eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Pielęgnacja, wycinka i sadzenie drzew oraz wycinka krzewów na terenie miasta Otwocka w 2018 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-22



Ogłoszenie nr 508533-N-2018 z dnia 2018-01-22 r.

Gmina Otwock: Pielęgnacja, wycinka i sadzenie drzew oraz wycinka krzewów na terenie miasta Otwocka w 2018 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 1326877000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05400   Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.otwock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.otwock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, -budynek B, pok. nr 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja, wycinka i sadzenie drzew oraz wycinka krzewów na terenie miasta Otwocka w 2018 roku.
Numer referencyjny: WZP.271.03.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji, wycinki i sadzenia drzew oraz wycinki krzewów w pasach dróg gminnych, w parku miejskim oraz na innych terenach należących do Gminy Otwock lub będących w jej władaniu. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zabiegi pielęgnacyjne w obrębie koron drzew, w tym również drzew pomników przyrody, takie jak: usuwanie gałęzi obumarłych lub nadłamanych, przycinanie gałęzi w celu przywrócenia statyki drzew i utrzymania uformowanego kształtu koron, usunięcie odrostów i wywóz odpadów, 2) zakładanie wiązań zabezpieczających drzewa przed rozłamaniem; 3) usuwanie odrostów z pni drzew i wywóz odciętych pędów, 4) wycinkę drzew, pocięcie drewna, dostarczenie drewna we wskazane miejsce, usunięcie pni poprzez frezowanie lub karczowanie, wywóz odpadów i uporządkowanie terenu, 5) karczowanie pni pozostawionych po wcześniejszych wycinkach, wywóz pni i uporządkowanie terenu, 6) frezowanie pni pozostawionych po wcześniejszych wycinkach, wywóz nadmiaru trocin i uporządkowanie terenu, 7) zakup i sadzenie drzew liściastych o określonych przez Zamawiającego gatunkach, w szczególności korzystnych do zastosowania w fitoremediacji, takich jak m.in. brzoza brodawkowata, jarząb szwedzki, jarząb pospolity, jarząb mączny, klon zwyczajny, klon jawor, surmia, lipy, głogi, dąb szypułkowy, dąb czerwony, również w odmianach ozdobnych o obwodach pni co najmniej 14 cm (mierzone na wys. 100 cm) i o wysokości co najmniej 2,5 m, z bryłą korzeniową, z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, osadzeniem palików - po 3 szt., przywiązaniem drzew, wykonaniem misek i rozłożeniem kory, podlaniem, uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, wraz z objęciem wykonanych nasadzeń 3-letnią (licząc od daty odbioru prac) gwarancją w zakresie zapewnienia prawidłowej wegetacji, 8) zakup i sadzenie drzew iglastych o określonych przez Zamawiającego gatunkach, np. takich jak sosna pospolita, sosna czarna o wysokości około 2 m, z bryłą korzeniową, z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, wykonaniem misek i rozłożeniem kory, podlaniem, uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, wraz z objęciem wykonanych nasadzeń 3-letnią (licząc od daty odbioru prac) gwarancją w zakresie zapewnienia prawidłowej wegetacji, 9) przesadzanie drzew o obwodzie do 15 cm (mierzone na wys. 100 cm), w tym wykopanie drzewa wraz z bryłą korzeniową, prawidłowe przygotowanie miejsca docelowego, posadzenie drzewa, zabezpieczenie drzewa przed wywróceniem, podlanie, uporządkowanie terenu, wywóz odpadów, wraz z objęciem wykonanych przesadzonych roślin 1- roczną (licząc od daty odbioru prac) gwarancją w zakresie zapewnienia prawidłowej wegetacji. 10) uzupełnienie lub wymiana palików (po 3 szt. przy 1 drzewie) i wiązadeł (po 3 szt. przy 1 drzewie) przy młodych drzewach nie objętych okresem gwarancyjnym, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 11) wycinkę krzewów wraz z usunięciem korzeni, wywóz odpadów i uporządkowanie terenu, 12) inne prace w zakresie dotyczącym drzew i krzewów, zlecone przez Zamawiającego. 4.3. Wszystkie prace objęte zamówieniem obejmują także zakup materiałów niezbędnych do ich wykonania, takich jak sadzonki drzew i krzewów, ziemia urodzajna, kora, materiały potrzebne do wykonania, uzupełnienia i wymiany palików, a także zapewnienie wody do podlewania. 