eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie operatów szacunkowych w celu wyceny wartości nieruchomości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-22



Ogłoszenie nr 507972-N-2018 z dnia 2018-01-22 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów: Wykonanie operatów szacunkowych w celu wyceny wartości nieruchomości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, krajowy numer identyfikacyjny 015259663, ul. ul. Rakowiecka  25/25 , 02-517  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225651560, e-mail mokotow.wzp@um.warszawa.pl, faks 225651560.
Adres strony internetowej (URL): www.mokotow.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mokotow.waw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba zamawiającego ul. Rakowiecka 25/27 pok. 35A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych w celu wyceny wartości nieruchomości
Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.5.2018.UŁO
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykonania operatów szacunkowych w celu wyceny wartości: 1) prawa własności i prawa użytkowania wieczystego 80 nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczenia opłaty, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2012r. poz. 83 ze zm.), 2) prawa użytkowania wieczystego 10 nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczenia opłaty, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, z uwzględnieniem art. 4 ust. 13 tej ustawy, 3) prawa własności 10 nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty, o której mowa w art. 36 ust. 4, w tym w związku z art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017r. poz. 1073 ze zm.) - opłata planistyczna, 4) 5 nieruchomości niezabudowanych dla potrzeb nabycia, 5) 1 nieruchomości zabudowanej dla potrzeb nabycia, 6) 2 nieruchomości dla potrzeb ustalania dodatkowej opłaty rocznej, o której mowa w art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016r. poz. 2147 ze zm.).

II.5) Główny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38300,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej: W zakresie doświadczenia - wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, które w sumie potwierdzą wykonanie wycen wartości 80 nieruchomości gruntowych o łącznej wartości minimum 25 000,00 zł brutto. W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania: Wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.) oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 175 ust. 4 tej ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. W przypadku wykonawców udostępniających zasób podmiot udostępniający będzie realizował zamówienie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji). 2.Dowody określające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków; W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza się wykazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez zamawiającego. 3.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 7 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji). Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej. 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (wzór druku załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji) 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji) 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (wzór druku załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji - wykonawca składa o ile ma zastosowanie). 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo) - (wzór druku załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji - wykonawca składa o ile ma zastosowanie) 6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik (wzór druku załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji - wykonawca składa o ile ma zastosowanie). 7. Pełnomocnictwo (wykonawca składa o ile ma zastosowanie). 8. Formularz cenowy ofertowy (składa wykonawca, który będzie zwycięzcą licytacji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

http://aukcje.um.warszawa.pl

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

www.mokotow.waw.pl

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem; b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; d) pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą reprezentacji oraz muszą być one sporządzone w języku polskim; e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek; f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów; g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. . Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 47109 zł brutto. Minimalne postąpienie wynosi 500,00 zł brutto W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy ofertowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.). O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30 min

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2018-01-30 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Zamawiający zamknie licytację elektroniczną po upływie 30 minut od jej rozpoczęcia


