eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem, w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510000614-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem, w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620908-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500239945-N-2018, 500248773-N-2018, 500256043-N-2018, 500261730-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 000527210, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.tarnowskiegory.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu wraz z oświetleniem, w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.53.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca zagospodarowanie terenu działek nr 2079/75, 2082/79 i 1875/79 w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach na podstawie dokumentacji projektowej "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu" z dnia 21.08.2017 r., opracowanej przez "Projekter" Łukasz Michalak, dla której wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1757/17 z dnia 2.11.2017 r. Ponadto dla przedmiotowego terenu wykonać należy oświetlenie na podstawie dokumentacji projektowej "Budowa oświetlenia ciągów pieszych oraz amfiteatru kompleksu sportowo - rekreacyjnego w rejonie ulic Morcinka, Litewskiej i Sielanka w Tarnowskich Górach" z kwietnia 2018 r., opracowanej przez Zakład Usług Elektrycznych "Angraż", dla której wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę nr 739/18 z dnia 16.05.2018 r. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie wyżej wymienionego terenu w szczególności poprzez wykonanie: - ciągów komunikacyjnych i pieszych, - elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, itp.), - amfiteatru z trybunami, - wybiegu dla psów wraz z dostawą urządzeń, - oświetlenia ciągów pieszych i amfiteatru, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą, - nasadzeń wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych (planuje się pozostawienie istniejącego zadrzewienia). Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy boiska do piłki nożnej z trybunami, boiska do koszykówki i oświetlenia boisk. UWAGA!!! Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta mają wyłącznie charakter poglądowy. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania ewentualnych uzgodnień. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących. Jeżeli zastosowanie tzw. rozwiązań równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45100000-8, 45112000-5, 45340000-2, 45113000-2, 45233200-1, 45311100-1, 45311200-2, 45315600-4, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2137953.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Komunalnych BUD-KOM Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@bud-kom.pl
Adres pocztowy: ul. Wojkowicka 29A
Kod pocztowy: 41-250
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2474928.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2474928.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5639554.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcy w zakresie oświetlenia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.