eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa posiłków na zajęcia realizowane w ramach projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Poznań: Zakup i dostawa posiłków na zajęcia realizowane w ramach projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 506956 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119362 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego Czerwca' 56, ul. Śniadeckich 54/58, 60-774 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8658683, faks 61 8658214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa posiłków na zajęcia realizowane w ramach projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy posiłków na zajęcia realizowane w ramach projektu Pierwsze kroki w biznesie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wg zestawienia: ZESTAWY OBIADOWE: ZESTAW I: a)Zupa: Pomidorowa z ryżem 430 ml , b) Danie główne: udziec z kurczaka pieczony 150g + ziemniaki 220g + sos pieczeniowy 50g + (sałatka z białej kapusty 170g lub surówka z kapusty pekińskiej 170g lub buraczki czerwone 170g) + kompot wiśniowy 200 ml, c)Deser: Jabłko 150 g, ZESTAW II: a) Zupa:Kalafiorowa 350 ml, b) Danie główne:pieczeń wieprzowa w sosie 100g + kluski śląskie 220g +( kapusta czerwona 170g lub kapusta zasmażana 170g )+ kompot jabłkowy - 200 ml, c) Deser:Kisiel owocowy 220 g ZESTAW III: a) Zupa:Jarzynowa 350 ml, b) Danie główne mintaj panierowany 100g + puree ziemniaczane 220g +( surówka z kapusty pekińskiej 170g lub sałatka z białej kapusty 170g lub surówka z marchewki 170g ) + kompot morelowy 200 ml, c) Deser: Banan 250g ,ZESTAW IV: a) Zupa: Rosół z kury z makaronem 430 ml, b) Danie główne: gulasz wieprzowy 100g + kasza 200g + (ogórek korniszon 170g lub surówka z kiszonej kapusty 170 g) + kompot truskawkowy 200 ml, c) Deser: Galaretka z owocami 280 g 2012 rok - zestawy obiadowe 30 szt. zestawów - I 30 szt. zestawów - II 30 szt. zestawów - III 30 szt. zestawów - IV RAZEM 2012 r.- 120 zestawów obiadowych 2013 r. - zestawy obiadowe 30 szt. zestawów - I 30 szt. zestawów - II 30 szt. zestawów - III 30 szt. zestawów - IV RAZEM 2013 r.- 120 zestawów obiadowych Dostawa zestawów obiadowych zgodnie z tabelą 1 wg odrębnie dostarczonego szczegółowego harmonogramu po podpisaniu umowy. Dzienna dostawa do siedziby ZSH - 10 zestawów obiadowych określonego rodzaju. TABELA 2 I. 1. Bułka z mąki pszennej lub żytniej - 100g, 2. Masło o zawartości nie mniejszej niż 82% tłuszczu mlekowego - 10g, 3. Wędliny: 1 plaster: a. kiełbasa krakowska 15g, b. szynka drobiowa 10g, c. polędwica 10g, d. salami 10g, e. szynka wieprzowa 20g, 4. Sery: a. gouda 1 plaster 25g, b. twarogowy 1 plaster 70g, c. topiony 18g, d. mozarela 2 plasty 100g, e. salami 1 plaster 15g, f. plesniowe 2 plasty 70g, g. camembert 60g, h. śmietankowy 25g, 5. pasztet drobiowy 30g, 6. pomidor 2 plasty 40g, 7. ogórek 15g, 8. liść sałaty 5 g. II. Napoje: soki owocowe niegazowane: jabłkowy, pomarańczowy, czarna porzeczka, grejpfrut, bananowy, soki warzywne, nektary owocowe, soki owocowe gazowane 0,5 l butelka lub kartonik, III. Słodycze, ciastka: ciastka jeżyki 5 szt. 75g, delicje szampańskie 75g, drożdżówka z budyniem 110g, drożdżówka z jabłkiem 80g, drożdżówka z makiem 100g, herbatniki HIT 5 szt., wafel Grzesiek w czekoladzie 1 szt. 39g, Prince Polo 1 szt. 56g, Princessa mleczna, orzechowa, kokosowa 39g, ciastka pieguski 50g Posiłek składający się z:I. Bułka z masłem, + wędlina lub ser lub pasztet, + pomidor + ogórek + liść sałaty , II.napój , III. słodycze - ciastka Zestaw składający się z poz. I+II+III dostarczany co tydzień w innej konfiguracji składników w określonej gramaturze wymienionych w tabeli 2, a każda z pozycji powtarzająca się co najwyżej pięciokrotnie w danym roku kalendarzowym. Każdy zestaw posiłku składający się z poz. I+II+III zapakowany w torbę papierową. Produkty w zestawie powinny być dostarczone w stanie nie zgniecionym i nienaruszonym do siedziby ZSH w Poznaniu ul. Śniadeckich 54/58 Dostawa 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w roku 2012 i 2013 w różnej ilości zestawów posiłków na tydzień wg odrębnego comiesięcznie sporządzanego harmonogramu przekazywanego dostawcy do 5 dnia każdego miesiąca z którym podpisana zostanie umowa. 2012 Rok Razem posiłków 1800 ww. zestawu w konfiguracji I+II+III 2013 Rok Razem posiłków 1800 zestawu w konfiguracji I+II+III.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.55.25.32 - 55.55.25.32 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu Pierwsze kroki w biznesie - cykl zajęć pozalekcyjnych realizowanych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL.09.02.00-30-079/11.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIELANKA PHU, ul. trybunalska 27, 60-325 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20520,86

  • Oferta z najniższą ceną: 20520,86 / Oferta z najwyższą ceną: 38531,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.