4.4. Realizowanie prac z zakresu wymienionego w punkcie 4.2. w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej - przystąpienie do realizacji tych prac przez Wykonawcę nastąpi w terminie zaoferowanym w ofercie przetargowej. 4.5. Zasady postępowania z drewnem pozyskanym w wyniku wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Otwock lub będących w jej władaniu określa Zarządzenie Prezydenta Miasta Otwocka stanowiące załącznik nr 1 do projektu umowy. 4.6. Przystąpienie do realizacji prac w sytuacjach stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz życia i zdrowia ludzi (np. złamane drzewa, konary) w ciągu 1 godziny, a zakończenie w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od chwili polecenia ustnego lub telefonicznego, które zostanie potwierdzone na piśmie najpóźniej w ciągu 3 dni. 4.7. Zapewnienie całodobowej łączności z osobą nadzorującą prace będące przedmiotem zamówienia. 4.8. Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy, w tym zorganizowanie środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4.9. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1) za pielęgnację 1 drzewa z użyciem podnośnika koszowego; 2) za pielęgnację 1 drzewa bez użycia podnośnika koszowego; 3) za pielęgnację 1 drzewa pomnika przyrody; 4) za założenie 1 wiązania zabezpieczającego; 5) za usunięcie odrostów z pnia 1 drzewa; 6) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 25 cm i wysokości powyżej 4 m; 7) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 26 do 50 cm i wysokości powyżej 4 m; 8) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm; 9) za wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm; 10) przecinkę krzewów oraz podrostów drzew o obwodzie pni do 50 cm i wysokości poniżej 4 m, z powierzchni 1 m2; 11) za wycięcie krzewów o powierzchni 1 m2; 12) za karczowanie 1 pnia; 13) za frezowanie 1 pnia; 14) za zakup i posadzenie 1 drzewa liściastego o obwodzie pnia co najmniej 14 cm (mierzone na wys. 100 cm) i o wysokości co najmniej 2,5 m; 15) za zakup i posadzenie 1 drzewa iglastego o wys. około 2 m; 16) za przesadzenie 1 drzewa o obwodzie do 15 cm (mierzone na wys. 100 cm); 17) za uzupełnienie lub wymianę palików i wiązadeł przy 1 drzewie; 18) za inne prace w zakresie dotyczącym drzew i krzewów, zlecone przez Zamawiającego, w przeliczeniu na 1 roboczogodzinę bez użycia podnośnika koszowego. 4.10. Obwody drzew przeznaczonych do wycięcia, wymienionych w punkcie 4.9. podpunkty 6) do 10) mierzone są na wysokości 130 cm. 4.11. Ceny, o których mowa w punkcie 4.9. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, który został określony w punkcie 4.2. łącznie z wywozem i przekazaniem odpadów do uprawnionego odbiorcy odpadów i ich unieszkodliwieniem oraz należny podatek VAT. 4.12. Zakres prac przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: 1) pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika koszowego - 100 szt.; 2) pielęgnacja drzew bez użycia podnośnika koszowego - 100 szt.; 3) pielęgnacja drzew pomników przyrody - 2 szt.; 4) założenie wiązania zabezpieczającego - 4 szt,; 5) usunięcie odrostów z pni drzew - 50 szt.; 6) wycięcie drzew o obwodzie pnia do 25 cm i wysokości powyżej 4 m - 100 szt.; 7) wycięcie drzew o obwodzie pnia od 26 do 50 cm i wysokości powyżej 4 m - 100 szt.; 8) wycięcie drzew o obwodzie pnia od 51 do 100 cm - 100 szt.; 9) wycięcie drzew o obwodzie pnia powyżej 100 cm - 100 szt.; 10) przecinka krzewów oraz podrostów drzew o obwodzie pni do 50 cm i wysokości poniżej 4 m- 1 500 m2; 11) wycięcie krzewów - 100 m2; 12) karczowanie pni - 10 szt.; 13) frezowanie pni - 10 szt.; 14) zakup i posadzenie drzew liściastych o obwodzie pnia co najmniej 14 cm (mierzone na wys. 100 cm) i o wysokości co najmniej 2,5 m - 400 szt.; 15) zakup i posadzenie drzew iglastych o wys. około 2 m - 50 szt.; 16) przesadzenie drzew o obwodzie pnia do 15 cm - 4 szt.; 17) uzupełnienie lub wymiana palików i wiązadeł przy drzewach - 4 komplety; 18) inne prace w zakresie dotyczącym drzew i krzewów bez użycia podnośnika koszowego, zlecone przez Zamawiającego - 10 roboczogodzin; 4.13. Zamawiający zastrzega sobie, że zakres prac, o którym mowa w punkcie 4.12. nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb. 4.14. