Ogłoszenie nr 506196-N-2018 z dnia 2018-01-24 r.
Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Raciborska
26
,
40074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 514 533, e-mail
szpital@kco.katowice.pl, faks
322 514 533.
Adres strony internetowej (URL): www.kco.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kco.katowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciiborska 26, 40-074 Katowice - I piętro, Kancelaria Dyrektora
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
Numer referencyjny:
KCO/PN/ 04 /2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części (zwane w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii, w podziale na: Pakiet nr 1 - Odczynniki laboratoryjne do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus oraz autoryzowany serwis analizatora, wirówki i pipetora - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 2 - Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i oraz autoryzowany serwis - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 3 - Odczynniki do analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 oraz autoryzowany serwis - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 4 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248, Pakiet nr 5 - Odczynniki do analizatora Sysmex K4500, Pakiet nr 6 - Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500, Pakiet nr 7 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes, Pakiet nr 8 - Odczynniki do analizatora Epoll 20, Pakiet nr 9 - Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne, Pakiet nr 10 - Podłoża mikrobiologiczne, Pakiet nr 11 - Testy manualne, Pakiet nr 12 - Testy biochemiczne i identyfikacyjne; Pakiet nr 13 - Testy kasetkowe, Pakiet nr 14 - Odczynniki do badań serologii grup krwi, Pakiet nr 15 - Testy kasetkowe i lateksowe, Pakiet nr 16 - Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chem. moczu, Pakiet nr 17 - Barwniki, odczynniki laboratoryjne, Pakiet nr 18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 54 poz., Pakiet nr 19 - Test ureazowy, Pakiet nr 20 - Panele do ozn. MIC, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 8 do SIWZ - Oferta Cenowa. Dodatkowe informacje Dot. Pakietu nr 1 1. Zamawiane odczynniki są predefiniowane do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus i nie mogą podlegać modyfikacjom, winny być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat - dot. pozycji 1-11 Załącznika nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga wszystkich odczynników predefiniowanych do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus gwarantujących walidację całego procesu badania. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia zamawianych odczynników w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta gwarantujących zachowanie ich parametrów jakościowych od czasu produkcji do dostawy do Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią dokumentację potwierdzającą prawidłowość warunków transportu. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju. 5. Zamawiający wymaga odczynników predefiniowanych do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus na które Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność i kompatybilność. 6. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis analizatora, wirówki i pipetora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części w ramach złożonej oferty cenowej. Dot. Pakietu nr 2-3 1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju. 2. Zamawiający wymaga odczynników predefiniowanych do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i oraz analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 na które Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność i kompatybilność. 3. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis analizatora oraz stacji uzdatniania wody - przeglądy, naprawy wraz z wymianą części w ramach złożonej oferty cenowej. dot. Pakietu nr 4-20 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. W przypadku w którym urządzenie ulegnie uszkodzeniu w związku z użyciem produktu równoważnego Wykonawca poniesie koszt jego naprawy. Wymagany termin ważności towaru: 1. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie - dot. Pakietu nr 1. 2. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. - dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3-8, 13-20. 3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności 2 miesiące - dot. Pakietu nr 2 poz. 8, 9, 10. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę testów z terminem ważności zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - dot. Pakietu nr 9-12. 5. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc - dot. Pakietu nr 1. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, dostawy zgodne z harmonogramem dostaw stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ przedstawionym przez Wykonawcę, i uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, na podstawie zamówień składanych przy pomocy faksu - dot. Pakietu nr 1. 1.1. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie podanym w harmonogramie dostaw - dot. Pakietu nr 1. 2. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10-13, 15-20 B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty - dot. Pakietu nr 2 poz. 8, 9, 10, Pakietu nr 6, Pakietu nr 14, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 3.1. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu - dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3-5, 7, 8, 15-19. 3.2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 5 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu - dot. Pakietu nr 9-13, 20. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 5.1. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym (koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do laboratorium Zamawiającego oraz koszty autoryzowanego serwisu: - analizatora serologicznego, wirówki i pipetora - dot. Pakietu nr 1, - analizatora hematologicznego (5diff) - dot. Pakietu nr 2, - analizatora hematologicznego (3diff) - dot. Pakietu nr 3, wraz z przeglądami, naprawami i wymianą części). 5.2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do laboratorium Zamawiającego - dot. Pakietu nr 4-20. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 8. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku, b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 2 1. Przetarg na dostawę odczynników i krwi kontrolnej do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i będącego własnością Zamawiającego. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Trwałość materiałów kontrolnych min. 2 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium - dot. poz. 8, 9, 10. 4. Trwałość materiałów kontrolnych po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 3 1. Przetarg na dostawę odczynników do analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 będącego własnością Zamawiającego. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 4 1. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17, 18, 19. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Materiały eksploatacyjne oryginalne dedykowane do analizatora Rapidlab 248. 