Ogłoszenie nr 509221-N-2020 z dnia 2020-02-07 r.
Gmina Mogilno: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mogilno w okresie od 05.04.2020 do 04.04.2023
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny
92350843000000, ul.
Narutowicza
1
,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 185 520, e-mail
zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks
523 152 693.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.mogilno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mogilno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88 - 300 Mogilno, piętro I, pokój nr 106, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mogilno w okresie od 05.04.2020 do 04.04.2023
Numer referencyjny:
WZA.271.3.2020.WAD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). 2. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1) Gmina Mogilno ul. Narutowicza 1 88-300 Mogilno EKD/PKD: 75.11.Z Regon: 092350843 NIP: 557-167-49-64 Liczba pracowników: 81 Opis prowadzonej działalności: administracja samorządowa Roczny planowany budżet dla gminy Mogilno: dochody - 125 703 709,09 zł, wydatki - 136 537 822,29 zł. Fundusz płac: 2.970 000,00 zł 2) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 10 88-300 Mogilno EKD/PKD: Regon: 92694755 NIP: 557-162-22-69 Liczba pracowników: 67 Opis prowadzonej działalności: pomoc społeczna, wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków, prowadzenie dwóch stołówek, dofinansowanie żywienia dzieci w szkołach. 3) Miejska Biblioteka Publiczna ul. Rynek 8 88-300 Mogilno EKD/PKD: 92.51.A Regon: 093178330 NIP: 557-163-95-77 Liczba pracowników: 11 Opis prowadzonej działalności: działalność kulturalna Roczny planowany budżet: 880 000,00 zł Lokalizacje (filie, oddziały): Biblioteka Wylatowo 88-300 Mogilno Biblioteka Gębice 88-330 Gębice 4) Mogileński Dom Kultury ul. Ks. P. Wawrzyniaka 1 88-300 Mogilno EKD/PKD: 9004z Regon: 092909747 NIP: 557-15-10-932 Liczba pracowników: 17 Opis prowadzonej działalności: działalność kulturalna - bez prowadzonej stołówki Lokalizacje (filie, oddziały): - Harcówka Mogilno ul .Kościuszki 5 - Urządzenia zabawowe w Parku Miejskim - Amfiteatr Letni w Parku Miejskim 5) Muzeum Ziemi Mogileńskiej w Mogilnie z siedzibą w Chabsku Chabsko 20 88-342 Wylatowo EKD/PKD: 9102Z Regon: 092987718 NIP: 557-15-93-496 Liczba pracowników: 8 6) Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie ul. Narutowicz 1a 88-300 Mogilno EKD/PKD: 6920A Regon:340396747 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 20 7) Szkoła Podstawowa nr 1 w Mogilnie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 33 ul. Powstańców Wielkopolskich 33 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8531A Regon:092490521 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 73 w tym obsługi 17 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 8) Szkoła Podstawowa nr 2 w Mogilnie ul. Sądowa 13 88-300 Mogilno EKD/PKD:8520Z Regon: 001155609 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 44, w tym obsługi: 11 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 9) Szkoła Podstawowa nr 3 w Mogilnie ul. Piłsudskiego 16 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8520Z Regon:000671102 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 53 w tym obsługi: 13 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 10) Szkoła Podstawowa w Wylatowie Wylatowo 29, 88-342 Wylatowo EKD/PKD: 8520Z Regon:001155934 NIP: 5571664842 Liczba pracowników:17, w tym obsługi: 5 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 11) Zespół Szkolno Przedszkolny w Padniewie Padniewo 55, 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8520Z Regon:001155940 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 21, w tym obsługi 5 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 12) Szkoła Podstawowa w Gębicach Marcinkowo 72, 88-330 Gębice EKD/PKD: 8520Z Regon: 001155615 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 38, w tym obsługi 14 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 13) Szkoła Podstawowa w Kwieciszewie z Odziałem Przedszkolnym. Kwieciszewo 45, 88-321 Kwieciszewo EKD/PKD:8520Z Regon: 001155621 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 19, w tym obsługi 4 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 14) Szkoła Podstawowa we Wszedniu. Wszedzień 7, 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8520Z