eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Zakup samochodu specjalistycznego do obsługi gospodarki wodno-ściekowej Gminy Jordanów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18



Ogłoszenie nr 507457-N-2018 z dnia 2018-01-18 r.

Gmina Jordanów: Zakup samochodu specjalistycznego do obsługi gospodarki wodno-ściekowej Gminy Jordanów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000, ul. ul. Rynek  2 , 34240   Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 693 510, e-mail przetargi@gmina-jordanow.pl, faks 182 693 526.
Adres strony internetowej (URL): gmina-jordanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gmina-jordanow.pl zakładka Przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu specjalistycznego do obsługi gospodarki wodno-ściekowej Gminy Jordanów
Numer referencyjny: ZP.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup samochodu specjalistycznego do obsługi gospodarki wodno-ściekowej Gminy Jordanów. 2. Przeznaczenie zamawianego pojazdu: ? Obsługa przydomowych oczyszczalni ścieków polegająca na usuwaniu osadu uwodnionego i ciśnieniowym czyszczeniu ścian zbiorników oczyszczalni, ? Udrażnianie przyłączy kanalizacyjnych o średnicy do 200 mm, ? Wywóz osadu ściekowego odwodnionego z POŚ w kontenerach szczelnych, ? Czyszczenie ujęć wody gminnego wodociągu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest samochód ciężarowy o DMC 18 Mg z zabudowa hakową oraz dwoma wymiennymi kontenerami: - wodno-ściekowym, - do przewozu osadu odwodnionego. 2) Parametry techniczne samochodu: ? Podwozie pod zabudowę fabrycznie nowe, rok produkcji 2017 lub 2018. ? Maksymalna masa całkowita pojazdu 18000 kg ? Pojazd bez przyczepy. ? Oś przednia na parabolicznym zawieszeniu piórowym, wyposażona w amortyzatory i stabilizator. Obciążenie min. 7,5 tony. ? Tylna oś napędzana z regulowanym 4-miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie. Obciążenie min. 11,5 ton. ? Rozmiar opon na obydwu osiach: 295/80R22.5. ? Układ wskaźnika ciśnienia w ogumieniu z ostrzeżeniami o ciśnieniu w ogumieniu podawanymi na wyświetlaczu LCD na tablicy przyrządów. ? Pierścienie ochronne kół. ? Silnik 6-cylindrowy wysokoprężny o pojemności 6-7 l. Moc min. 194 kW przy 2300 obr./min, maksymalny moment obrotowy min. 1000 Nm przy 1000-1700 obr./min .. Emisja spalin Euro 6, wyprowadzenie spalin pionowe. ? Układ diagnostyki pokładowej zgodny z wymogami normy OBD-C. ? Ręczna skrzynia biegów, min. 6 biegów. ? Przełożenie tylnej osi dobrane do zastosowań komunalnych. ? Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego. ? ASR (Układ kontroli przyczepności). ? Hamulce tarczowe wentylowane na obydwu osiach. ? Układ ABS. ? Hamulec wydechowy. ? Rozstaw osi do 4200 mm . ? Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 200 litrów. ? Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 20 litrów w prawej części podwozia. ? Przystawka od skrzyni biegów dopasowana do zabudowy ? Alternator min. 80 A, akumulatory 2x min. 125 Ah. ? Kabina dzienna ze stalowym zderzakiem, przyciemnioną szybą oraz elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. ? Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. ? Bezobsługowe zawieszenie kabiny ze zintegrowanymi amortyzatorami. ? Centralny zamek drzwiowy z dwoma pilotami. ? Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą lub przyciemniana szyba spełniająca tę funkcję. ? Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie prawej. ? Elektryczna regulacja lusterek głównych. ? Światła do jazdy dziennej. ? Halogenowe światła przednie. ? Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. ? Montowane w zderzaku światła przeciwmgielne. ? Belka ostrzegawcza stroboskopowa z homologacją na dachu kabiny. ? Pojedyncze okno w tylnej ścianie kabiny. ? Układ kierowniczy z lewej strony ze wspomaganiem. ? Regulacja nachylenia kolumny kierownicy. ? Pneumatyczny fotel kierowcy ze zintegrowanym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa. ? Podwójny fotel zmiennika z welurową tapicerką. Oba fotele z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa. ? Wywietrznik dachowy. ? Klimatyzacja z recyrkulacją powietrza. ? Przetwornik z 24V na 12V. ? Elektrycznie otwierane szyby. ? Uniwersalne złącze systemu zarządzania. ? Tachograf cyfrowy aktywowany - wstępna kalibracja. ? Prędkościomierz ze skalą w km/h. ? Ustawienie ogranicznika prędkości 85 km/h. ? Radioodtwarzacz USB. ? Tempomat adaptacyjny. ? Asystent wydajności kierowcy. Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem min. 5 cali. ? Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu. ? Elektroniczny układ kontroli stabilności. ? Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa. ? Podstawowy immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika. ? Ręczny wyłącznik główny. ? Pojazd przystosowany do warunków klimatycznych panujących w Polsce w zakresie temperatur -25 +30 st. Celsjusza. ? Separator wilgoci z podgrzewaną miską filtra. Panel stanu z ostrzeżeniem o opróżnieniu na desce rozdzielczej. ? Wlot powietrza na dachu kabiny. ? Gwarancja min. 2 lata. ? Homologacja typu pojazdów kompletnych. ? Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 150 km od siedzimy zamawiającego. ? Wyposażenie: * koło zapasowe, * standardowy zestaw narzędzi do obsługi podwozia, * podnośnik o udźwigu dopasowanym do DMC pojazdu, * 2 kliny pod koła zamontowane na pojeździe, * gaśnica, * trójkąt ostrzegawczy, * apteczka, * fabryczny zestaw narzędzi naprawczych do zabudowy w tym klucz do kół. Zabudowa hakowa: ? Urządzenie hakowe montowane na podwoziu 18 DMC, przeznaczone do współpracy z kontenerami typu Kp, kontenerami wodno-ściekowym i osadowym realizowanymi w ramach tego samego zamówienia. ? Minimalna ładowność 12 Mg (masa ładunku z kontenerem). ? Możliwość załadunku kontenerów typu Kp-7 i Kp-10. ? Rolki najazdowe ułatwiające załadunek kontenerów wykonane na łożyskach typu ciężkiego. ? Hydrauliczna blokada kontenera. ? Sterowanie pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz mechaniczne umieszczone na ramie zabudowy. ? Konstrukcja zabudowy wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości ? Zabudowa malowana na kolor podwozia. ? Instrukcja obsługi i eksploatacji oraz harmonogram przeglądów dotyczących zabudowy. ? Gwarancja min. 24 miesiące i zapewniony serwis pogwarancyjny. ? Książka rewizyjna urządzenia technicznego UDT i decyzja zezwalająca na eksploatację. Kontener wodno-ściekowy: Kontener przystosowany do współpracy z urządzeniem hakowym składający się z cylindrycznego zbiornika montowanego na ramie z uchwytem umożliwiającym wciągnięcie za pomocą urządzenia hakowego. Zbiornik przedzielony wewnątrz na część przeznaczoną na nieczystości i wodę czystą. Zbiornik pochylony ku tyłowi dla lepszego opróżniania z nieczystości. Kontener wykonany ze stali nierdzewnej nr 1.4404 lub 1.4462 wg normy EN 10088. Konstrukcja nośna wykonana ze stali jak wyżej lub stali nierdzewnej typu 304L. Kontener wyposażony: * w urządzenia do opróżniania zbiorników z nieczystości, * w urządzenia wysokociśnieniowe do czyszczenia kanalizacji i oczyszczalni przydomowych. Urządzenia kontenera napędzane za pomocą silników hydraulicznych połączone z podwoziem za pomocą szybkozłączy. Kontener zabezpieczony przed zsunięciem się z zabudowy hakowej za pomocą rygli hydraulicznych. Kontener musi spełniać warunki określone dla pojazdów asenizacyjnych w szczególności wyposażony jest w atestowany zawór bezpieczeństwa na ciśnienie graniczne 0,05 MPa. Część wodna: ? pojemność części zbiornika przeznaczonej na wodę czystą - 1500 litrów, ? złącze do napełniania DN 52 mm typu Storz umieszczone na wysokości podstawy kontenera z zasuwą odcinającą, ? zawór spustowy z dna zbiornika zakończony zasuwą i złączem typu Storz DN 52 mm, ? zawór czerpalny DN 20 wyprowadzony do krawędzi kontenera , ? wodowskaz z grubościennej rury ze szkła organicznego z pływakiem zabezpieczony przed uszkodzeniem, ? pompa wysokociśnieniowa nurnikowa o wydajności min. 100 litrów/min. oraz ciśnieniu 130 bar napędzana hydraulicznie z automatyczną ochroną przed pracą na sucho oraz nadmiernym wzrostem ciśnienia, ? instalacja wyposażona w filtr wodny zabezpieczający pompę, ? możliwość płynnej regulacji ciśnienia i ilości wody, ? wąż wysokociśnieniowy do czyszczenia kanalizacji 3/4 cala o długości 80 m na bębnie odchylanym w zakresie 180°, ? bęben napędzany hydraulicznie umieszczony w tylnej części kontenera wyposażony w boczne osłony, ? 