eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Termomodernizacja budynku szko³y Zespo³u Szkó³ Mechaniczno - Energetycznych przy Al. Pi³sudskiego 61 w Olsztynie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-01-16



Og³oszenie nr 505635-N-2018 z dnia 2018-01-16 r.

Gmina Olsztyn: Termomodernizacja budynku szko³y Zespo³u Szkó³ Mechaniczno - Energetycznych przy Al. Pi³sudskiego 61 w Olsztynie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie bêdzie dofinansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach projektu: "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Miasta Olsztyna" - Umowa o dofinansowanie z dnia 29.09.2017 r. nr RPWM.04.03.01-28-0003/17, O¶ Priorytetowa 4 - "Efektywno¶æ energetyczna" Dzia³anie 4.3 - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków" Poddzia³anie 4.3.1 - "Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074236200000, ul. pl. Jana Paw³a II  1 , 10101   Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 89 5273111 wew. , 325, e-mail przetargi@olsztyn.eu, faks 895 349 375.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.olsztyn.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.olsztyn.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.olsztyn.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Nieprzejrzyst± kopertê (opakowanie) zawieraj±c± ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w pokoju 402 w wyznaczonym terminie lub przes³aæ poczt± (liczy siê data wp³ywu do siedziby Zamawiaj±cego pok. 402) na adres jn.
Adres:
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Urz±d Miasta Olsztyna, Pl. Jana Paw³a II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku szko³y Zespo³u Szkó³ Mechaniczno - Energetycznych przy Al. Pi³sudskiego 61 w Olsztynie.
Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2018.G
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku szko³y - Zespo³u Szkó³ Mechaniczno - Energetycznych w Olsztynie przy Al. Pi³sudskiego 61 w ramach zadania pn. "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Miasta Olsztyna" /Kod CPV: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ ¶rednich / na podstawie: 1) Decyzji Prezydenta Olsztyna nr II-622/2016 z dnia 16.12.2016 r. pozwolenie na budowê, stanowi±cej za³±cznik nr 5a do SIWZ, 2) Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska w Olsztynie z dnia 01.09.2016r. znak: WOPN-OOP.6401.89.2016.EK.AWK, stanowi±cej za³±cznik nr 5b do SIWZ, 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szko³y Zespo³u Szkó³ Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie, min. in. w nastêpuj±cym zakresie: 1) ocieplenie ¶cian zewnêtrznych i stropodachów, 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, obróbki blacharskie, 3) wykonanie instalacji: ciep³ej wody u¿ytkowej, centralnego ogrzewania, ciep³a technologicznego, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, LED, SAP, fotowoltaicznej, 4) malowanie, tynkowanie, 5) dostosowanie obiektu dla osób niepe³nosprawnych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje równie¿: a) wykonanie robót przygotowawczych, b) organizacjê terenu budowy, c) wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz innych robót niezbêdnych dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, d) uporz±dkowanie terenu budowy. 4. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, o których jest mowa w art. 31 ustawy Pzp, 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w SIWZ, przy czym zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, warto¶ci± zamówienia jest ³±czna warto¶æ wszystkich czê¶ci, poniewa¿ Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania.

