eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16



Ogłoszenie nr 506048-N-2018 z dnia 2018-01-16 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 366415810, ul. Księginice  14 , 59-300  Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48691944010, +48798691212, e-mail zamowienia@pgkgl.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.pgkgl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pgkgl.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pgkgl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O. KSIĘGINICE 14, 59-300 LUBIN


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
Numer referencyjny: 01/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę całościową na wszystkie zadania lub ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: 1)Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2017 lub 2018) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7500 kg. 2)Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową wywrot. 3)Zadanie 3: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową blaszak.

II.5) Główny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat od upływu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej dostawę 1 pojazdu tożsamego lub odpowiadającego przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z przedstawieniem dowodów (referencje lub inne dokumenty) potwierdzających, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wypełniony formularza ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Opis parametrów oraz dane techniczne podwozia i zabudowy Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu, wg. załącznika nr 2, spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg. załącznika nr 3. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składane zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - wg załączonego wzoru (oświadczenie - załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: dla Zadania nr 1: 4.900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100); dla Zadania nr 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); dla Zadania nr 3: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe - Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. - zadanie nr ............... Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2017 lub 2018) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7500 kg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2017 lub 2018) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7500 kg. 3. Wymagania ( parametry ) techniczne jakimi musI odpowiadać pojazd: A. Kabina z zewnątrz:- Kabina pojedyncza z elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne ogrzewane elektrycznie. - Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika. - Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu- Elektryczna regulacja lusterek głównych.- Światła do jazdy dziennej.- Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego.B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny.- Kolor kabiny biały.C. Wnętrze kabiny:- Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Pneumatyczny fotel kierowcy. - Elektrycznie otwierane szyby.D. Zarządzanie dotyczące jazdy-Tachograf cyfrowy,- Podziałka prędkościomierza km/hE. Bezpieczeństwo i ochrona- Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. - Podstawowy immobilizer. - Ręczny wyłącznik główny.F. Układ napędowy- silnik wysokoprężny o minimalnej mocy od 110 kW ( 150 KM ) - emisja spalin EURO 6 - Napędzana oś tylna.G. Układ hamulcowy - ABS,- ESP, - Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej.H. Podwozie - Rozstaw osi minimum 3850 mm,- Rozstaw kół minimum 1665 mm,- Zbiornik paliwa o pojemności minimum 100 litrów- Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 12 l. I. Zasilanie elektryczne- akumulatory 2 x 12V/100 AhJ. Parametry techniczne urządzenia hakowego - Udźwig nominalny urządzenia ( moc załadunkowa ) - minimum 4 tony, -Udźwig maksymalny urządzenia - minimum 4,5 tony,- Wysokość haka minimum H-1200 mm,- Środek rolki - koniec haka minimum K-70 mm,- Ciśnienie robocze minimum 15 Mpa - zbiornik oleju, - Przedział długości obsługiwanych kontenerów minimum 3.400 mm,- Ramie kontowe łamane,- Jeden siłownik główny,- Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera,- Rama zabudowy hakowej wykonana ze stali Hardox lub równoważnej przystosowana do montażu skręcania,- Rozdzielacz hydrauliczny, - Sterowanie urządzenie hakowym z kabiny elektrycznie, na zewnątrz pojazdu zewnętrzna jednostronne.- Blokada hydrauliczna wewnętrzna.K.Normy emisji EURO 6, które musi spełniać oferowany pojazd:- Max. wartość emisji dwutlenku węgla CO2 - 1,5 g/kWh- Max. wartość emisji tlenku azotu NOx - 0,4g/kWh,- Max. węglowodorów HC - 0,13 g/kWh,- Max. wartość emisji cząstek stałych PM - 0,01 g/kWh- Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową wywrot.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową wywrot. 3. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać pojazd:A. Kabina z zewnątrz- kabina pojedyncza trzymiejscowa z dwumiejscowym siedzeniem dla pasażerów,- elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi,- lusterka główne ogrzewane elektrycznie, - elektryczna regulacja lusterek głównych,- światła do jazdy dziennej,- reflektory przednie dla ruchu prawostronnego,- centralny zamek z pilotem,B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny.- Kolor kabiny biały.C. Wnętrze kabiny:- Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Elektrycznie otwierane szyby,- Amortyzowane siedzenie kierowcy,D. Zarządzanie dotyczące jazdy- Podziałka prędkościomierza km/hE. Bezpieczeństwo i ochrona- Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. - Podstawowy immobilizer. F. Układ napędowy- silnik wysokoprężny o pojemności skokowej od 1800 cm3 do 2300 cm3G. Układ hamulcowy- ABS,- ESP, H. Podwozie - Rozstaw osi: od 3248 mm do 4035 mm,I. Parametry zabudowy owymiary skrzyni załadunkowej wymiary wewnętrzne:- długość od 3248 mm do 4035 mm,- szerokość od 2034 mm do 2100 mm,- wysokość 400 mm,okonstrukcja umożliwiająca wywrot trójstronny,oburty wykonane z aluminium otwierane do dołu,ostopień wejściowy składany na burcie tylnej,oprzegroda zabezpieczająca kabinę - wzmocniona ażurowa z oporami bocznymi i dwoma uchwytami do mocowania ładunku,ocztery uchwyty podłogowe,oosiatkowanie zabezpieczające lamy tylne kpl. dwie sztuki,ozasilanie wywrotu elektro-hydrauliczne niezależne od pracy silnika,J. Wyposażenie dodatkowe- zawieszenie tylne wzmocnione do ciężkich zabudów,- klimatyzacja manualna,- półka pod sufitem,- belka świetlna koloru pomarańczowegoK.Normy emisji EURO 6, które musi spełniać oferowany pojazd:- Max. wartość emisji dwutlenku węgla CO2 - 1,5 g/kWh- Max. wartość emisji tlenku azotu NOx - 0,4g/kWh,- Max. węglowodorów HC - 0,13 g/kWh,--Max. wartość emisji cząstek stałych PM - 0,01 g/kWh, - Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie 3: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową blaszak.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego (rok produkcji 2017 lub 2018) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową blaszak. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać pojazd:A. Kabina: - dubel kabina siedmiomiejscowa, Pierwszy rząd:- jednomiejscowy fotel kierowcy, dwumiejscowe siedzeniem dla pasażerów, Drugi rząd:- czteromiejscowy rząd foteli z zagłówkami oraz z trzypunktowymi bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa (fotele montowane na stałe)- fotele w tapicerce oryginalnej samochodu- podłoga ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną antypoślizgową, wykończona kątownikiem aluminiowym (podłoga w części pasażerskiej, tylko do przegrody) - dwie szyby wklejane, stałe, przyciemnione- przegroda bagażowa pełna, szczelna, nieprzestawiana, tapicerowana od strony pasażerskiej, od strony ładunkowej sklejka laminowana w kolorze szarym- wykończenie okna wykonane z plastiku (naprzeciw drzwi przesuwnych)- boczki pod oknami w przestrzeni pasażerskiej (oryginalne lub wykonane z ABS)- plastikowe elementy wykończeniowe słupków, B. Przestrzeń ładunkowa- boczki wysokie w przestrzeni ładunkowej zabezpieczone sklejką wodoodporną w kolorze szarym wraz z przeniesieniem mocowań fabrycznych,- podłoga na całej długości sklejka wodoodporna, uchwyty do mocowania ładunku zamontowane w miseczkach dystansowych, - zabezpieczenie drzwi tylnych sklejką wodoodporną w kolorze szarym, C. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny.- Kolor kabiny biały.D. Wnętrze kabiny:- Lewostronny układ kierowniczy, E. Zarządzanie dotyczące jazdy- Podziałka prędkościomierza km/h- reflektory przednie dla ruchu prawostronnego,F. Bezpieczeństwo i ochrona- Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. - Podstawowy immobilizer. G. Układ napędowy- silnik wysokoprężny o pojemności skokowej od 1800 cm3 do 2300 cm3H. Układ hamulcowy- ABS,- ESP, I. Wymiary zewnętrzne- Rozstaw osi: od 3248 mm do 4035 mm,- Szerokość pojazdu od 1900 mm do 2050mm,- Długość pojazdu od 6000 mm do 6363 mm,- Wysokość pojazdu od 2500 mm do 2534 mm,J. Wymiary przestrzeni ładunkowej - długość od 2900 mm do 3070 mm, - szerokość od 1800 mm do 1870 mm, - wysokość od 1900 mm do 1932 mm,K. Wyposażenie dodatkowe- zawieszenie tylne wzmocnione, - klimatyzacja,- półka pod sufitem,- drzwi boczne przesuwne i oszklone po stronie pasażera,- drzwi tylne otwierane pod kątem 260 stopni,- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,- hak holowniczy montowany na stałe, - belka świetlna koloru pomarańczowego,- światła przeciwmgielne,- czujniki parkowania.L.Normy emisji EURO 6, które musi spełniać oferowany pojazd:- Max. wartość emisji dwutlenku węgla CO2 - 1,5 g/kWh- Max. wartość emisji tlenku azotu NOx - 0,4g/kWh,- Max. węglowodorów HC - 0,13 g/kWh,- Max. wartość emisji cząstek stałych PM - 0,01 g/kWh,- Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34100000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.