eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-31



Ogłoszenie nr 509065-N-2019 z dnia 2019-01-31 r.

Gmina Mogilno: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny 9235084300000, ul. Narutowicza  1 , 88-300   Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.mogilno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.mogilno.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88 - 300 Mogilno, piętro I, pokój nr 106


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie
Numer referencyjny: WFE.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o halę sportową wraz z zapleczem socjalnym istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Mogilnie położonej przy ul. Piłsudskiego wraz z budową niezbędnych urządzeń budowlanych w granicach działki oraz urządzeniem dojść i dojazdów, miejsc postojowych samochodów osobowych, miejsca gromadzenia odpadów stałych oraz terenów zieleni. 2. Teren inwestycji obejmuje działkę nr 508/8, obręb Mogilno. Budynek, w miejscach gdzie znajduje się zaplecze socjalne i pomieszczenia szkolno-administracyjne jest dwukondygnacyjny, hala sportowa jest jednokondygnacyjna. Obiekt jest niepodpiwniczony. Na terenie znajduje się budynek szkoły podstawowej i budynki inwentarskie. Teren lokalizacji charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem wynoszącym około 2,0 m. Teren jest uzbrojony w media: sieć elektroenergetyczną, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa. 3. Zestawienie wymiarów i powierzchni: Lp. Wyszczególnienie Wymiar/Powierzchnia 1. Długość Szerokość Wysokość 61,22 m 23,59 m 12,23 m 2. Powierzchnia terenu opracowania 10 815,47 m^2 3. Projektowana powierzchnia zabudowy 2 547,30 m^2 3a. Rozbudowa o halę sportową wraz z zapleczem socjalnym istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 1 361,75 m^2 3b. Istniejące budynki 1 185,55 m^2 4. Projektowana powierzchnia utwardzona 3 972,97 m^2 4a. Dojścia, dojazdy 3 594,31 m^2 4b. Parkingi 193,20 m^2 4c. Projektowane schody, pochylnie 88,96 m^2 4d. Istniejące schody 96,50 m^2 5. Powierzchnia biologicznie czynna 4 295,20 m^2 5a. Zieleń niska 3 224,56 m^2 5b. Istniejące boisko sportowe 1 070,64 m^2 6. Ilość miejsc parkingowych 16 szt. (w tym 4 miejsca dla niepełno-sprawnych) 4. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia: a) Roboty rozbiórkowe: Rozbiórkę części budynku przeprowadzić w kolejności: - rozbiórka urządzeń i instalacji, - rozbiórka drzwi i okien, - rozbiórka dachu, - rozbiórka ścian. Do robót można przystąpić pod warunkiem wykonania niezbędnych zabezpieczeń terenu oraz odłączenia budynku od wszystkich sieci zewnętrznych. b) Roboty ziemne: Przed przystąpieniem do robót fundamentowych należy dokonać rozeznania w wykopie fundamentowym określając głębokość występowania warstw nośnych - wyniki badań udokumentować wpisem w dziennik budowy. Przystąpienie do wykonywania fundamentów może nastąpić po odbiorze podłoża. c) Wykonanie ław, stóp i murów fundamentowych: Stopy fundamentowe wykonać o wysokości od 50,0-80,0 cm z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII i AI. Pod stopami wykonać warstwę podbetonu C8/10 grubości 10,0 cm. Ławy fundamentowe wykonać o wysokości 40,0 cm z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII i AI. Pod ławami wykonać warstwę podbetonu C8/10 grubości 10,0 cm. Pomiędzy osiami A i G wykonać ściągi żelbetowe. Fundamenty należy odpowiednio zaizolować. Ściany fundamentowe wykonać z bloczków betonowych M6 o wymiarach 38,0x25,0x14,0 cm na zaprawie cementowej M6. Wykonać izolację murów fundamentowych. d) Wykonanie ścian parteru i piętra: Ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne wykonać z pustaka ceramicznego typu Porotherm 25P+W 15MPa na zaprawie systemowej TM lub na zaprawie cementowo-wapiennej M5. Ściany zewnętrzne ocieplić styropianem EPS 100 gr 12,0-25,0 cm. Na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych wykonać warstwy wykończeniowe. Wieńce wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI o wymiarach 25,0x25,0 cm, 25,0x30,0 cm, 25,0x34,0 cm. Nadproża prefabrykowane L19 lub wylewane na budowie. Podciągi wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI. Słupy wykonać jako żelbetowe wylewane na budowie