Ogłoszenie nr 510000553-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.
Urząd Gminy Wilamowice: Zakup wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; działanie: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, poddziałanie: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645990-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500276183-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 072182321,
ul. Rynek
1,
43-330
Wilamowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48338129430, e-mail
przetargi@ug.wilamowice.pl, faks
+48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu: ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.271.3.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych i logopedycznych, wyposażenia, mebli, sprzętu komputerowego i interaktywnego w ramach projektu ,,Rozwój edukacji w Gminie Wilamowice", do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Wilamowice: - Szkoły Podstawowej w Dankowicach ul. Szkolna 4, - Szkoły Podstawowej w Hecznarowicach ul. Krakowska 110, - Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach ul. Św. Floriana 28, - Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Dolna 12, - Szkoły Podstawowej w Wilamowicach ul. Rynek 14. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania częściowe: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć (załącznik nr 1a) Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry (załącznik nr 1b) Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie (załącznik nr 1c) Zadanie nr 4 - sprzęt komputerowy i interaktywny (załącznik nr 1d) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy towarów objętych zamówieniem opisują załączniki nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39162110-9, 37420000-8, 39160000-1, 30213100-6, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu przetargowym na realizację zadania częściowego nr 1 - pomoce dydaktyczne do zajęć, została złożona jedna oferta, której cena brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważniono przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - pomoce logopedyczne, książki, gry. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z uwagi na przypadkowe otwarcie koperty z ofertą, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. "Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego") - przed upływem terminu składania ofert unieważniono przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 2. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - meble i wyposażenie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu przetargowym na realizację zadania częściowego nr 3 - meble i wyposażenie, została złożona jedna oferta, której cena brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważniono przedmiotowe postępowanie - w zakresie zadania częściowego nr 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - sprzęt komputerowy i interaktywny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106236.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik - Grzywocz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103051.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.