eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Monitoring w latach 2019 - 2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn - Olsztynek oraz Nidzica - Napierki w podziale na 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510001047-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie: Monitoring w latach 2019 - 2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn - Olsztynek oraz Nidzica - Napierki w podziale na 4 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649273-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500283724-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500179, ul. Al. Warszawska 89, 10083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 52128 01, e-mail ibujak@gddkia.gov.pl, faks (89) 527 35 36, 5272307.
Adres strony internetowej (url): https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Monitoring w latach 2019 - 2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn - Olsztynek oraz Nidzica - Napierki w podziale na 4 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O/OL.D-3.2413.50.2018.I-2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest monitoring w latach 2019-2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn-Olsztynek oraz Nidzica-Napierki w podziale na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Monitoring w latach 2019-2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn- Olsztynek, pododcinek A Miłomłyn - Ostróda Północ i opracowanie właściwych raportów; Zadanie nr 2 - Monitoring w latach 2019-2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn- Olsztynek, pododcinek B Ostróda Północ - Ostróda Południe wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16 i opracowanie właściwych raportów; Zadanie nr 3 - Monitoring w latach 2019-2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Miłomłyn-Olsztynek, pododcinek C Ostróda Południe- Olsztynek i opracowanie właściwych raportów; Zadanie nr 4 - Monitoring w latach 2019-2021 skuteczności zastosowanych metod i środków ochrony w zakresie środowiska przyrodniczego na odcinku drogi ekspresowej S7 Nidzica- Napierki i opracowanie właściwych raportów; Usługa, o której mowa wyżej obejmuje: o kontrolę szczelności ogrodzeń ochronnych i naprowadzających dla herpetofauny - dotyczy wszystkich przejść dla płazów i gadów, o kontrolę drożności przepustów - dotyczy wszystkich przejść dla płazów i gadów, o kontrolę rozwoju roślinności osłonowej i naprowadzającej w otoczeniu wszystkich przejść, o kontrolę intensywności penetracji przez ludzi przejść przeznaczonych wyłącznie dla zwierząt - dotyczy przejść określonych w pkt. VI.6.6.1) i VI.6.6.2) Tomu III Opis przedmiotu zamówienia, o monitoring występowania płazów w zbiornikach retencyjnych oraz śmiertelność płazów na drodze ekspresowej na odcinku zbiornika i po 100 m w obydwie strony od końców zbiornika, o ocenę stanu i wykorzystywania przejść przez zwierzęta - dotyczy przejść określonych w pkt. VI.6.6.1) i VI.6.6.2) i VI.6.6.3) (z wyjątkiem Zadania nr 2) Tomu III Opis przedmiotu zamówienia. Długość odcinka drogi objętego usługą na Zadaniu nr 1 wynosi ok. 9,2 km. Długość odcinka drogi objętego usługą na Zadaniu nr 2 wynosi ok. 18,4 km. Długość odcinka drogi objętego usługą na Zadaniu nr 3 wynosi ok. 20,1 km. Długość odcinka drogi objętego usługą na Zadaniu nr 4 wynosi ok. 15,6 km. Podane kilometry to długości poszczególnych wybudowanych odcinków drogi S7 (dotyczy Zadania nr 1, 3 oraz 4) oraz drogi S7 i dk 16 (dotyczy Zadania nr 2).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie Zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie Zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie Zadania nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104448.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WYG International Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 7
Kod pocztowy: 02-366
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.