z betonu C20/25 zbrojone stalą AIII, AI. e) Wykonanie stropów nad parterem (strop międzykondygnacyjny): We wszystkich pomieszczeniach strop wykonać jako żelbetowy gęstożebrowy TERIVA 6,0 grubości 34,0 cm o rozstawie belek 45,0 cm z sufitem podwieszanym z płyt G-K mocowanym na ruszcie systemowym. Sposób montażu belek gęsto żebrowych, wieńców, żeber rozdzielczych, siatek obwodowych - wg instrukcji producenta. Wykonać warstwy: paroizolacja (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-038 gr. 2,0 cm)., warstwa wyrównawcza (wylewka cementowa, zatarta zbrojona i dylatowana gr. 5,0 cm) oraz wykończeniowa (wykładzina przemysłowa/ płytki gresowe gr. 2,0 cm). W pomieszczeniach mokrych wykonać dodatkowo warstwę hydroizolacji (folia wodoodporna). f) Wykonanie stropu nad I piętrem, strop nad łącznikiem (konstrukcja stropodachu): Strop nad I piętrem wykonać jako żelbetowy gęsto żebrowy TERIVA 4,0/2, grubości 30,0 cm o rozstawie belek co 60,0 cm z sufitem podwieszanym z płyt G-K mocowanym na ruszcie systemowym. Sposób montażu belek gęsto żebrowych, wieńców, żeber rozdzielczych, siatek obwodowych-wg instrukcji producenta. Wykonać pokrycie wierzchnie z papy wierzchniego krycia zgrzewalnej i papy podkładowej samoprzylepnej. Termoizolację wykonać z wełny mineralnej grubości 20,0 cm. Paroizolacja bitumiczna. Warstwa spadkowa keramzytowa ze szlichtą cementową zagruntowana roztworem asfaltowym. g) Wykonanie schodów i klatek schodowych: Wykonać schody żelbetowe, proste na płycie grubości 15,0 cm z betonu C20/25. h) Wykonanie konstrukcji dachu, pokrycia i obróbek blacharskich (konstrukcja dachu hali sportowej): Konstrukcję dachu nad halą sportową należy wykonać z drewna klejonego klasy GL32c o zmiennym przekroju na długości rozmieszczoną w rozstawie osiowym co 6,20 cm (dźwigar drewniany). Ramy stężyć za pomocą płatwi z drewna klejonego klasy GL32c 22,0x32,0 cm wzmocnionymi rozporami. Wykonać stężenia połaciowe. Pokrycie dachu wykonać z płyty warstwowej opartej na płatwiach drewnianych. Wykonać sufit podwieszany. Wykonać rynny i rury spustowe PVC 150/125 mm w kolorze RAL 7037 oraz fartuchy z blachy ocynk 0,55 mm. i) Wykonanie ścianek działowych: Ściany wewnętrzne działowe wykonać z pustaków ceramicznych typu Porotherm 11,5, 10 MPa o grubości 11,5 cm na zaprawie systemowej TM lub cementowo - wapiennej M2. Zabudowa urządzeń sanitarnych płytami G-K wodoodpornymi o grubości 12,5 mm. Na ścianach działowych wykonać warstwy wykończeniowe. j) Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej: Okna zewnętrzne z kształtowników PCV. Podokienniki wewnętrzne z płyty meblowej laminowanej. Stolarka okienna i drzwiowa w kolorze 9007-zgodnie z dokumentacją projektową. k) Wykonanie tynków wewnętrznych i licowanie ścian płytkami: Tynki gipsowane malowane farbą emulsyjną lub akrylową. Wszystkie zewnętrzne krawędzie ścian należy zabezpieczyć kątownikami ze stali nierdzewnej 4,0x4,0 cm. Płytki gresowe o wymiarach 30,0x30,0 cm na klej-metoda kombinowana układane od posadzki do górnej krawędzi ościeżnicy. Powyżej malowanie farbą akrylową białą. l) Wykonanie sufitów podwieszanych i roboty malarskie: Sufity podwieszane z płyt G-K na ruszcie systemowym malowane farbą akrylową w kolorze białym. m) Wykonanie posadzek i podłoży: Na pisaku zagęszczonym wibrowanym do Id =0,7, min 30,0 cm do gruntu rodzimego wykonać wylewkę betonową z betonu C8/10, grubości 10,0 cm. Należy wykonać warstwy podłogi na gruncie: izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-038 gr. 12,0 cm), warstwa wyrównawcza (wylewka cementowa, zatarta zbrojona i dylatowana gr. 5,0 cm) oraz wykończeniowa (płytki gresowe 30,0 cm x 30,0 cm gr. 2,0 cm oraz cokół o wymiarach 8,0 cm x 30,0 cm). W pomieszczeniach mokrych wykonać dodatkowo warstwę hydroizolacji (folia wodoodporna). Warstwy podłogi na gruncie-posadzka hali wykonać według warstw: piasek zagęszczony wibrowany do Id= 0,7, min. 30,0 cm do gruntu rodzimego, wylewka betonowa C8/10 gr. 10,0 cm. Izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), izolacja termiczna (styropian ESP 100-0,38 gr. 12,0 cm), posadzka przemysłowa, izolacja przeciwwilgociowa (folia PE), podkładki elastyczne lub kliny do 50,0 cm, ruszt krzyżowy (deski 9,0x1,8 