II.5) G³ówny kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-09-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce terminy wykonania zamówienia: a) zakoñczenie robót budowlanych wewnêtrznych w Sali gimnastycznej - 4 tygodnie licz±c od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy, b) zakoñczenie robót budowlanych wewnêtrznych - ustala siê do dnia 16.08.2018 r. c) zakoñczenie robót budowlanych zewnêtrznych - ustala siê do dnia 15.09.2018 r. 2. Dat± wykonania zamówienia bêdzie dzieñ dokonania odbioru koñcowego przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy, tj. Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na nale¿ytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie obiektu kubaturowego i/lub zespo³u obiektów kubaturowych, obejmuj±cej roboty bran¿y budowlanej (w tym roboty zwi±zane z dociepleniem obiektu) o ca³kowitej warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ /brutto/. Przy dokonywaniu oceny spe³niania w/w warunku udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy uzna tylko roboty budowlane, które zosta³y zakoñczone i odebrane przez zleceniodawców. Jako zakoñczenie zadania nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu. W przypadku warto¶ci wykonanych robót podanych w innej walucie ni¿ PLN, Zamawiaj±cy w celu sprawdzenia spe³nienia wymaganego powy¿ej warunku udzia³u w postêpowaniu przeliczy te warto¶ci na PLN wg ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski, obowi±zuj±cego na dzieñ, w którym zosta³o opublikowane og³oszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w celu realizacji zamówienia dysponuje nastêpuj±cymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia: a) 1 osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) 1 osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót elektrycznych posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) 1 osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót sanitarnych posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiaj±cy nie dopuszcza pe³nienia funkcji okre¶lonych w ppkt. a) - c) przez tê sam± osobê. Niedopuszczalne jest równie¿ scedowanie wszystkich praw i obowi±zków wynikaj±cych z pe³nionej funkcji. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych wymaga uprawnieñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r. poz. 1278). Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymaganym uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej /Dz. U. z 2016r. poz. 65/. Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, poniewa¿ za wystarczaj±ce uznane bêdzie o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty : 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, 2) dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie robót i kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z o¶wiadczeniem na temat kwalifikacji i uprawnieñ zawodowych osób kadry kierowniczej skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ oraz z³o¿enia o¶wiadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotycz±cego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz z³o¿enia o¶wiadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdz. VI SIWZ dotycz±cego ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 3. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert± chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. 4. W przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty nale¿y do³±czyæ równie¿ stosowne pe³nomocnictwo (a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 130 000,00 z³. (s³ownie: sto trzydzie¶ci tysiêcy z³otych). 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: 1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym SA nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania i swój NIP), 2) porêczeniach bankowych lub 3) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo - kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dowód wniesienia wadium mo¿e byæ do³±czony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ w oryginale w ofercie lub poza ofert± (w Wydziale Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na sk³adanie ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady20,00
Czas usuniêcia zg³oszonej usterki w zakresie dotycz±cym instalacji fotowoltaicznej10,00
Czas usuniêcia zg³oszonej usterki w zakresie dotycz±cym instalacji wentylacji z rekuperacj±10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) w zakresie terminu wykonania umowy: a) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikaj±cej z: si³y wy¿szej; wydania decyzji administracyjnych lub wyroków s±dowych lub innych w³adczych rozstrzygniêæ uprawnionych organów; warunków atmosferycznych, które z przyczyn technologicznych uniemo¿liwi³y wykonywanie niniejszej umowy - odpowiednio o liczbê dni wstrzymania realizacji umowy wynikaj±cej z tych okoliczno¶ci, b) przestojów spowodowanych konieczno¶ci± usuwania nieumy¶lnych uszkodzeñ istniej±cych urz±dzeñ podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej lub wynikaj±cych z natrafienia podczas prac ziemnych na relikty dawnej architektury, odpowiednio o liczbê dni wstrzymania realizacji umowy wynikaj±cej z tych okoliczno¶ci, c) przestojów spowodowanych istnieniem wad w dokumentacji projektowej, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót - o liczbê dni oczekiwania na dostarczenie poprawionego rozwi±zania projektowego. 2. Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do SIWZ, w szczególno¶ci § 14 umowy. 3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.) lub osobi¶cie, lub za po¶rednictwem pos³añca, lub faksu, lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), z uwzglêdnieniem wymogów dotycz±cych formy. 2. Wykonawcom, a tak¿e innym podmiotom, je¿eli maj± lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponie¶li lub mog± ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwo³anie i skarga. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie wobec czynno¶ci: 1) okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) wykluczenia odwo³uj±cego z postêpowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwo³uj±cego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci Zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy Pzp, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie okre¶lonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. Je¿eli koniec terminu do wykonania czynno¶ci przypada na sobotê lub dzieñ ustawowo wolny od pracy, termin up³ywa dnia nastêpnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wszystkie rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± dokonywane bêd± w PLN. 4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na kwotê stanowi±c± 7 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie. 5. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi dnia 01.02.2018r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiaj±cego w pok. 402 (sala konferencyjna).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.