eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ( w dwóch lokalizacjach ) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18



Ogłoszenie nr 507005-N-2018 z dnia 2018-01-18 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ( w dwóch lokalizacjach ) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ( w dwóch lokalizacjach ) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200   Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową w zaklejonej kopercie lub złożyć w sekretariacie MZUK
Adres:
Miejski Zakład Usług Komunalnych , 41-200 Sosnowiec , ulica Plonów 22/1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM ( w dwóch lokalizacjach ) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.
Numer referencyjny: ZP9/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenie zwierząt przebywających w: 1. OGRODZIE ZOOLOGICZNYM w Sosnowcu w lokalizacjach: 1.1. Ogród Zoologiczny EGZOTARIUM - ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 1.2 Ogród Zoologiczny Park Kazimierz z Mini ZOO- ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu które znajdują się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonanie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną, zasadami etyki zawodowej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie świadczenia usług weterynaryjnych, w szczególności zgodnie z - Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt - Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - Ustawą z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko- weterynaryjnych - Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej - Ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt - Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji Wykonawca powinien posiadać status zakładu leczniczego dla zwierząt (gabinet weterynaryjny, przychodnia weterynaryjna, lecznica weterynaryjna, klinika weterynaryjna) zgodnie z Ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt z dnia 18 grudnia 2003 (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z 2004 z późn. zmianami) oraz zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 1990r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz. U. z 2009 Nr 93 poz.767 z późn. zm). Wykonawca powinien posiadać niezbędną do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy wiedzę, kwalifikacje, zezwolenia oraz sprzęt.

II.5) Główny kod CPV: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać status zakładu leczniczego dla zwierząt (gabinet weterynaryjny, przychodnia weterynaryjna, lecznica weterynaryjna, klinika weterynaryjna) zgodnie z Ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt z dnia 18 grudnia 2003 (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z 2004 z późn. zmianami) oraz zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 1990r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz. U. z 2009 Nr 93 poz.767 z późn. zm).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać niezbędną do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy wiedzę, kwalifikacje, zezwolenia oraz sprzęt.Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonego przez Śląską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną:Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonego przez Śląską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną.Wykaz osób świadczących usługę weterynaryjną wraz z prawem wykonywania zawodu lekarza weterynarii- nazwa i nr dokumentu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W celu spełnienia warunków sprawowania pełnej opieki weterynaryjnej i leczenia zwierząt znajdujących się w ogrodzie zoologicznym Wykonawca zamieści w załączniku nr 7 ZP 9/2018 oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w posługiwaniu się aplikatorem pneumatycznym ( broń Palmera ) do czasowego usypiania, obezwładniania zwierząt i posiadania praktycznych umiejętności w tym zakresie .

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny na dzień składania ofert ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert0 , odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania,

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
doświadczenie zawodowe20,00