4. Zamawiający dopuszcza odczynniki równoważne. Dot. Pakietu nr 5 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 6 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 7 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 8 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 9 1. Średnica pojedynczego krążka antybiotykowego ma wynosić 6 mm. 2. Pojedynczy krążek ma posiadać dwustronne trwałe i stałe (nie zmieniające się w trakcie umowy) wydrukowane fabrycznie oznaczenie antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stężenie antybiotyku (ug). 3. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50 szt) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci. 4. Etykieta na krążkach winna zawierać nazwę producenta, nazwę antybiotyku, jego symbol, nr serii, datę ważności, temperaturę przechowywania, oznakowanie wyrobu do diagnostyki in vitro. 5. Termin ważności krążków minimum 12 miesięcy. 6. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. 7. Certyfikaty kontroli jakości powinny być udostępnione na stronie www lub dostarczane z każdą dostawą. 8. Pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego do Spraw Lekowrażliwości w Warszawie dotycząca przedmiotu zamówienia - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 9. Krążki amoksycylina - kw. klawulanowy do oznaczania mechanizmów oporności typu BLNAR dot. poz. 2. Dot. Pakietu nr 10 1. Każda płytka powinna być oznaczona czytelnym nadrukiem (część, na której znajduje się podłoże), zawierającym informacje: nazwa producenta, nazwa pożywki, nr serii, termin ważności i godzinę rozlania. 2. Płytki muszą być opakowane szczelnie folią oznakowaną nazwą podłoża i datą ważności, umieszczone w tekturowych pudełkach opisanych fabrycznym nadrukiem. 3. Średnica podłoża na płytkach 90 mm - dot. poz. 1-8, 10-12, 14, 16-19, 21, 23, 24, 29. 4. Podłoża płynne powinny być dostarczone w postaci probówek o pojemności nie większej niż 5 ml. dot. poz. 9, 13. 5. Certyfikaty kontroli jakości, w których powinny być zamieszczone informacje dotyczące aktywności bakteriologicznej sprawdzanej na szczepach kontrolnych z kolekcji ATCC, oceny właściwości fizyko-chemicznych, pH, jałowości, barwy, żyzności i selektywności, opis morfologii kolonii wyrosłych na pożywkach, podpis osoby kontrolującej i ewentualnie skład pożywki do każdej partii płytek (łatwo dostępne np. na stronie www, lub dostarczone z każdą partią). Dot. Pakietu nr 11 1. Test do wykrywania indolu w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie indolu. Wynik maksymalnie do 5 minut. Test kasetkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin wazności minimum 6 miesięcy. 2. Kwas fenyloboronowy i EDTA w postaci probówek, spełnia wymogi EUCAST do diagnostyki KPC i MBL, instrukcja wykonania badania w języku polskim. 3. Test na oksydazę i cefinazę w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie oksydazy maksymalnie w ciągu 1 minuty. Test bibułkowy, krążkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin ważności minimum 6 miesięcy - dot. poz. 2, 8. Dot. Pakietu nr 12 1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) zapewnić oprogramowanie wraz z licencją w ramach zawartej umowy, umożliwiające klasyfikacje szczepów bakteryjnych/grzybów - dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii/grzybów (poz.1,2,3), oraz jeżeli konieczne są dodatkowe akcesoria do odczytów testów identyfikacyjnych (dot. poz. 1,2,3), Wykonawca zapewni w ramach umowy te akcesoria. 2. Testy identyfikacyjne (poz. 1, 2, 3) do pojedynczego wykorzystania. 3. Bezodczynnikowe testy identyfikacyjne dla Enterobacteriaceae oraz pałeczek nie fermentujących oraz ziarniaków Gram-dodatnich cechujące się łatwością przygotowania, pozwalające na inokulację bez konieczności pipetowania do studzienek reakcyjnych, dostarczony z instrukcją w języku polskim oraz graficzną oceną uzyskanych wyników, termin ważności minimum 6 miesięcy. Dot. Pakietu nr 13 1. Ze względu na istotność kliniczną badania kliniczne przeprowadzono na liczbie pacjentów nie mniejszej niż 100. 2. Dopuszczalne jest zaoferowanie testu umożliwiającego oznaczenie jednocześnie GDH i toksyn A i B. Dot. Pakietu nr 14 1. Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników zgodnych z aktualnymi przepisami prawnymi, w tym z wymaganiem odpowiednich certyfikatów jakościowych - dot. poz. 1-8, 11, 13, 14. Dot. Pakietu nr 15 1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. poz. 1, 3, 4, 5. Dot. Pakietu nr 16 1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku. 2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta. 3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 18 1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. 2. Wymazówki transportowe powinny spełniać wymogi dot. standardu CLSI M 40-AZ - dot. poz. 29. Dot. Pakietu nr 20 1. Wykonawca zagwarantuje materiały eksploatacyjne tj. indykator, folie do zabezpieczenia testu podczas inkubacji, wanienki i probówki. 2. Wykonawca na czas trwania umowy udostępni na komputerze zamawiającego system informatyczny MICSys i MIDITech. 3. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny serwis i przeglądy wszystkich dostarczonych urządzeń.
II.5) Główny kod CPV: 33696000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33696500-0 |
38000000-5 |
33790000-4 |
50410000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dot. Pakietu nr 1-3 a) W przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty oświadczenie potwierdzające, że oferowane odczynniki posiadają zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Dot. Pakietu nr 1-20 a) UWAGA - dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji i preparatów niebezpiecznych w formie papierowej oraz zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, DVD), na każdy z odczynników wraz z ofertą a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 50410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5, 50410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5, 50410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet nr 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet nr 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet nr 9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet nr 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet nr 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet nr 12 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet nr 13 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet nr 14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet nr 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet nr 16 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet nr 17 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet nr 18 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 33790000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet nr 19 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet nr 20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń immunohematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego oraz systemu manualnego back up do wykonywania badań
- Wykonanie usługi polegającej na usprawnieniu termobarokomory
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.