eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa zaplecza rekreacyjnego krytej pływalni w Bieruniu Starym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Bieruń: Budowa zaplecza rekreacyjnego krytej pływalni w Bieruniu Starym
Numer ogłoszenia: 507966 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218725 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zaplecza rekreacyjnego krytej pływalni w Bieruniu Starym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z rozbudową i nadbudową części krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 1 w Bieruniu o zaplecze rekreacyjne , zjeżdżalnię oraz remont elewacji. Zaprojektowano modernizację części wejściowej do pływalni poprzez nadbudowę tarasu nad poczekalnią wraz z zagospodarowaniem go na cele rekreacyjne i odnowy biologicznej, a na parterze włączenie części poczekalni do sali basenowej. Przebudowa części poczekalni polegać ma na połączeniu z salą basenową i umieszczeniu na nowej powierzchni wanny jaccuzi, hamowni płytkiej dla zjeżdżalni dziecięcej oraz klatki schodowej stalowej do wejścia na I piętro rekreacyjne i do zjeżdżalni. Przebudowie ulegną pomieszczenia piwnic w celu zmodernizowania technologii obsługi basenu, w tym: rozdzielni energetycznej, stacji trafo wraz z zabudową urządzenia UPS i lampy do dezynfekcji wody. Na I piętrze poprzez zabudowę istniejącego tarasu wykonane zostaną pomieszczenie rekreacji tj. sauny sucha i mokra, pomieszczenie wypoczynku z elementami ścian solnych wraz z natryskami oraz szatniami. Na zewnątrz zaprojektowano zjeżdżalnię rurową w podwójnej obudowie, ocieploną. Odprowadzenie wód deszczowych z dachu zaprojektowano w systemie podciśnieniowym Geberit Pluvia z zastosowaniem podgrzewanych wpustów dachowych . Przewidziano przebudowę zewnętrznej kanalizacji deszczowej, modernizację kotłowni gazowej, wymianę sieci ciepłowniczej i renowację elewacji zewnętrznej istniejącego budynku basenu . Zmianie ulegnie zadaszenie nad wejściem oraz zostanie wyremontowana pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Modernizacja kotłowni przewiduje wymianę większości zużytych urządzeń. Zaprojektowano układ źródła ciepła o łącznej mocy 990kW. Wymiana sieci ciepłowniczej polegać będzie na ułożeniu nowej nitki sieci cieplnej od przebudowywanej kotłowni w budynku szkoły do budynku pływalni krytej . Przebudować należy również kolidującą linię kablową średniego i niskiego napięcia, rozbudować wewnętrzną instalację elektryczną, układ pomiarowy, ułożyć instalacje słaboprądowe, kontroli dostępu, nagłośnienia i monitoringu. Przewidziano również nasadzenie drzew i krzewów. Zestawienie danych dla modernizowanych pomieszczeń: Kubatura nadbudowy - 780,00 m3 Kubatura całego obiektu- 10300,96 m3 Powierzchnia użytkowa nadbudowy - 205,80 m2 Powierzchnia użytkowa budynku basenu- 2450,40 m2 Zestawienie danych dla pomieszczeń rekreacyjnych: kabina sauny suchej - ok.11 m2; łaźnia parowa - ok.11 m2, zespół natrysków, balia ok. 8,30 m2 wypoczywalnia z elementami komnaty solnej- 38,00 m2 wanna spa do hydromasażu- pow. lustra wody ok.4 m2 wykonana z akrylu sanitarnego wzmocnionego włóknem szklanym dwa pomieszczenia szatni wraz z węzłami sanitarnymi o pow. ok.20,1 m2 zjeżdżalnia O 1000 mm z hamownią , jaccuzi, hamowni płytkiej dla zjeżdżalni dziecięcej o łącznej pow. ok.96,8 m2 oraz klatki schodowej łączącej parter z piętrem o pow. 15 m2,. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: 1. Projekt Wykonawczy ARCHITEKTURA. 2. Projekt Wykonawczy RYSUNKI KONSTRUKCYJNE. 3. Projekt Wykonawczy ZJEŻDŻALNIA WODNA. 4. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE - Instalacje wewnętrzne wod-kan . 5. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE - Przebudowa zewnętrznej kanalizacji deszczowej. 6. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE-instalacje grzewcze. 7. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE-Instalacja wentylacji mechanicznej. 8. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE-Instalacja technologii uzdatniania wody kąpielowej. 9. Projekt Wykonawczy INSTALACJE SANITARNE: cz. 1. Wymiana urządzeń wraz z dostosowaniem instalacji i remont pomieszczenia kotłowni; cz. 2. Wymiana istniejącego przyłącza cieplnego łączącego istniejące budynki szkoły i basenu; 10. Projekt Wykonawczy INSTALACJE ELEKTRYCZNE - Przebudowa linii kablowej NN i ŚN. 11. Projekt Wykonawczy INSTALACJE ELEKTRYCZNE - Rozbudowa instalacji i urządzeń elektrycznych pływalni. 12. Projekt Wykonawczy INSTALACJE ELEKTRYCZNE - Instalacje i urządzenia słaboprądowe, kontroli dostępu nagłaśniania i monitoringu. 