3 wymienne dysze czyszczące wyposażone we wkładki ceramiczne i dozbrojone pod parametry pompy: - kanałowa ze strumieniem wody do przodu i wieloma strumieniami do tyłu, - płucząca z możliwością zaślepienia strumienia do przodu - obrotowa, ? wąż ciśnieniowy pomocniczy o długości 10 m z pistoletem wodnym wysokociśnieniowym wyposażonym w dwustopniową dyszę z płaskim i punktowym strumieniem wody, ? całość instalacji wodnej wyposażona w możliwość spustu wody oraz przedmuch pneumatyczny węży i innych elementów celem usunięcia resztek wody z układu na okres ujemnych temperatur. ? Wyposażenie: * wąż strażacki do czystej wody DN 52 mm o długości 10 m * kolano zabezpieczające wąż wysokociśnieniowy tzw. "banan" * klucze do złączek. Część ściekowa: ? pojemność zbiornika na nieczystości - 6500 litrów, ? dennica tylna zamykana i ryglowana mechanicznie, ? zbiornik wyposażony w falochrony wewnątrz zbiornika i rynnę zlewową w tylnej części, ? zbiornik wyposażony w płynowskaz z grubościennej rury ze szkła organicznego zabezpieczony przed uszkodzeniem, ? manowakuometr, ? spust ścieków wyprowadzony z możliwie najniższego punktu zbiornika zakończony złączką typu Storz i korkiem, ? zawór spustowy ręczny 4 calowy wykonany z mosiądzu lub stali nierdzewnej zabezpieczony przed możliwością uszkodzenia podczas składania zabudowy na podłoże, ? kompresor ssąco-tłoczący zapewniający napełnienie zbiornika nieczystościami w czasie nie dłuższym niż 10 minut przeznaczony do pracy ciągłej z napędem hydraulicznym wyposażony w tzw. wyłapywacz oleju smarującego zakończony korkiem spustowym, ? podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem poprzez system zaworów odcinających, ? zabezpieczenie kompresora przed zalaniem podczas jazdy, ? stelaż na węże ssawne składający się z 2 szczelnych koryt z korkami spustowymi oraz zaczepów na tylnej części zbiornika, ? zamykana skrzynka na pistolet wysokociśnieniowy, wąż do pistoletu, dysze wymienne, klucze do węży, ? Wyposażenie: * węże ssawne DN 110 z końcówkami typu Storz o długości ok. 5m - 2 szt. i dł. ok. 3m - 2 szt, (ostateczna długość węży zostanie ustalona po wykonaniu kontenera wodno-ściekowego i będzie dopasowana do jego konstrukcji), * węże ssawne DN 75 z końcówkami typu Storz o długości 5 m - 2 szt. z redukcją 110/75 - 1 szt., * zbiornik na wodę do mycia rąk z zaworem czerpalnym zamocowany do konstrukcji podwozia lub kontenera, zdejmowany w celu napełnienia, * komplet kluczy do złączy. Wyposażenie kontenera: ? Oświetlenie do pracy w nocy - reflektor o mocy światła min. 4000 lm zamocowany w części tylnej kontenera. ? Tylne światło ostrzegawcze (tzw. kogut). ? Książka gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części. Kontener do przewozu osadu: Pojemność/ładowność kontenera 10 m3/10 Mg Kontener otwarty szczelny z klapą rozładunkową odchylaną do góry otwieraną centralnie z miejsca oddalonego min. 3 m od klapy. W tylnej części ponad klapą specjalna konstrukcja zapobiegająca wylewaniu się osadu podczas załadunku kontenera na samochód. W przedniej części szczelne zakrycie kontenera na długości 1 m. Konstrukcja i ściany kontenera malowane farbą podkładową oraz nawierzchniową, a ponadto płozy i zewnętrzna część dna malowana farbą antykorozyjną o trwale elastycznej powierzchni. 4. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd z wyposażeniem do Zamawiającego pod adres: 34-234 Osielec 749, gdzie zostanie dokonany odbiór techniczno-jakościowy i przekazanie przedmiotu zamówienia. b) Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu oraz inne: ? Kartę pojazdu, książki gwarancyjne pojazdu i zamontowanych podzespołów, ? Deklarację zgodności na stal użyta do produkcji zabudowy hakowej i kontenerów, ? Certyfikaty, instrukcje obsługi i konserwacji pojazdu zabudowy hakowej i kontenerów, ? Świadectw homologacji dla pojazdów kompletnych, ? Decyzję zezwalającą na eksploatację urządzenia oraz książkę rewizyjną urządzenia technicznego UDT - dotyczy zabudowy hakowej, ? Harmonogram przeglądów gwarancyjnych pojazdu i zabudów. c) Wymaga się, aby elementy zabudowy pojazdu, tj. zabudowa hakowa, kontenery wodno-ściekowy i do przewozu osadu odwodnionego, pochodziły od jednego producenta. d) Wymaga się, aby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny był zapewniony w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu podmiotów świadczących usługi serwisowe podwozia, zabudowy i zamontowanych podzespołów. e) Ewentualne obowiązkowe przeglądy gwarancyjne zabudowy i zamontowanych podzespołów odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia i BHP. g) Zamawiający nie dopuszcza samochodu powystawowego lub testowego, który był użytkowany do jazd próbnych lub testowych. 5. Gwarancja: a) Wymagana gwarancja na podwozie i pozostałe elementy to min. 24 miesiące. Uwaga! Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert - opis rozdział 14. b) Gwarancja liczy się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. c) Gwarancja winna być realizowana w miejscu użytkowania pojazdu, co oznacza, iż w przypadku niemożności naprawy u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odebrania i transportu oraz zwrotnego dostarczenia po naprawie. d) Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię w czasie trwania gwarancji (podjęcie fizycznych działań naprawczych) - maksymalnie do 48 godzin w dni robocze. e) Serwisowanie gwarancyjne i pogwarancyjne w serwisie autoryzowanym oddalonym od siedziby Zamawiającego nie dale niż 150 km. 6. Rozwiązania równoważne: a) Podane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad konkurencyjności, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. c) Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. d) W celu udokumentowania równoważności do przedmiotu zamówienia należy dołączyć do oferty: szczegółowe specyfikacje techniczne pojazdów, karty katalogowe zawierające wszystkie wymiary, pojemności, elementy składowe pojazdów umożliwiające Zamawiającemu ocenę oferty.

II.5) Główny kod CPV: 34144000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144500-3
34144520-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy - załącznik SIWZ nr 1, 2) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik SIWZ nr 3, 3) Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik SIWZ nr 4, 4) Szczegółowa specyfikacja techniczna pojazdu, zamontowanych podzespołów i części, 5) Parafowany projekt umowy - załącznik SIWZ nr 5, 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem zakup samochodu specjalistycznego do obsługi gospodarki wodno-ściekowej. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Gminy w Jordanowie ul. Mickiewicza 3, 34-240 Jordanów w kasie lub dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utracie: ? Wadium zwraca się wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; ? Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; ? Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; ? Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; ? Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. ? Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (brutto)60,00
Okres gwarancji na wszystkie elementy zamówienia (oprócz podwozia)30,00
Okres gwarancji na podwozie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w umowie załącznik SIWZ nr 5.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.