eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa dróg w Grabiszycach Górnych od posesji nr 37 do stawów obok nr 47 (dz. nr 623, 582, 601, 600, 599; km 0+000-0+770), do nr 65 (dz. nr 485; km 0+000-0+586) [intensywne opady atmosferyczne i powódź lipiec 2013]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 50499 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Leśna: Odbudowa dróg w Grabiszycach Górnych od posesji nr 37 do stawów obok nr 47 (dz. nr 623, 582, 601, 600, 599; km 0+000-0+770), do nr 65 (dz. nr 485; km 0+000-0+586) [intensywne opady atmosferyczne i powódź lipiec 2013]
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, krajowy numer identyfikacyjny 23082143400000, ul. Rynek  19, 59820   Leśna, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 211 239, e-mail inwestycje@lesna.pl, faks 757 242 368.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http:bip.umlesna.nv.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http:bip.umlesna.nv.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, GMINA LEŚNA ul. Rynek 19, pokój nr 6 (sekretariat)


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg w Grabiszycach Górnych od posesji nr 37 do stawów obok nr 47 (dz. nr 623, 582, 601, 600, 599; km 0+000-0+770), do nr 65 (dz. nr 485; km 0+000-0+586) [intensywne opady atmosferyczne i powódź lipiec 2013]
Numer referencyjny: RK.271.II.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach zadania planuje się odbudowę dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Grabiszyce Górne. Przedmiotowe drogi zostały zniszczone na skutek intensywnych opadów atmosferycznych i powodzi w lipcu 2013 r. Część I- dotyczy odbudowy drogi gminnej w Grabiszycach Górnych od posesji nr 37 do stawów obok nr 47. Przedmiotem inwestycji jest: - odbudowa dojścia i dojazdu w miejscowości Grabiszyce Górne, zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych o numerach 582, 599, 600, 601, 623 o łącznej długości 770,0 mb, - remont istniejących przepustów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2015 r., poz., 1422, § 14 pkt 1 i pkt 3 zaprojektowano dojście spełniające funkcję dojścia i dojazdu o szerokości 4,5 m z jezdnią o szerokości 3,0 m. Na całej długości odbudowywanego dojścia należy wykonać korytowanie o głębokości około 30 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora Trasa odbudowywanej drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Wzdłuż odbudowywanej drogi zlokalizowane są 4 przepusty przewidziane do remontu (odmulenie bądź wymiana uszkodzonych rurociągów, remont ścianek czołowych) oraz przepust na cieku Grabiszówka- do przebudowy na przepust skrzynkowy zamknięty. W miejscach wskazanych w dokumentacji rysunkowej projektuje się zakończenie nawierzchni krawężnikiem betonowym układanym na płask. Przewiduje się wycinkę drzewa wielopiennego zlokalizowanego przy istniejącym przepuści na cieku Grabiszówka. Ponadto projektu się roboty utrzymaniowe przydrożnych rowów- oczyszczenie dna i formowanie skarpy. Na całej długości odbudowywanego odcinka o szerokości 4,5 m projektuje się wykonanie: - nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm- warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm- warstwa ścieralna. - pasa o nawierzchni tłuczniowej o szerokości 1,5 m- kruszywo o frakcji 0-31,5 mm Ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni: -stabilizacja gruntu cementem gr. 20 cm, - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- dolna (frakcja 0-63 mmm) gr. 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- górna (frakcja0-31,5 mm) gr. 8 cm. Nawierzchnia jezdni obustronnie zamknięta opornikiem betonowym, na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie stanowić będą spadki podłużne i poprzeczne. Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego dróg objętych opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Część II- dotyczy odbudowy drogi gminnej w Grabiszycach Górnych od posesji nr 65. Przedmiotem inwestycji jest: - odbudowa dojścia i dojazdu do posesji nr 65 o długości 486,00mb - dz. nr 485, - prace utrzymaniowe rowu przydrożnego na dz. nr 485, na długości 100,00mb. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2015 r., poz., 1422, § 14 pkt 1 i pkt 3 zaprojektowano dojście spełniające funkcję dojścia i dojazdu o szerokości 4,5 m z jezdnią o szerokości 3,0 m. Na całej długości odbudowywanego dojścia należy wykonać korytowanie o głębokości około 30 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora. Wzdłuż odbudowywanej drogi zlokalizowane są 3 przepusty z rur PEHD przewidziane do remontu- odmulenie oraz remont ścianek czołowych. Trasa odbudowywanej drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. W miejscach wskazanych w dokumentacji rysunkowej projektuje się zakończenie nawierzchni krawężnikiem betonowym układanym na płask. Ponadto projektuje się roboty utrzymaniowe przydrożnych rowów: - oczyszczenie dna i formowanie skarpy. - umocnienie dna i skarpy płytami zbrojonymi, wielootworowymi o wymiarach 100 x 75 x 12,5 (beton kl.C25/30) . Na całej długości odbudowywanego odcinka o szerokości 4,5 m projektuje się wykonanie: - jezdni o szerokości 3,0 m o nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm- warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm- warstwa ścieralna. - pasa szerokości 1,5 m o nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5 mm) Ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni: -stabilizacja gruntu cementem gr. 20 cm, - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- dolna (frakcja 0-63 mmm) gr. 