eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie w roku 2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-28



Ogłoszenie nr 507884-N-2019 z dnia 2019-01-28 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie w roku 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14 , 30529   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mops.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mops.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Gmina Miejska Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 13, 30 - 529 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie w roku 2019
Numer referencyjny: 271.2.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - w rozumieniu art. 17 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie w roku 2019. 2. Łączny czas pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynosi do 129 tygodni. Szczegółowy wymiar tygodniowy pełnienia funkcji, o której mowa w ust. 1 umowy wraz z lokalizacją przeprowadzanych robót został określony w załączniku nr 1 (pkt I złącznika) do umowy stanowiący jej integralną część. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości tygodni nadzoru w poszczególnych lokalizacjach oraz rezygnacji z wykonania części robót oraz wprowadzenie innych obiektów - tak by łączna ilość tygodni nadzoru wynosiła tyle samo co w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 3. Do przedmiotu niniejszej umowy należy również: 1) sporządzenie do 1 (słownie: jednej) ekspertyzy polegającej na sprawdzeniu dokumentacji projektowej opracowanych przez projektanta - zgodnie z wytycznymi (nie dotyczy sprawdzenia, o którym mowa w art.20 pkt 2 Ustawy Prawo Budowlane), 2) przeprowadzanie do 3 (słownie: trzech) wizji lokalnych mających na celu określenie nieprawidłowości w budynkach/lokalach wskazanych przez Zamawiającego oraz sposobu usunięcia tych nieprawidłowości, 3) sporządzenie do 2 (słownie: dwóch) opinii dotyczących możliwości przystosowania lokali nowopozyskanych przez Zamawiającego na potrzeby prowadzonej działalności, stanowiącą podstawę do złożenia wniosku o zmianę sposobu użytkowania. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu usług, do wysokości kwoty umowy, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Tabela lokalizacji robót budowlanych wraz z wymiarem tygodniowym pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego oraz tabela zawierająca lokalizację planowanych inwestycji oraz lokali, co do których planowane jest wydanie opinii znajdują się w załączniku 1 do niniejszej umowy. 5. Na mocy niniejszej umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzanie kosztorysów przekazanych przez Zamawiającego i potwierdzania ich zgodności pod względem rachunkowym i merytorycznym z obowiązującymi zasadami kosztorysowania oraz: a) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich w zakresie zastosowania odpowiednich nośników cenowych, w tym średnich cen wg aktualnych na dzień opracowania kosztorysów katalogów, poprawności opracowania z uwzględnieniem technologii wykonania, praktyki i sztuki budowlanej, ilości robót, uwzględnienia niezbędnych rodzajów prac; b) w przypadku kosztorysów ofertowych na zamówienia na roboty podobne (art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp) sprawdzanie w zakresie przyjęcia stawek umownych, w tym cen jednostkowych, kosztów robocizny, kosztów pracy sprzętu, cen materiałów, kosztów pośrednich, zysku na poziomie tożsamym do kosztorysu ofertowego złożonego w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia podstawowego oraz poprawności wyliczeń ilości robót i zakresu prac, zgodnie ze stanem faktycznym oraz protokołem konieczności; c) w przypadku kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe sprawdzanie w zakresie przyjęcia nośników cenowych (kosztów robocizny, kosztów pracy sprzętu, cen materiałów, kosztów pośrednich, zysku) na poziomie zgodnym z kosztorysem ofertowym złożonym w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia podstawowego, a w przypadku gdy dana robota budowlana nie stanowi powtórzenia zamówienia podstawowego, wykonawca sprawdzi poprawność przyjętych cen odnosząc je do średnich cen rynkowych wg aktualnych na dzień opracowania kosztorysów katalogów; ponadto Wykonawca sprawdzi poprawność wyliczeń ilości i zakresu robót ze stanem faktycznym i protokołem konieczności; d) w przypadku kosztorysu rozliczeniowego sprawdzenie jego zgodności z faktycznie wykonaną ilością (potwierdzoną w książce obmiarów) oraz zgodność kosztorysu z kosztorysem, ofertowym na podstawie którego prowadzono roboty budowlane, a w szczególności w zakresie przyjętych stawek cenowych i rodzajów robót budowlanych; e) sprawdzanie na bieżąco książek obmiarów oraz sprawdzanie i potwierdzanie zgodności kosztorysów powykonawczych z książkami obmiarów - co najmniej raz w tygodniu; 2) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją budowlano-wykonawczą oraz zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 3) każdorazowe podejmowanie stosownych działań wynikających z przepisów prawa (w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane) w razie stwierdzenia występowania nieprawidłowości i zagrożeń na budowie, w tym związanych z katastrofą budowlaną; w razie wystąpienia zagrożenia oraz w przypadku stwierdzenia katastrofy budowlanej Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podjęcia stosownych działań; w przypadku stwierdzenia katastrofy budowlanej inspektor nadzoru podejmuje działania, w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, bez