Regon: 001155986 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 15, w tym obsługi 3 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 15) Szkoła Podstawowa w Strzelcach Strzelce 13, 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8520Z Regon: 001155970 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 16, w tym obsługi 3 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna. 16) Przedszkole Nr 1 w Mogilnie Oddział Przedszkolny w Dąbrówce ul. Korczaka 1 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8010A Regon: 093120128 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 20, w tym obsługi 10 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 17) Przedszkole Nr 2 w Mogilnie ul. Moniuszki 4 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8010A Regon: 093120111 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 26, w tym obsługi 12 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 18) Przedszkole Nr 3 w Mogilnie ul. Konopnickiej 15a 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8010A Regon: 093120105 NIP: 7751664842 Liczba pracowników: 27, w tym obsługi 11 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 19) Przedszkole w Wylatowie Wylatowo 66, 88-342 Wylatowo EKD/PKD: 8010A Regon: 093120068 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 8, w tym obsługi 5 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 20) Przedszkole w Gębicach ul. Rynek 11, 88-330 Gębice EKD/PKD: 8010A Regon: 093120097 NIP: 5571664842 Liczba pracowników: 15, w tym obsługi 8 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 21) Mogilno Sport sp. z o.o. ul. Grobla 1B 88- 300 Mogilno NIP 557 168 66 87 Regon 341333022 Liczba pracowników: 8, w tym obsługi 4 Opis prowadzonej PKD 9604Z działalności: usługo związane z poprawa kondycji fizycznej PKD 9329Z pozostałe usługi związane z rozrywka i rekreacja Lokalizacje: - Dąbrówka - obiekt sportowy - Gębice - obiekt sportowy - Mogilno - boisko wielofunkcyjne ul. Trzcińskiego 2 - Mogilno - magazyn sprzętu pływającego - Mogilno - Kryta Pływalnia - Hotel ul . Mickiewicza 42 - Stadion Miejski - Boisko Orlik - 1 - 11 Listopada Mogilno - Boisko Orlik - 2 - Mickiewicz Mogilno - Ośrodek Wypoczynkowy Wiecanowo - Boisko Wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej nr 2 w Mogilnie 22. Żłobek w Mogilnie Ul. Marii Konopnickiej 15c, 88-300 Mogilno EKD/PKD: 8010A Regon: 365181970 Liczba pracowników: 15, w tym obsługi 8 Opis prowadzonej działalności: działalność opiekuńczo - wychowawczo - dydaktyczna 3. Miejsca ubezpieczenia: Wskazane wyżej siedziby jednostek organizacyjnych zamawiającego oraz inne lokalizacje wskazane w wykazach budynków (załącznik nr 5) oraz inne miejsca na terenie RP w których znajduje się ubezpieczone mienie lub ubezpieczony prowadzi swoją działalność. 4. Wymagania określone przez zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby zamawiający i jego jednostki organizacyjne nie były zobowiązane do pokrywania straty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844). 2) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego Benignus sp. z o.o., na jego wniosek, informacji na temat likwidacji szkód Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66515000-3 |
66515100-4 |
66515200-5 |
66515400-7 |
66516000-0 |
66516100-1 |
66514110-0 |
66516400-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-04-05 lub zakończenia: 2023-04-04
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-04-05 | 2023-04-04 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczął działalność przed 28.08.1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskał zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28.08.1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 70,00 |
Zaakceptowane klauzule dodatkowe | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Tak
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Zakup 330 Mg mieszanki mineralno-asfaltowej AC11 S wraz z transportem na terenie Powiatu Mogileńskiego
- Zakup używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży na potrzeby Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątkowe Gminy Miękinia
- Ubezpieczenie Gminy Sicienko
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chybie w latach 2024-2026"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Łomży
- Wycieczka do Krakowa
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.