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- górna (frakcja0-31,5 mm) gr. 8 cm. Nawierzchnia jezdni obustronnie zamknięta opornikiem betonowym, na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie stanowić będą spadki podłużne i poprzeczne. Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego dróg objętych opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacje Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiary robót 1. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją +/- 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności (np. wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie), które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami, przez cały okres wykonywania tych czynności w zakresie realizacji zamówienia. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących pracami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 4. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy oraz ulicach przyległych do placu budowy, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed inwestycji. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą okazać się niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty. 7. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli w/w zamówień tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna ich wartość nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/07/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI I: 1) Kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 2) Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali pracę polegającą na budowie/ przebudowie/ odbudowie/ remoncie dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2 000,00 m2, oraz załączą do oferty dokument potwierdzający, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3) Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż zatrudniają co najmniej 2 osoby zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale 2 pkt 3 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający, uzna że warunek został spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia, zgodnie ze wzorem załącznika nr 11 do SIWZ. DLA CZĘŚCI II: 1) Kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 2) Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonali pracę polegającą na budowie/ przebudowie/ odbudowie/ remoncie dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1 000,00 m2, oraz załączą do oferty dokument potwierdzający, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3) Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż zatrudniają co najmniej 2 osoby zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale 2 pkt 3 SIWZ. Zamawiający, uzna że warunek został spełniony poprzez przedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia, zgodnie ze wzorem załącznika nr 11 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o treści załącznika Nr 4 do SIWZ, 2) wykaz osób, o treści załącznika Nr 11 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenia o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

uproszczony kosztorys ofertowy ze względu na dofinansowanie zadania ze środków zewnętrznych, dowód wniesienia wadium, formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I - 15 000,00zł; Dla części I - 8 000,00zł; Uwaga: w przypadku składania ofert przetargowych na dwie części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w łącznej wysokości dla obu części czyli 23 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) Kwotę gwarancji; 4) Termin ważności gwarancji; 5) Zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy"; 6) Zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie". 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej numer rachunku 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 z adnotacją "Wadium - Odbudowa dróg w Grabiszycach Górnych"- część .......... 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Wadium będzie zatrzymane i zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium w innej formie niż pieniądz należy, w formie oryginału, dołączyć do oferty, w osobnej kopercie z napisem "wadium". Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena (brutto)60
Gwarancja30