konieczności wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym; 4) sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych, niezgodnych z ofertą wykonawcy, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazaniu go do użytkowania; 6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych; 7) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót; 8) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej; 9) sprawowanie nadzoru nad usuwaniem wad wynikłych w okresie gwarancyjnym; 10) udział we wprowadzeniach Wykonawcy robót na budowę i odbiorach; 11) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy i książki obmiarów; 12) sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót; 13) wizytowanie placów budowy w częstotliwości gwarantującej prawidłową ich kontrolę, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót (w tym robót zanikających lub ulegających zakryciu) w razie konieczności wizyty mają być potwierdzone wpisami do dziennika budowy; 14) każdorazowe wizytowanie budowy na wezwanie Zamawiającego (w tym również telefoniczne oraz przesłane pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę: .............................................); 15) każdorazowe wizytowanie obiektów, gdzie wykonywane były prace objęte nadzorem, na wezwanie Zamawiającego (w tym również telefoniczne oraz przesłane pocztą elektroniczną) w czasie trwania rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót; koszty z tym związane uwzględnione są w stawce za nadzór; 16) udział w wizjach lokalnych w przypadku powstania usterek i wykrycia wad robót budowlanych w obiektach będących w zarządzie trwałym, użyczonym lub przekazanym w najem Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Krakowie. Efektem wizji lokalnych jest notatka służbowa określająca przyczynę powstania awarii, sposób jej usunięcia oraz wskazanie w przedmiotowej notatce kto, w jaki sposób i w jakim zakresie ma tę awarię usunąć (wzór notatki stanowi załącznik nr 2). 17) każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich przerw i opóźnień w wykonywaniu prac, trwających powyżej 3 dni; 18) w przypadku stwierdzenia, że prace budowlane wykonywane są przez inny podmiot niż ten, który podpisał umowę na ich wykonanie lub inny niż zgłoszony przez głównego wykonawcę, Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, podając dane firmy lub osób oraz rodzaj robót wykonywanych przez niezgłoszonych podwykonawców; 19) do obowiązków inspektora robót budowlanych należy nadzór nad całością prac w danym obiekcie, w tym również w zakresie branżowym. 6. Wykonawca ma prawo do: 1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczycących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i elektrycznych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i urządzeń technicznych; 2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także ich wstrzymania w przypadku gdy kontynuacja może stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia bądź spowodować może niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7. W zakresie wykonania ekspertyz polegających na sprawdzeniu poprawności dokumentacji projektowych Wykonawca winien zwrócić uwagę na: 1) zgodność dokumentacji projektowej z przepisami prawa w tym m.in. z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) kompletność dokumentacji projektowej i możliwość wykonania robót budowlanych na jej podstawie, a także możliwości korzystania z lokalu zgodnie z przeznaczeniem po wykonaniu robót budowlanych prowadzonych w oparciu o tą dokumentacje z uwzględnieniem warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w tym m.in. wymogów sanitarnych, ochrony przeciwpożarowej i innych przepisów, które musi spełniać dany obiekt, 3) sprawdzenie czy dokumentacja projektowa nie zawiera wad utrudniających lub uniemożliwiających przeprowadzenie procesu inwestycyjnego, 4) sprawdzenie poprawność przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych i technologii wykonania robót, w tym sprawdzenie czy przyjęte rozwiązania zostały przez projektanta potwierdzone właściwymi obliczeniami, 5) sporządzić opinie dotyczącą poprawności wykonania dokumentacji ze wskazaniem w punktach stwierdzonych ewentualnych wad lub nieprawidłowości z uwzględnieniem ich wpływu na proces inwestycyjny, 6) sprawdzenie czy poszczególne elementy dokumentacji nie są ze sobą wzajemnie sprzeczne bądź rozbieżne, 7) odniesienie się pisemne do ewentualnych uwag i poprawek umieszczonych przez projektanta w zakresie wyników sprawdzenia przedmiarów, 8) sprawdzenie kosztorysów inwestorskich i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót pod względem zgodności z projektem wykonawczym oraz uwzględniając technologie wykonania robót i zasady sztuki budowlanej, 9) sprawdzenie kompletności uzgodnień z wymaganymi rzeczoznawcami i specjalistami. 8. Zamawiający zastrzega, że sprawdzenie nie dotyczy obowiązku projektanta, o którym mowa w art. 20 pkt 2 Ustawy Prawo Budowlane, oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 9. W ramach sporządzania ekspertyz polegających na sprawdzeniu poprawności dokumentacji projektowych - Wykonawca zobowiązany jest również odbyć wizje lokalne lokalu/budynku, którego ekspertyza dotyczy. 10. W zakresie sporządzenia opinii dotyczących możliwości przystosowania nowopozyskanych lokali przez Zamawiającego Wykonawca winien sporządzić opinie w wersji papierowej i elektronicznej, jak również zawierać część opisową, rysunki - rzuty oraz dokumentację fotograficzną. 