Czas na rozpoczęcie zgłoszonej,nagłej interwencji weterynaryjnej20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-26, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Sprawowanie pełnej opieki weterynaryjnej oraz leczenie zwierząt przebywających w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM w Sosnowcu, mieszczącym się w dwóch lokalizacjach: 1. Ogród Zoologiczny EGZOTARIUM - ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 2. Ogród Zoologiczny - Park Kazimierz z Mini ZOO- ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGI W zakresie sprawowania pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenia zwierząt przebywających w Ogrodzie zoologicznym Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: - pełnienia stałego nadzoru sanitarno-weterynaryjny nad stanem zdrowia wszystkich zwierząt znajdujących się w Ogrodzie Zoologicznym; - wskazywania konieczności zastosowania suplementacji mineralno-witaminowych - dokonywania regularnego i zgodnego z przepisami oraz profilaktyką, odrobaczania zwierząt - pobierania materiału i badania go laboratoryjnie (badania parazytologiczne, bakteriologiczne, histopatologiczne) w przypadku zwierząt chorych i podejrzanych o nosicielstwo - pełnienia stałego nadzoru nad kwarantanną zwierząt - profilaktyki zapobiegania rozszerzaniu się chorób zakaźnych przez szczepienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. - zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych na bieżąco - obserwacji zwierząt podejrzanych o choroby zakaźne - wykonywania interwencji dodatkowych na wezwanie Kierownika Ogrodu Zoologicznego w przypadkach wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy choremu zwierzęciu - eutanazji - w przypadkach nieuleczalnej choroby zwierząt, zachowań stanowiących zagrożenie zdrowia i życia innych zwierząt lub ludzi oraz w przypadkach innych wskazań medycznych. - wykonywania standardowych i doraźnie specjalistycznych zabiegów weterynaryjnych oraz diagnostycznych, możliwych do przeprowadzenia z użyciem właściwych leków oraz środków medycznych - pełnienia systematycznej kontroli stanu zdrowia zwierząt przebywających w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM: 1 raz w tygodniu - ogród zoologiczny - EGZOTARIUM, ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu 1 raz w tygodniu - ogród zoologiczny Park Kazimierz - Mini ZOO, ul. Armii Krajowej z 94 w Sosnowcu. - prowadzenia stałego instruktażu pracowników w zakresie żywienia i pielęgnacji zwierząt przebywających w Ogrodzie zoologicznym oraz stałej kontroli poziomu realizacji ustanowionych i wdrożonych w ogrodzie procedur żywieniowo - pielęgnacyjnych. - przygotowania instrukcji odkażania, dezynfekcji Ogrodu, jej wdrożenia i kontroli realizacji przez pracowników ogrodu - zakupu, w ramach środków określonych w umowie, i ścisłego rozliczania lekarstw, środków medycznych, które będą wykorzystane dla potrzeb prawidłowego wykonywania usług weterynaryjnych, - prowadzenia stosownej dokumentacji leczenia zwierząt (książka leczenia zwierząt, protokoły sekcji padłych zwierząt, książka przychodu i rozchodu leków), zawierającej w szczególności: a) bieżące informacje o stanie zdrowia zwierzęcia b) ewidencję zabiegów i czynności weterynaryjnych c) informacje o czynionej kontroli środków odurzających i psychotropowych d) ewidencję zużytych leków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. nr 224/2011, poz. 1347 z późn zm.) w tym: sporządzi comiesięczne sprawozdanie z wykonanych usług w Ogrodzie Zoologicznym (2 lokalizacje), ilość wykonanych zabiegów, datę zabiegu, rodzaj zabiegu, nazwisko lekarza wykonującego zabieg - załącznik nr 2 do umowy. ZASTRZEŻENIA: Wykonawca zapewni ciągłość leczenia każdego dnia. 1.W sytuacji, gdy po wykonanych zabiegach (objętych przedmiotem zamówienia) wystąpią u zwierzęcia powikłania pozabiegowe/pooperacyjne, Wykonawca zobowiązany będzie do leczenia zwierzęcia bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłoszenia powikłań pozabiegowych/pooperacyjnych dokonywać będzie opiekun zwierzęcia w ciągu 14 dni od daty wykonania zabiegu. 2.W przypadku konieczności przeprowadzenia zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Ogrodu zoologicznego Wykonawca zapewni: odpowiedni transport (z ogrodu i z powrotem) oraz miejsce, w którym realizowane będą przedmiotowe zabiegi i zapewni hospitalizację w miejscu leczenia. 3.Specjalistyczne, niestandardowe zabiegi weterynaryjne, wykraczające poza standardy opieki weterynaryjnej, związane z leczeniem zwierząt po zgłoszeniu i uzasadnieniu ich wykonania oraz podania ceny ich wykonania przez Wykonawcę, wymagają każdorazowej zgody Zamawiającego. 4.Wykonawca winien posiadać doświadczenie i praktyczne umiejętności do posługiwania się aplikatorem pneumatycznym do czasowego usypiania, obezwładniania zwierząt poświadczone oświadczeniem załączonym do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
doświadczenie zawodowe20,00