Termin płatności faktury10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 3) konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 4) konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 5) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 6) zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 7) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. Konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: 1) działania "Siły Wyższej", tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, 2) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. 4) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 5) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę składa się w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Leśnej ul. Rynek 19, sala Rajców (I piętro) w dniu 7 kwietnia 2017 r. o godz. 10:00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych od posesji nr 37 do stawów obok nr 47.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest: - odbudowa dojścia i dojazdu w miejscowości Grabiszyce Górne, zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych o numerach 582, 599, 600, 601, 623 o łącznej długości 770,0 mb, - remont istniejących przepustów. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2015 r., poz., 1422, § 14 pkt 1 i pkt 3 zaprojektowano dojście spełniające funkcję dojścia i dojazdu o szerokości 4,5 m z jezdnią o szerokości 3,0 m. Na całej długości odbudowywanego dojścia należy wykonać korytowanie o głębokości około 30 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora Trasa odbudowywanej drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Wzdłuż odbudowywanej drogi zlokalizowane są 4 przepusty przewidziane do remontu (odmulenie bądź wymiana uszkodzonych rurociągów, remont ścianek czołowych) oraz przepust na cieku Grabiszówka- do przebudowy na przepust skrzynkowy zamknięty. W miejscach wskazanych w dokumentacji rysunkowej projektuje się zakończenie nawierzchni krawężnikiem betonowym układanym na płask. Przewiduje się wycinkę drzewa wielopiennego zlokalizowanego przy istniejącym przepuści na cieku Grabiszówka. Ponadto projektu się roboty utrzymaniowe przydrożnych rowów- oczyszczenie dna i formowanie skarpy. Na całej długości odbudowywanego odcinka o szerokości 4,5 m projektuje się wykonanie: - nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm- warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm- warstwa ścieralna. - pasa o nawierzchni tłuczniowej o szerokości 1,5 m- kruszywo o frakcji 0-31,5 mm Ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni: -stabilizacja gruntu cementem gr. 20 cm, - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- dolna (frakcja 0-63 mmm) gr. 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- górna (frakcja0-31,5 mm) gr. 8 cm. Nawierzchnia jezdni obustronnie zamknięta opornikiem betonowym, na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie stanowić będą spadki podłużne i poprzeczne. Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego dróg objętych opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena (brutto)60
Gwarancja 30
Termin płatności faktury10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Odbudowa drogi gminnej w Grabiszycach Górnych od posesji nr 65

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest: - odbudowa dojścia i dojazdu do posesji nr 65 o długości 486,00mb - dz. nr 485, - prace utrzymaniowe rowu przydrożnego na dz. nr 485, na długości 100,00mb. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2015 r., poz., 1422, § 14 pkt 1 i pkt 3 zaprojektowano dojście spełniające funkcję dojścia i dojazdu o szerokości 4,5 m z jezdnią o szerokości 3,0 m. Na całej długości odbudowywanego dojścia należy wykonać korytowanie o głębokości około 30 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0 km w miejsce wskazane przez inwestora. Wzdłuż odbudowywanej drogi zlokalizowane są 3 przepusty z rur PEHD przewidziane do remontu- odmulenie oraz remont ścianek czołowych. Trasa odbudowywanej drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. W miejscach wskazanych w dokumentacji rysunkowej projektuje się zakończenie nawierzchni krawężnikiem betonowym układanym na płask. Ponadto projektuje się roboty utrzymaniowe przydrożnych rowów: - oczyszczenie dna i formowanie skarpy. - umocnienie dna i skarpy płytami zbrojonymi, wielootworowymi o wymiarach 100 x 75 x 12,5 (beton kl.C25/30) . Na całej długości odbudowywanego odcinka o szerokości 4,5 m projektuje się wykonanie: - jezdni o szerokości 3,0 m o nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej o łącznej grubości 8 cm: (0/20 mm) 4 cm- warstwa wiążąca, (0/12,8 mm) 4 cm- warstwa ścieralna. - pasa szerokości 1,5 m o nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego (frakcja 0-31,5 mm) Ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni: -stabilizacja gruntu cementem gr. 20 cm, - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- dolna (frakcja 0-63 mmm) gr. 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego- górna (frakcja0-31,5 mm) gr. 8 cm. Nawierzchnia jezdni obustronnie zamknięta opornikiem betonowym, na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie stanowić będą spadki podłużne i poprzeczne. Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego dróg objętych opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena (brutto)60
Gwarancja30
Termin płatności faktury10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.