eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Fabianki: Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 505490 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247679 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Realizacja zajęć dydaktycznych: - Wykaz zajęć stanowi załącznik nr 8 do SIWZ a) Zajęcia dla każdej z grup będą realizowane minimum raz w tygodniu w wymiarze 1h. Organizacja zajęć będzie zgodna z treścią Rozporządzenia MEN z dn. 30.VI.2013 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn, zm.). W zakresie maksymalnej liczebności grup: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. Liczba uczestników zajęć wynosi do 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba uczestników zajęć wynosi do 4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Liczba uczestników zajęć wynosi do 10. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba uczestników zajęć wynosi do 5. W zakresie wymiaru czasowego godziny: - Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych - 45 minut Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych - Godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy b) Obowiązki Wykonawcy - przygotowanie programu zajęć dla każdej z grup i przeprowadzenie zajęć zgodnie programem nauczania, uwzględniającym indywidualizację pracy z uczniem, - opracowanie w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale nie później niż przed rozpoczęciem zajęć) harmonogramu zajęć dla każdej z grup zawierającego: nazwę grupy, rodzaj zajęć, termin zajęć oraz informację o czasie trwania zajęć. Harmonogram wymaga akceptacji dyrektora szkoły; - zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje wymagane od nauczycieli do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej w klasach I-III, - prowadzenie dzienników zajęć, - prowadzenie imiennych list obecności, - przeprowadzenie indywidualnych opisowych ocen uczniów na zakończenie zajęć, - pisemne informowanie Zamawiającego o przerwaniu lub zakończeniu zajęć przez uczestnika, - oznaczanie dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. - prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zajęć; - prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz kwartalne przekazywanie informacji o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; - prowadzenie zajęć u uwzględnienie zasad równości płci 2. Dostawa pomocy dydaktycznych: - Wykaz pomocy dydaktycznych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ a) Materiały dydaktyczne zostaną dostarczone maksymalnie w terminie 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy, bezpośrednio do szkół na terenie Gminy Fabianki, zgodnie z załączonym wykazem pomocy dydaktycznych, na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Przekazanie dostarczonych materiałów dydaktycznych odbywać się będzie protokolarnie. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Dostarczone materiały dydaktyczne zostaną przez Zamawiającego zweryfikowane pod kątem zgodności z zamówieniem. c) Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę pomocy innych niż przedstawione w ofercie, spełniających jednocześnie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczenie zamiennika wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. d) Materiały dydaktyczne muszą spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieniu. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały dydaktyczne fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa w oświacie. Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot dostawy wyposażony w komplet akcesoriów gwarantowanych przez producenta a także karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania ze sprzętu, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, poprzez załączenie do oferty wykazu pomocy dydaktycznych które zamierza dostarczyć, zawierającego precyzyjne określenie: - nazwy pomocy, - wydawnictwa (producenta) - numeru katalogowego - ceny jednostkowej Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014. Termin realizacji dostawy 30 dni robocze od dnia podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakub Michałowski, prowadzący niepubliczną placówkę oświatowo - wychowawczą Wielkopolska Akademia Nauk i rozwoju, Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149938,40

  • Oferta z najniższą ceną: 149938,40 / Oferta z najwyższą ceną: 149938,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.