eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej w Jeżyczkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Darłowo: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej w Jeżyczkach
Numer ogłoszenia: 508538 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Darłowo , ul. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3446301, 3142227-29, faks 094 3446309, 3142007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej w Jeżyczkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko główne do koszykówki-Konstrukcja do koszykówki uchylna składana na bok na ścianę, wysięg 1,8 m, mocowana bezpośrednio do ściany (2szt.); Tablica do koszykówki ze szkła akrylowego o wymiarach: wysokość 1,05 m, szerokość 1,8 m, grubość 10 mm na ramie metalowej wraz z osłoną dolnej krawędzi tablicy (2 szt.);Mechanizm regulacji wysokości tablicy o wymiarach 1,05 x 1,8 m w zakresie od 3,05 m do 2,6 m (2szt.), Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi (2szt.);Siatka do obręczy ze sznura o grubości 5 mm (2szt.). Boiska treningowe do koszykówki-Konstrukcja do koszykówki stała o wysięgu 0,5 m (2sztk.);Tablica do koszykówki treningowa wykonana z laminatu na ramie metalowej wysokość 0,9 m, szerokość 1,2 m (2szt.); Mechanizm regulacji wysokości tablicy o wymiarach 0,9 x 1,2 m w zakresie od 3,05 m do 2,6 m (2szt.); Obręcz do koszykówki stała(2szt.); Siatka do obręczy o grubości sznura 5 mm (2szt.). Boisko główne do Siatkówki - Słupki aluminiowe o konstrukcji zapewniającej wysoką sztywność i odporność na zginanie, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, z urządzeniem naciągowym znajdującym się wewnątrz profilu aluminiowego, konstrukcja słupków ma umożliwiać ustawienie siatki na dowolnej wysokości (w przedziale 1,06 - 2,50 m) i pozwalać na zastosowanie ich do gry w tenisa i badmintona, mają spełniać wymagania normy PN-EN 1971:2006 (1 kpl.); Tuleja montażowa słupka aluminiowego, przeznaczona do mocowania aluminiowych słupków do siatkówki wraz z deklem podłogowym maskującym otwory wykonane w posadzce w celu osadzenia tulei mocujących słupki (2szt.); Osłony słupków do siatkówki (gąbka pokryta materiałem typu skaj) zapinana na rzepy (1 kpl.); Siatka do siatkówki turniejowa z antenkami, obszyta z czterech stron taśmą (1szt.); Wieszak na siatkę (1 szt.); Stanowisko sędziowskie do siatkówki regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do pisania (1 szt.). Dwa boiska treningowe poprzeczne do siatkówki - Słupki aluminiowe o konstrukcji zapewniającej wysoką sztywność i odporność na zginanie, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, z urządzeniem naciągowym znajdującym się wewnątrz profilu aluminiowego, konstrukcja słupków ma umożliwiać ustawienie siatki na dowolnej wysokości (w przedziale 1,06 - 2,50 m) i pozwalać na zastosowanie ich do gry w tenisa i badmintona, mają spełniać wymagania normy PN-EN 1971:2006 (1 kpl.); Tuleja montażowa słupka aluminiowego, przeznaczona do mocowania aluminiowych słupków do siatkówki wraz z deklem podłogowym maskującym otwory wykonane w posadzce w celu osadzenia tulei mocujących słupki (4 szt.); Osłony słupków do siatkówki (gąbka pokryta materiałem typu skaj) zapinana na rzepy (1kpl.); Siatka do siatkówki z antenkami, wzmocniona taśmą (2 szt.); Wieszak na siatkę (2szt.). Boisko do piłki ręcznej - Bramki aluminiowe o wysokiej trwałości i sztywności, rama wykonana w całości (naroża bramki spawane na stałe), wszystkie elementy poza ramą główną - cynkowane galwanicznie, konstrukcja składana, mocowanych do podłoża sali do uchwytów zamocowanych na stałe w posadzce (cztery punkty mocowania na bramkę).Wymiary: wysokość 2 m w świetle bramki, szerokość 3 m w świetle bramki, głębokość 0,5 m (2 szt.); Siatki do piłki ręcznej z piłkochwytem o grubości splotu siatki min. 3,5 mm (2szt.). Drabinki gimnastyczne o wysokości 3 m na długości 23,4 m na ściany boczne (2 kpl.). Piłkochwyty na ściany szczytowe (za bramkami do piłki ręcznej ) z siatki polipropylenowej (oczko 45x45 mm lub 50x50 mm) o wymiarach: wysokość 6 m, długość 10 m - 4 sztuki, grubość splotu min. 2,3 mm, rozsuwane na dwie strony (240 m2). Siatka ochronna na okna polietylenowa lub polipropylenowa o wymiarach: wysokość 2,7 m, szerokość 22 m (oczko 100x100 mm) - 2 szt., grubość splotu min. 2,3 mm (118 m2). Kotara grodząca z poziomym przesuwem ręcznym o wymiarach: wysokość 6 m, szerokość 18 m. Do wysokości 3 m materiał nieprzezroczysty, powyżej siatka o oczkach 100x100 mm - (1 szt.). Ławko-wieszak do szatni jednostronny. Wymiary: szerokość 0,4 m, długość 2 m konstrukcja ławko-wieszaka wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, siedzisko, oparcie i wieszak wykonane z drewnianych listew malowanych lakierem bezbarwnym, ławko-wieszak wyposażony w półkę na obuwie wykonaną z profili stalowych lub drewnianych listew, nogi wyposażone w niebrudzące posadzkę stopki tworzywowe, wieszak wyposażony w haki o rozstawie minimum 15 cm (do wieszania odzieży) - 6 szt. Elektroniczna tablica wyników sportowych o wymiarach min.: szerokość 1,5 m wysokość 1 m. Sterowanie bezprzewodowe, dobra widoczność każdego punktu Sali do 50 m (zegar, czas, wynik, nr seta, stan setów, zegar 24 sekundowy, syrena) - 1 szt. Uwagi. Tolerancja dla wymiarów określonych powyżej wynosi 1%. Oferowane Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być wolne od wad fizycznych oraz spełniać wymagania jakościowe. Oferowane Wyposażenie musi być zgodne z postanowieniami ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) oraz posiadać wymagane instrukcje, atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.54.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga niesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią, załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Formularz cenowy na załączniku nr 4. 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. 4)Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Darłowo, ul J.H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Gminy Darłowo - pokój nr 7 (sekretariat), ul. J. H. Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.