11. Opinia w części opisowej winna zawierać: 1) podstawowe informacje o stanie technicznym lokalu ze szczególnym uwzględnieniem stanu elementów konstrukcyjnych oraz stanu innych elementów stwarzających niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia ludzi, 2) czy w pozyskanym lokal można prowadzić działalność określoną przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku niezgodności ma określać ich rodzaj (powołując się na odpowiednie przepisy) oraz zakres koniecznych zmian jakie należy wykonać w celu dostosowania lokalu do obowiązujących przepisów. W szczególności należy odnieść się do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznym jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz innych dotyczących tematu. 12. W trakcie przygotowania opinii oraz po jej wykonaniu i przedłożeniu Zamawiającemu, w razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu dodatkowych informacji bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia i - na żądanie Zamawiającego - uszczegółowić wnioski z opinii. 13. Zamawiający wraz z nabyciem własności egzemplarzy ekspertyz oraz opinii, o których mowa w § 2 ust. 3 pkt 1 i 3 niniejszej umowy zwanych dalej utworami nabywa do nich autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne, zgodnie z art. 41 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zarówno do utworu zbiorowego jak również do poszczególnych jego części mających samodzielne znaczenie. 14. W rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych Zamawiający ma prawo do opublikowania, rozpowszechnienia, wprowadzenia przedmiotu zamówienia do obrotu i korzystania z utworów w ramach odrębnych pól eksploatacji określonych w art. 50 powołanej ustawy, tj. do zwielokrotniania dowolną techniką, udostępniania publicznie, umieszczania na stronie internetowej, przesyłania w wersji elektronicznej opracowanych przez Wykonawcę ekspertyz oraz opinii, w tym m.in. do celów udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań i ubiegania się na jej podstawie do uzyskania niezbędnych dla prawidłowego użytkowania i funkcjonowania obiektu decyzji i pozwoleń, do wykorzystania dokumentacji na cele budowlane i korzystania na placu budowy. Zamawiający ma prawo przekazywać i publikować utworów lub ich część w oryginale lub zwielokrotnienie przez Zamawiającego bez konieczności autoryzacji kopii przez Wykonawcę. 15. Przeniesienie praw autorskich majątkowych do ekspertyz oraz opinii, o których mowa powyżej następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu egzemplarzy opinii i ekspertyz. Wynagrodzenie określone w § 4 ust. 6 oraz 7 niniejszej umowy obejmuje koszty związane z przeniesieniem autorskich praw majątkowych i praw zależnych na wszystkich polach eksploatacji, o których ust. 14 niniejszego paragrafu. Za powyższe nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe wynagrodzenie. 16. W związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego udostępnienia wszelkiej, niezbędnej dla opracowania dokumentacji, która jest w jego posiadaniu i którą może dysponować. 17. Wykonawca wyraża zgodę na publikację, rozpowszechnianie i opracowywanie na podstawie opinii dalszych wystąpień, kopiowania i cytowania w korespondencji z projektantem bez konieczności autoryzacji kopii przez Wykonawcę. 18. Ponadto, strony postanawiają, że: 1) Wykonawca jest przedstawicielem Zamawiającego w stosunkach z wykonawcą robót budowlanych lub elektrycznych objętych nadzorem, 2) Wykonawca nie jest upoważniony do zlecania Wykonawcy robót dodatkowych i uzupełniających, ani też nie może nakazać Wykonawcy podejmowania żadnych działań powodujących powstanie zobowiązań finansowych po stronie Zamawiającego, chyba że działania te mają zapobiec katastrofie budowlanej lub innym zdarzeniom powodującym zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi, 3) obowiązkiem inspektora nadzoru jest sporządzenie z kierownikiem budowy protokołu konieczności wykonania robot dodatkowych i/lub zamiennych oraz niezwłoczne przedstawienie go Zamawiającemu celem podjęcia decyzji co do udzielenia dodatkowego zlecenia na te roboty, w trybie określonym w umowie o wykonanie robót budowlanych, 4) odpowiedzialność inspektora nadzoru kończy się z upływem gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, 5) Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody i straty wynikłe z powodu niewłaściwego określenia sposobu usunięcia awarii oraz rodzaju i kolejności działań, jakie należy podjąć, 6) czas pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zaczyna się z dniem rozpoczęcia robót wskazanym w protokole przekazania placu budowy i kończy się z dniem odbioru końcowego robót bez wad. Do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nie wlicza się czasu od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych zakończenia prac do dnia przystąpienia do odbioru robót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przypadających od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy w trakcie odbioru robót wykryte zostaną wady, do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru wliczany jest czas od dnia odbioru robót, w trakcie którego wykryte zostały wady, do dnia odbioru końcowego bez wad. Do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wlicza się również dzień przekazania placu budowy oraz dni dokonywania odbiorów, 7) do czasu pełnienia nadzoru nad robotami w zakresie usuwania wad wliczają się tylko dni, w których prowadzone były prace, 8) w przypadku wymiany stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej czas pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nie obejmuje czasu produkcji stolarki i ślusarki, tj. czas od dnia przekazania placu budowy do dnia, w którym wykonawca robót budowlanych przystąpi do montażu stolarki okiennej lub ślusarki aluminiowej. 19. Strony oświadczają, że Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa.