13. Projekt Wykonawczy INSTALACJE ELEKTRYCZNE - Półpośredni układ rozliczeniowy energii elektrycznej. 14. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 15. Przedmiary robót: Nr1/06 2012 -Roboty Budowlane - zawiera przedmiary robót odpowiadające zakresowi opracowań z PW (1)ARCHITEKTURA,(2) KONSTRUKCJE,(3) ZJEŻDŻALNIA. Nr 4/06/2012 - Instalacja wod-kan Nr 5/06/2012 - Przebudowa kanalizacji deszczowej Nr 6/06/2012 - Instalacja grzewcza Nr 7/06/2012 - Instalacja wentylacji mechanicznej Nr 8/06/2012 - Instalacja technologii uzdatniania wody kąpielowej Nr 9/06/2012 - Wymiana urządzeń wraz z dostosowaniem instalacji i remont pomieszczenia kotłowni i wymiana przyłącza cieplnego Nr 10/06/2012 - Przebudowa linii kablowej NN i ŚN Nr 11/06/2012 - Instalacja elektryczna Nr 12/06/2012 - Instalacja słaboprądowa Nr 13/06/2012 - Półpośredni układ rozliczeniowy. W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - dostarczy wszelkie wyposażenie, materiały eksploatacyjne, sprzęt niezbędny do prawidłowego użytkowania, z tym że materiały eksploatacyjne chemii basenowej winny wystarczyć na okres co najmniej jednego miesiąca, a materiały eksploatacyjne dla wentylacji winny wystarczyć dla co najmniej jednego pełnego przeglądu serwisowego, - wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie przy przygotowaniu oferty i realizacji, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - przeprowadzi lub opłaci przeprowadzenie wszelkich szkoleń, instruktaży dla pracowników obsługi zamawiającego, - sporządzi i dostarczy zamawiającemu odpowiednie instrukcje obsługi np. basenu, wentylacji, i inne według potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego, a wynikających z zamówienia, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go Zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna oraz w plikach Adobe Reader), - przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna, - wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych min. zastosuje się do ograniczenia wykonywania głośnych prac remontowych w czasie lekcji, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, cieplnej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, - pokryje koszty rozruchu technologicznego, - pokryje koszty wykonania i uzyskania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, - uzyska w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiR. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , wariantowych. Strony ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Na zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy materiały i urządzenia Wykonawca udziela gwarancji na okres, na jaki udzielona została gwarancja producenta tychże materiałów i urządzeń, przy czym okres gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i zamontowane urządzenia nie może być krótszy niż 18 miesięcy od daty odbioru końcowego obiektu przez Zamawiającego. Wymagany termin zakończenia zadania wynika z podpisanej umowy o dofinansowanie w ramach RPO Województwa Śląskiego, zawartej pomiędzy Gminą Bieruń i Województwem Śląskim. Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet IX Zdrowie i rekreacja Działanie 9.3 Lokalna infrastruktura sportowa. Nazwy i kody według słownika CPV: kod CPV: 45.00.00.00-7 - nazwa: Roboty budowlane dodatkowe przedmioty: kod CPV :45.21.22.12-5 Roboty w zakresie basenów pływackich kod CPV: 45.26.24.20-1 Wznoszenie konstrukcji obiektów kod CPV: 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków kod CPV: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych kod CPV: 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne kod CPV: 45.23.22.00-4 Roboty montażowe, sieć NN,ŚN kod CPV: 45.11.12.00-0 Roboty ziemne kod CPV: 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne kod CPV: 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania kod CPV: 45.33.12.00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych kod CPV: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne kod CPV: 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.12-5, 45.26.24.20-1, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.23.22.00-4, 45.11.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A., ul. Drzymały 15, 40-059 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5130159,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4897865,98

  • Oferta z najniższą ceną: 4654984,85 / Oferta z najwyższą ceną: 6584232,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.