cm w rozstawie co 50,0 cm), ślepa podłoga (deski 9,0x1,8 cm w rozstawie co 50,0 cm), izolacja (folia PE) oraz warstwa wykończeniowa (płyta OSB gr 1,0 cm i 1,5 cm, nawierzchnia sportowa). n) Roboty ślusarskie: - wykonanie bramy zewnętrznej stalowej 3,0 x 3,0 m, ocieplanej, koloru RAL 9007, - wykonanie balustrady klatki schodowej i drabin stalowych wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie wycieraczki do obuwia 2,5 m x 1,0 m, - wykonanie uchwytów do flag, - wykonanie balustrady pochylni dla osób niepełnosprawnych. o) Wykonanie elewacji: Zgodnie z dokumentacją projektową. p) Roboty zewnętrzne: Zgodnie z dokumentacją projektową. q) Winda: Zgodnie z dokumentacją projektową. r) Wyposażenie hali sportowej: - Koszykówka boisko główne, - Koszykówka - 3 boiska treningowe, - Siatkówka boisko główne + 3 boiska treningowe, - Tablica wyników sportowych profesjonalnych, - Stanowisko sędziowskie, - Piłka nożna halowa-boisko główne, - Tenis ziemny-boisko główne, - Kotara grodząca z napędem elektrycznym - 2 szt. (podział na 3 sektory), - Piłkochwyty na ściany szczytowe, - Drabinki gimnastyczne H=3,0 m, - Trybuny, - Wyposażenie szatni. s) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży elektrycznej: Załącznik nr 8 do SIWZ. t) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży wodno-kanalizacyjnej: Załącznik nr 8 do SIWZ. u) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży ciepłowniczej: Załącznik nr 8 do SIWZ. v) Roboty w zakresie instalacji budowlanych w branży sanitarnej: Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być jedyną podstawą ustalenia zakresu prac. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu. a) Do Wykonawcy należeć będzie również odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla adaptowanego budynku, - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenia kierowników robót oraz budowy, - inspekcję TV wykonanych sieci sanitarnych, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. c) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: - zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, - pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, - zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, - opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego wraz z opłatą za czasowe zajęcie tego pasa, - zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, - uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 10. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 60 miesięcznej do maksymalnej 84 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót, mając na uwadze w szczególności ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 13. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń "równoważnych" tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212000-6
45212220-4
45212225-9
45111200-0
45112000-5
45223500-1
45262300-4
45262500-6
45223800-4
45260000-7
45261000-4
45323000-7
45321000-3
45410000-4
45431000-7
45432120-1
45431200-9
45420000-7
45442100-8
45400000-1
45421141-4
45421146-9
45312310-3
45311100-1
45311200-2
45314320-0
45332000-3
45333000-0
45331000-6
45113000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy hal sportowych lub hal przemysłowych lub budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100), z podaniem rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone. Uszczegółowienie: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: - zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, - zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach : - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci cieplnych, gazowych i wentylacyjnych. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu tych osób - załącznik nr 11 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) wykaz osób kierujących robotami budowlanymi, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), w terminie do dnia 18.02.2019 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mogilnie". 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część należy w przelewie wyszczególnić kwoty dla każdej z części zamówienia osobno. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2018.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.