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

U M O W A Nr MOK/WNI/B/II/4/1/B/II/4/2/B/II/5/6....../2018/............... w dniu ....................... w Warszawie, pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawą - Dzielnicą Mokotów, z siedzibą: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27 NIP: 525-22-48-481, REGON: 015259640, zwanym w dalszej części "Zamawiającym", reprezentowanym łącznie przez: Pana Bogdana Olesińskiego - Burmistrza Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, działającego na podstawie § 1 pkt 9 pełnomocnictwa nr GP-OR.0052.4939.2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 13 września 2017r., Pana Krzysztofa Rinasa - Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, działającego na podstawie § 1 pkt 6 pełnomocnictwa nr GP-OR.0052.5248.2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 3 października 2017r., a ................................................................................................................................................................................................................................................; zwanym/ą dalej "Wykonawcą", wyłonionym w wyniku licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) została zawarta umowa następującej treści: § 1 1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania operatów szacunkowych w celu wyceny wartości: 1) prawa własności i prawa użytkowania wieczystego 80 nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczenia opłaty, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2012r. poz. 83 ze zm.), 2) prawa użytkowania wieczystego 10 nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczenia opłaty, o której mowa w art. 4 ust. 1 ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, z uwzględnieniem art. 4 ust. 13 tej ustawy, 3) prawa własności 10 nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty, o której mowa w art. 36 ust. 4, w tym w związku z art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017r. poz. 1073 ze zm.) - opłata planistyczna, 4) 5 nieruchomości niezabudowanych dla potrzeb nabycia, 5) 1 nieruchomości zabudowanej dla potrzeb nabycia, 6) 2 nieruchomości dla potrzeb ustalania dodatkowej opłaty rocznej, o której mowa w art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016r. poz. 2147 ze zm.). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmniejszenia, w trakcie trwania umowy, określonej w ust. 1 liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny, a w razie zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia), w trakcie trwania umowy, określonej w ust. 1 liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny w poszczególnych rodzajach przedmiotów wyceny, w ramach wartości umowy i według cen jednostkowych określonych w § 10 niniejszej umowy. 4. Zmniejszenie lub zmiana, o których mowa w ust. 2 i 3, nie powinny spowodować zlecenia Wykonawcy liczby różnego rodzaju wycen wskazanych w ust. 1 o wartości mniejszej niż 70% całkowitej wartości umowy. 5. Zmniejszenie lub zmiana, o których mowa w ust. 2 i 3, mogą nastąpić w sytuacji, gdy z uwagi na niezależną od Zamawiającego zmianę stanu prawnego nieruchomości lub wnioski stron postępowań nastąpi konieczność rezygnacji z wyceny nieruchomości lub z uwagi na konieczność realizacji zadań wymagających zwiększenia liczby wycen danego rodzaju. 6. Wykaz nieruchomości objętych niniejszą umową będzie przekazywany Wykonawcy w trybie określonym w § 5 ust. 1. § 2 Wyceny nieruchomości wymienionych w § 1 powinny być wykonywane zgodnie z: 1) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016r. poz. 2147 ze zm.), 2) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109 ze zm.), 3) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. § 3 1. Operaty szacunkowe należy sporządzić oddzielnie dla każdej nieruchomości gruntowej w jednym egzemplarzu. 2. Do operatów szacunkowych określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1, 2 i 6 należy dołączyć czytelną dokumentację fotograficzną nieruchomości opatrzoną datą. § 4 Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia do dnia 1 października 2018r. § 5 1. Wyceny nieruchomości wykonywane w ramach niniejszej umowy będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie na podstawie częściowych zamówień, przekazywanych przez Zamawiającego w miarę potrzeb. 2. Częściowe zamówienie, o którym mowa w ust. 1, może dotyczyć wykonania maksymalnie 30 sztuk operatów. 3. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 1, każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego w częściowym zamówieniu i nie może być krótszy niż: 1) 7 dni, licząc od daty jego udzielenia, w przypadku zamówienia nieprzekraczającego 5 sztuk operatów, 2) 14 dni, licząc od daty jego udzielenia, w przypadku zamówienia od 6 do 20 sztuk operatów, 3) 21 dni, licząc od daty jego udzielenia, w przypadku zamówienia od 21 do 30 sztuk operatów. 4. Zamawiający wskazuje, iż pracownikami upoważnionymi do przekazywania częściowych zamówień w imieniu Zamawiającego są jednoosobowo: Anna Urbanek, Anna Różańska, Dorota Kuś-Cizio, Maria Marczak, Aneta Niczyporuk. 