j) Wykonawca we własnym zakresie dokona obsługi piaskarki w czasie załadunku mieszanki na bazie Zamawiającego (sprzęt do załadunku piaskarki wraz z operatorem zapewnia Zamawiający); k) Materiał do posypywania dróg zapewnia Zamawiający (dotyczy podstawionego środka transportowego/sprzętu). l) Dla zadania nr 8) Środki transportowe/sprzęt do obsługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo należy ująć taki sprzęt, który zapewni utrzymanie dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg na terenie w/w gmin np. samochody ciężarowe z pługiem i piaskarką, samochody ciężarowe z pługiem, samochody ciężarowe z piaskarką, ciągniki z pługiem i piaskarką, ciągniki z pługiem, ciągniki z piaskarką, koparko-ładowarki itp. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia pracy sprzętu również na terenie innych gmin, w zależności od warunków atmosferycznych i bieżących potrzeb. m) Zamawiający przewiduje możliwość kontroli wykonania usługi i prawidłowości wykonanych robót w terenie za pomocą systemu kontroli GPS (mobilny). Zamawiający na swój koszt dokona montażu sprzętu kontroli GPS, a Wykonawca zezwala na umieszczenie urządzenia w środkach transportowych. n) Wykonawca otrzyma ryczałt miesięczny oczekiwania na dyspozycję w wysokości 500 zł netto (+8 % Vat) za konkretny samochód ciężarowy. Kwota ryczałtowego wynagrodzenia za samochód ciężarowy, będzie płatna w miesiącu rozliczeniowym wyłącznie w przypadku 100% dyspozycyjności (przestrzegania czasu reakcji wskazanym w ofercie) Wykonawcy. Ryczałt miesięczny nie będzie wypłacony w przypadku nie podstawienia samochodu ciężarowego w czasie zgodnym z umową (dłuższym niż czas reakcji). Ryczałt miesięczny dotyczy wyłącznie samochodów ciężarowych. o) Należności będą regulowane z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia złożenia faktury. Do faktury należy dołączyć karty najmu sprzętu lub wykaz godzin świadczonych usług, potwierdzające wykonanie usługi. Jakość wykonanych usług będzie potwierdzona przez dyżurnego lub przez Kierownika Robót. Zamawiający zapłaci za usługi, których prawidłowość wykonania będzie potwierdzona. Faktury będą wystawiane za każdy miesiąc kalendarzowy lub każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w terminie do 5 dni od zakończenia miesiąca lub od wezwania. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będą wykonywać w ramach umowy o pracę, b) Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku "Wykaz pracowników", c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do inspektora pracy o przeprowadzenie kontroli. 2. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Kierowanie pojazdem ciężarowym, b) Kierowaniem ciągnikiem rolniczym, c) Obsługa pługa i piaskarki, d) Obsługa sprzętu, 4. Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy; b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli pomimo powyższych wymogów usługę wykonywała będzie osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie musiała zakończyć wykonywanie czynności, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 5 000,00 PLN za każdy taki przypadek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nośniki do piaskarek Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt do zimowego utrzymania dróg

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką Oferenta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z pługiem Oferenta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211382.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Drogowo - Mostowych Józef Przyborowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogity 53
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Środki Transportowe/sprzęt do obsługi zud na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Nośniki z pługiem do piaskarek Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.