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem niniejszej umowy, w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 2) legitymują się członkostwem Izby Inżynierów Budownictwa; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert na wykonanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: ? przez Wykonawcę samodzielnie lub ? przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy , zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno - budowlanej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: 1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, na zasadach określonych w umowie, 2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z: a) koniecznością usunięcia błędów lub wpro~wadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł prze~widzieć w momencie zawarcia umowy, b) koniecznością wykonania zamówień do~datkowych nie~zbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wy~konanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, c) zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, e) zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indy~widualnych, w szczególności: - w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy, - niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, f) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, g) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia, h) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, - pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację prac); 3) zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania rękojmi na wykonane roboty budowlane w stosunku do terminu określonego w § 5 ust. 3 umowy, 4) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego, 5) zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia; 6) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: a) koniecznością zapewnienia bezpieczeń~stwa lub zapobieżenia awarii, b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, c) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w założony sposób zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, d) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, e) koniecznością wpadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i częstotliwości wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności między stronami, załączników, które Wykonawca obowiązany jest załączyć do faktury) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych), wynikającą w szczególności z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego, f) zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, g) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 7) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych), 8) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów - w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; 9) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego; 10) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany lokalizacji i rodzaju robót budowalnych nadzorowanych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, powierzyć realizacji przedmiotu umowy osobom trzecim.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
12. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 12.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Nazwa kryterium Waga kryterium [%] 1. Cena brutto 60% 2. Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej 40% 12.2. Punkty w kryterium "Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej" będą przyznawane w skali punktowej od 0 do 20 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób: 12.2.1. minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej, tj. co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda - Wykonawca otrzyma 0 pkt, 12.2.2. co najmniej trzy wykonane usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda - Wykonawca otrzyma 5 pkt, 12.2.3. co najmniej cztery wykonane usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda - Wykonawca otrzyma 10 pkt, 12.2.4. co najmniej pięć wykonanych usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda - Wykonawca otrzyma 15 pkt, 12.2.5. co najmniej sześć wykonanych usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto każda - Wykonawca otrzyma 20 pkt. 12.3. Wykonawca, który nie wykaże minimalnej, wymaganej przez Zamawiającego ilości wykonanych usług, wskazanych w pkt 6.1.2. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 12.4. Łączna ocena oferty obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Ocena łączna = Cmin x 60% + Dbad x 40% Cbad Dmax gdzie: Cmin ? najniższa cena brutto spośród ważnych ofert Cbad ? cena brutto badanej oferty D1bad ? liczba punktów za doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej w badanej ofercie (0-20 pkt) D1max ? maksymalna liczba punktów za doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno-budowlanej (maksymalnie 20 pkt) 12.5. Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad: 12.5.1. jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem), 12.5.2. jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem). 12.6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.