5. Wysokość wynagrodzenia dla Wykonawcy będzie naliczana za prace faktycznie wykonane i odebrane przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, zgodnie z zasadami określonymi w § 8 niniejszej umowy. § 6 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii dokumentów ubezpieczenia, o których mowa w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, aktualnych na dzień zawierania umowy, co do wszystkich osób wymienionych w wykazie wskazanym w § 7 ust. 1. Kopie dokumentów ubezpieczenia stanowią załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 4. W przypadku wygaśnięcia polisy, o której mowa w ust. 3, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego złożenia kopii aktualnego dokumentu ubezpieczenia w Wydziale Nieruchomości dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m. st. Warszawy, ul. Rakowiecka 25/27, nie później niż na 7 dni przed datą wygaśnięcia polisy. § 7 1. Wykaz osób, które będą wykonywać prace objęte zakresem niniejszej umowy lub będą uczestniczyć w wykonaniu tych prac, stanowi załącznik nr 2 do umowy. 2. Wykonawca za działania tych osób odpowiada jak za działania własne. 3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, zmianę składu rzeczoznawców majątkowych, wymienionych w załączniku powołanym w ust. 1. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym na udzielenie zamówienia, będącego przedmiotem niniejszej umowy, wykazał doświadczenie wymienianego rzeczoznawcy majątkowego, zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, że wprowadzany do zespołu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, rzeczoznawca majątkowy dysponuje, co najmniej takim samym doświadczeniem jak wymieniany członek zespołu. 4. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora danych osobowych określone w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016r. poz. 922), zwanej dalej Ustawą. 5. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami Ustawy. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w ust. 5. 7. Wykonawca oświadcza, że systemy wykorzystywane w procesie przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024), jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w systemach informatycznych Wykonawcy. 8. Wykonawca zapewnia, że przetwarzane dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie w celu realizacji umowy/zamówienia. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego powiadomienia o stwierdzeniu próby lub faktu naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy/zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić administratorowi przeprowadzenie kontroli procesu przetwarzania i ochrony danych. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia łamania przez Wykonawcę warunków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy/zamówienia. § 8 1. Sytuacje wymagające wyjaśnień w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej. 2. Sporządzone operaty szacunkowe nieruchomości wykonane w ramach częściowych zamówień będą składane z pismem przewodnim w Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Rakowieckiej 25/27. 3. Zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wykonania pracy w terminie 14 dni od daty złożenia przedmiotu zamówienia określonego w częściowym zamówieniu. 4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym jednak niż 14 dni od daty ich zgłoszenia. 5. Przyjęcie przedmiotu zamówienia określonego w częściowym zamówieniu nastąpi na podstawie protokołu odbioru zamówienia podpisanego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 6. Pracownikami upoważnionymi do odbioru prac od Wykonawcy w imieniu Zamawiającego są jednoosobowo: Anna Urbanek, Anna Różańska, Dorota Kuś-Cizio, Maria Marczak, Aneta Niczyporuk. 7. Podstawę wystawienia faktury stanowić będzie pisemne potwierdzenie prawidłowości, kompletności i terminowości wykonania częściowego zamówienia, dokonane w protokole odbioru przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, co nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wady dzieła. 8. Z tytułu usunięcia wad Wykonawcy nie należy się żadne dodatkowe wynagrodzenie. § 9 1. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli oraz dołączenia do operatu szacunkowego analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników, o których mowa w art. 154 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Potwierdzeniu aktualności mogą podlegać wszystkie sporządzone na podstawie niniejszej umowy operaty szacunkowe. 3. Potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 4. W przypadku zgłoszenia uwag do sporządzonych przez Wykonawcę wycen - Wykonawca zobowiązany jest do składania wyjaśnień dotyczących sporządzonych wycen, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. § 10 1. Strony określają wartość jednostkową brutto operatów szacunkowych określenia wartości rynkowej nieruchomości wskazanych w § 1 ust. 1: 1) z pkt 1 na kwotę:..........złotych, 2) z pkt 2 na kwotę:..........złotych, 3) z pkt 3 na kwotę:..........złotych, 4) z pkt 4 na kwotę:..........złotych, 5) z pkt 5 na kwotę:..........złotych, 6) z pkt 6 na kwotę:..........złotych. 