To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 50843 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Nowa Sól: Zagospodarowanie terenu w ramach budowy ODRAN Centrum Matematyczno-Przyrodniczego w Nowej Soli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura Społeczna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9069-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17079-2017,19149-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto, krajowy numer identyfikacyjny
97077028000000, ul.
ul. M. J. Piłsudskiego
12,
67100
Nowa Sól, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 590 300, faks
684 590 358, e-mail
zampub@nowasol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu w ramach budowy ODRAN Centrum Matematyczno-Przyrodniczego w Nowej Soli.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w miejscu publicznym robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu w ramach projektu "ODRAN Centrum Matematyczno-Przyrodnicze w Nowej Soli", obejmujących: a)utwardzenie nawierzchni ciągów pieszych, placu wejściowego, placów wokół projektowanych wiat, placów w obszarze kompleksów urządzeń edukacyjnych o łącznej powierzchni ca. 3.880 m2 - nawierzchnie ciągów pieszych z betonowej kostki brukowej bez fazowej, grubości 6 cm, w kolorze brązowym i piaskowym na podsypce cementowo-piaskowej gr.4 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego gr. 30 cm, format kostki: kostka pięcioelementowa w kształcie trapezów, faktura kostki śrutowana, wykonanie nawierzchni żwirowej w strefie urządzeń mechaniki o powierzchni ca. 720 m2, wykonanie ścieżki fakturowej - na odcinku ciągu pieszego zostały zaprojektowane elementy o powierzchni 1,95 m2 każdy o nawierzchni: z piasku (grubość nawierzchni 10 cm), ze żwiru rzecznego okrągłego (grubość nawierzchni 10 cm), z kostki brukowej granitowej łupanej (kostka 6/8 cm), syntetyczna z EPDM (dwuwarstwowa, grubość nawierzchni 3 cm, kolor pomarańczowy), z płyty kamiennej granitowej gładkiej (grubość 6 cm), z kory (grubość nawierzchni 6 cm), z trzciny (grubość nawierzchni 6 cm), wykonanie schodów terenowych oraz pochylni w ciągach pieszych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; b) dostawę i montaż elementów małej architektury; ławki modułowe z polimerobetonu - 57 szt., ławki drewniane - 40 szt., kosze na śmieci - 38 szt., stojaki na rowery - 7 szt., tablica informacyjna - 1 szt.; c) wykonanie oświetlenia parkowego; oprawy oświetleniowe LED - 48 szt. wraz z wykonaniem linii kablowej o długości ca. 1210 mb; d) wykonanie ogrodzenia metalowego z paneli wraz z 1 furtką wejściową i 1 bramą w strefie wejściowej oraz 1 bramą w części południowej - długości ogrodzenia ca. 780m, dostawę i montaż liter blokowych na projektowanym ogrodzeniu, litery blokowe o wysokości 80-90 cm z wewnętrzną instalacją podświetlającą w każdej literze; e) wykonanie czterech drewnianych altan o powierzchni zabudowy - 35 m2 każda, przykryte dachem dwuspadowym pokrytym płaską dachówką ceramiczną, altany należy wyposażyć w drewniane ławki i stoły, do altan należy doprowadzić instalację elektryczną, a także wykonać wewnętrzną instalację elektryczną: gniazda wtykowe i oświetlenie, w altanie nr 1 przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne umożliwiające w przyszłości montaż umywalki; f) wykonanie budynku gospodarczego murowanego z pustaków ceramicznych o powierzchni zabudowy 26,32 m2 z przeznaczeniem na zaplecze sanitarne; g) wykonanie budynku gospodarczego drewnianego o konstrukcji z bali drewnianych o wymiarach minimalnych 590x590 cm; h) budowę przyłącza elektrycznego oraz linii kablowej zasilającej projektowane altany drewniane oraz budynki gospodarcze o długości ca. 320 mb; i) budowę przyłącza wodociągowego z doprowadzeniem instalacji do budynków gospodarczych i altany nr 1, wykonanej z rury PE100 o długości ca. 181m oraz wykonaniem studzienki wodomierzowej DN 1200; j) budowę przyłącza kanalizacyjnego z doprowadzeniem instalacji do budynków gospodarczych i altany nr 1 z rur PE100 o długości ca. 184m; k) wykonanie przepompowni ścieków szt.1; l) wykonanie systemu monitoringu - system wyposażony w kamery IP 5 szt. pracujący w trybie dzień/noc, wyposażony w komunikację światłowodową (ok. 900 m) oraz obudowę z zasilaczem 230V i ogrzewaniem; m) budowę zadaszenia nad urządzaniem "ksylofon", dostawę i montaż parawanu drewnianego przy urządzeniu "peryskop"; n) założenie i pielęgnację zieleni wraz z dostawą i montażem architektury ogrodowej (kratki ogrodowe), wykarczowanie pozostałych po wycince korzeni drzew kolidujących z nawierzchniami i urządzeniami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
45233260-9,
45231400-9,
45231300-8,
45112720-8,
45214200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1722081.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1832700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
- Wykonanie Centrali Wentylacyjnej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zlokalizowanej w budynku głównym "A" WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Utworzenie BCU w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Dostawa myjni - dezynfektora o pojemności 10 tac DIN i suszarki do narzędzi na potrzeby Centralnej Sterylizatorni WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i operacyjnej wraz z autom. systemem dozowania do pralnico- wirówek na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu RTC z ramieniem C na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.