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówienia uzupełniającego w następującym zakresie: 1) pielęgnacja 1 drzewa z użyciem podnośnika koszowego - 40 szt.; 2) pielęgnacja 1 drzewa bez użycia podnośnika koszowego - 50 szt.; 3) pielęgnacja 1 drzewa pomnika przyrody - 1 szt., 4) założenie wiązania zabezpieczającego - 2 szt, 5) usunięcie odrostów z pnia 1 drzewa - 25 szt., 6) wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia do 25 cm i wysokości powyżej 4 m - 50 szt., 7) wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 26 do 50 cm i wysokości powyżej 4 m - 50 szt., 8) wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia od 51 do 100 cm - 50 szt., 9) wycięcie 1 drzewa o obwodzie pnia powyżej 100 cm - 50 szt., 10) przecinka krzewów oraz podrostów drzew o obwodzie pni do 50 cm i wysokości poniżej 4 m- 750 m2; 11) wycięcie krzewów - 50 m2. 12) karczowanie pni - 5 szt., 13) frezowanie pni - 5 szt., 14) zakup i posadzenie drzewa liściastych o obwodzie pnia co najmniej 14 cm (mierzone na wys. 100 cm) i o wysokości co najmniej 2,5 m - 200 szt., 15) zakup i posadzenie drzew iglastych o wys. około 2,5 m - 25 szt., 16) przesadzenie drzew o obwodzie do 15 cm -2 szt. 17) uzupełnienie lub wymiana palików i wiązadeł przy drzewach - 2 komplety, 18) inne prace w zakresie dotyczącym drzew i krzewów bez użycia podnośnika koszowego, zlecone przez Zamawiającego - 5 roboczogodzin. 4.15. Ilość odpadów przekazanych do uprawnionego odbiorcy odpadów w poszczególnych miesiącach Wykonawca udokumentuje potwierdzeniami przez nią wystawionymi. 4.16. Wykonawca prowadzi ilościową i jakościową ewidencję drewna pozyskanego w wyniku prowadzonych prac według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy. 4.17. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od rzeczywistej ilości prac wykonanych w okresie obowiązywania umowy. 4.18. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej umowy z uprawnionym odbiorcą odpadów na przyjmowanie odpadów. W przypadku braku przedstawienia przez Wykonawcę wymienionego wyżej, kompletnego i poprawnego dokumentu (poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Zamawiający uzna, że Wykonawca ze swojej winy uchyla się od zawarcia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77211500-7
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Do 50% zamówienia uzupełniającego - 77 140,55 PLN netto, t.j. 83 311,80 PLN brutto, polegających na powtórzeniu tych samych usług.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: ? pięć pił spalinowych, ? frezarkę do pni, ? podnośnik koszowy o wysokości roboczej co najmniej 25 m, umożliwiającym pielęgnację wysokich drzew; ? dwa samochody ze zdejmowanymi pojemnikami o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 każdy, b) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 1 osoba powinna posiadać wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni oraz co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową. c) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. co najmniej 1 osoba posiadała certyfikat w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew, wydany przez uznaną w tym zakresie instytucję (np. Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew Naczelna Organizacja Techniczna, Instytut Drzewa). d) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej umowy okresowej zawartej na okres co najmniej 6 miesięcy na usługi polegające na pielęgnacji i wycince drzew o wartości minimalnej 150 000,00 PLN brutto i zawierającej wymóg interwencyjnej realizacji zleceń w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa w ciągu maksymalnie 2 godzin od otrzymania zlecenia od zleceniodawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
3 500,00 PLN


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin40,00
Cena60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.