2. Łączna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania prac objętych niniejszą umową nie może przekroczyć kwoty brutto ............... złotych (słownie brutto: ....... złotych). § 11 1. Rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie prac objętych zakresem niniejszej umowy będzie następować na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę za prace faktycznie wykonane w zakresie częściowych zamówień, po dokonanym przez Zamawiającego odbiorze, o którym mowa w § 8 ust. 7 niniejszej umowy. 2. Zamawiający zobowiązany jest wypłacać Wykonawcy należne wynagrodzenie za prace wykonane i odebrane bez zastrzeżeń na konto Wykonawcy numer .................................. w terminie 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT. 3. Faktury wystawiane przez Wykonawcę powinny być składane w Wydziale Nieruchomości dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Rakowieckiej 25/27. 4. Za datę dostarczenia przez Wykonawcę faktury VAT uznawana będzie data wpływu prawidłowo wystawionej faktury do komórki wskazanej w ust. 3. 5. Faktury VAT wystawione zostaną na Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5; 00-950 Warszawa; NIP: 525-22-48-481. Odbiorcą i płatnikiem jest Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27. 6. Prawidłowo wystawiona faktura VAT powinna zawierać numer umowy, na podstawie której jest wystawiona. 7. Za datę zapłaty Strony ustalają dzień, w którym Zamawiający złożył w banku polecenie przelewu wynagrodzenia na konto Wykonawcy. § 12 1. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2017r. poz. 459 ze zm.), 2. Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych w formie kar umownych w następujących przypadkach: 1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości brutto poszczególnych zamówień, o których mowa w § 5 ust. 1 i 3, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki wykonania zamówienia lub usunięcia wad operatów. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości brutto niniejszej umowy określonej w §10 ust. 2 w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. 3. Wykonawca wyraża zgodę na bezpośrednie potrącenie naliczonych kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia, w przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia lub usunięcia wad. 4. W przypadku naliczenia przez Zamawiającego Wykonawcy kar umownych, Wykonawca nie może pomniejszyć należnego mu wynagrodzenia na wystawionej fakturze o kwotę naliczonych kar umownych. 5. Zwłoka w wykonaniu zamówień, o których mowa w § 5 ust. 1 i 3 lub w usunięciu zgłoszonych wad, przekraczająca 7 dni, upoważnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy. 6. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. Zapłata kar umownych nie wyłącza prawa do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych za poniesioną szkodę. 7. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego jest dopuszczalne, jeżeli zostanie dokonane w ciągu 20 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach je uzasadniających, za które odpowiada Wykonawca. § 13 Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron, w okresie obowiązywania umowy, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. § 14 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy: 1) Kodeksu cywilnego, 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Powstałe spory dotyczące realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 3. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz jeden egzemplarz dla Wykonawcy. 4. Wykaz załączników do umowy: 1) Polisa OC. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY: Załącznik nr 2 do umowy nr MOK/WNI/B/II/4/1/B/II/4/2/B/II/5/6......2018..... WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA L.p. Imię i nazwisko Rodzaj uprawnień Nr uprawnień 1. 2. 3


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
-Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmniejszenia, w trakcie trwania umowy, określonej w ust. 1 liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny, a w razie zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia), w trakcie trwania umowy, określonej liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny w poszczególnych rodzajach przedmiotów wyceny, w ramach wartości umowy i według cen jednostkowych określonych w § 10 niniejszej umowy. - Zmniejszenie lub zmiana, o których mowa powyżej, nie powinny spowodować zlecenia Wykonawcy liczby różnego rodzaju wycen o wartości mniejszej niż 70% całkowitej wartości umowy. - Zmniejszenie lub zmiana, o których mowa powyżej, mogą nastąpić w sytuacji, gdy z uwagi na niezależną od Zamawiającego zmianę stanu prawnego nieruchomości lub wnioski stron postępowań nastąpi konieczność rezygnacji z wyceny nieruchomości lub z uwagi na konieczność realizacji zadań wymagających zwiększenia liczby wycen danego rodzaju.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.