Czas na rozpoczęcie zgłoszonej,nagłej interwencji weterynaryjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich na terenie miasta Sosnowca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W celu spełnienia warunków sprawowania pełnej opieki weterynaryjnej i leczenia zwierząt znajdujących się w ogrodzie zoologicznym Wykonawca zamieści w załączniku nr 7 ZP 9/2018 oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w posługiwaniu się aplikatorem pneumatycznym ( broń Palmera ) do czasowego usypiania, obezwładniania zwierząt i posiadania praktycznych umiejętności w tym zakresie . Aplikator pneumatyczny znajduje się na wyposażeniu Działu Botaniczno Zoologicznego w lokalizacji - ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu i może być użyczany Wykonawcy do realizacji zobowiązań wynikających z umowy na świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w ogrodzie zoologicznym. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa, i w okresie wykonywania usług związanych z przedmiotem zamówienia, ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód i zdarzeń oraz zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów z tym związanych. - Na Wykonawcy będą spoczywały obowiązki właściwego zabezpieczenia broni pneumatycznej przed niepowołanym dostępem osób postronnych, dbałość o stan techniczny i jej sprawność. WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGI: 1. Zwierzęta zdrowe wolno żyjące - dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec ( po czasowym uśpieniu przy pomocy aplikatora pneumatycznego i udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej ) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane protokołem przekazania zwierzęcia uprawnionemu do ich transportu podmiotowi i przekazane do odpowiedniego obwodu łowieckiego. Dane kontaktowe zostaną podane przez MZUK po zawarciu umowy. 2. Zwierzęta ranne wolno żyjące - dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec po udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane, w celu przywrócenia ich do środowiska naturalnego, protokołem przekazania zwierzęcia uprawnionemu do ich odbioru i transportu podmiotowi, którym jest: Leśne Pogotowie dla dzikich zwierząt przy ul. Kościuszki 70 w Mikołowie, z którym MZUK-Sosnowiec posiada umowę na 2018 r. na utrzymywanie i rehabilitację dzikich zwierząt pochodzących z terenu Miasta Sosnowca - Kontakt: Pan Jacek Wąsiński - tel. 605 100 179; 3. Zwierzęta dzikie - padłe lub poddane eutanazji z terenu gminy Sosnowiec w tym ptaki ( z wypadków , po kolizji drogowej ) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie protokołu przekazania zwierzęcia, uprawnionemu do odbioru i transportu podmiotowi, który wskaże MZUK-Sosnowiec. Dane kontaktowe zostaną podane po zawarciu umowy. WYMAGANY SPOSÓB ŚWIADCZENIA USŁUGI: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na podstawie zgłoszenia otrzymanego od pracownika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w godzinach urzędowania; poza godzinami urzędowania ww. Wydziału na zgłoszenie w pierwszej kolejności od funkcjonariuszy Straży Miejskiej a następnie od funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu. Otrzymane telefoniczne zgłoszenie musi być pisemnie potwierdzone protokołem zgłoszenia przez jednostkę zgłaszającą konieczność podjęcia interwencji w tym wyłapania zwierzęcia (czasowe uśpienie) - załącznik nr 1 do umowy. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania pełnej dyspozycyjności, tj. wymagany jest niezwłoczny dojazd po otrzymaniu zgłoszenia na miejsce interwencji i podjęcie działań nie później niż w ciągu 2 godzin po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego później protokołem. 2. Wyłapywanie ( czasowe uśpienie przy pomocy aplikatora pneumatycznego ) zwierząt dzikich z terenu gminy Sosnowiec musi być realizowane w sposób humanitarny, nie stwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie rejestru wyłapanych zwierząt, zawierającego określenie gatunku, ich opis, datę zgłoszenia interwencji, datę wyłapania zwierzęcia, oraz sposób zapewnienia dalszej opieki weterynaryjnej, stanowiący załącznik do faktury.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
doświadczenie zawodowe 20,00
Czas na rozpoczęcie zgłoszonej,nagłej interwencji weterynaryjnej20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy , którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów, w oparciu o podane kryteria wyboru ( suma punktów trzech kryteriów dla każdej części zamówienia ) pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.