eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Utrzymanie czystości w obrębie 202 szt. przystanków komunikacyjnych i 89 szt. wiat przystankowych położonych na terenie miasta i gminy Nysa, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Nysa.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001147-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie: Utrzymanie czystości w obrębie 202 szt. przystanków komunikacyjnych i 89 szt. wiat przystankowych położonych na terenie miasta i gminy Nysa, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Nysa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660703-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 51736400000, ul. ul. Kolejowa 15, 48300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 4080513, 4080553, e-mail zp_nysa@op.onet.pl, faks (077) 4080553.
Adres strony internetowej (url): www.nysa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w obrębie 202 szt. przystanków komunikacyjnych i 89 szt. wiat przystankowych położonych na terenie miasta i gminy Nysa, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Nysa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.73.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zamiatanie utwardzonego terenu przystanku i wiaty oraz utrzymanie w czystości i porządku terenu w najbliższym jego otoczeniu (tj. w odległości do 2 m od obrysu wiaty przystankowej lub po 3 m od słupa przystankowego w obie strony wzdłuż drogi). Przystanki zlokalizowane na terenie miasta należy zamiatać trzy razy w tygodniu, przystanki na terenie sołectw z częstotliwością dwa razy na miesiąc, 2) opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych, wymianę uszkodzonych koszy, montaż nowych koszy, które udostępni Zamawiający. Kosze przy przystankach zlokalizowanych na terenie miasta (ok. 90 szt.) należy opróżniać trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), natomiast na terenie sołectw (ok. 65 szt.) z częstotliwością cztery razy w miesiącu. Ilość koszy przy przystankach do obsługi może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), co nie stanowi zmiany umowy i nie ma wpływu na obowiązki Wykonawcy w tym zakresie, 3) odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń terenu przystanków i wiat oraz wokół przystanków i wiat, jak również na powierzchni gwarantującej bezpieczne wsiadanie i wysiadanie podróżnym. Mieszanki do łagodzenia skutków zlodowaceń zapewnia Wykonawca, 4) utrzymanie w czystości konstrukcji przystanków poprzez ich mycie i usuwanie zanieczyszczeń - w terminach bezpośrednio uzgodnionych z Zamawiającym oraz mycie siedzisk i gablot wiat - raz na tydzień, usuwanie kurzu i innych zanieczyszczeń z wnętrza gablot. Do mycia przystanków i wiat należy używać wody wraz ze specjalistycznymi środkami, 5) niezwłoczną likwidację napisów, plakatów i ogłoszeń nielegalnie umieszczonych na słupkach i wiatach przystankowych, 6) prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków i wiat. Stwierdzone akty dewastacji, wandalizmu przystanków lub wiat podlegają natychmiastowemu zgłoszeniu Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142276.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejski Zakład Komunikacji w Nysie Sp. z o.o.
Email wykonawcy: organizacyjny@mzk.nysa.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 59
Kod pocztowy: 48-303
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.