eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Zimowe utrzymanie dróg gminnych (Gminy Stare Juchy) we wsiachGrabnik, Grabnik Osada, Rogale, Królowa Wola Czerwonka, Bałamutowo, Sikory Juskie, Laśmiady, Jeziorowskie, Liski, Kałtki, Olszewo, Panistruga, Nowe Krzywe, Stare Krzywe, Płowce, Skomack Wielki, Ostrów, Orzechowo, Szczecinowo, Dobra Wola, Gorłówko, Zawady Ełckie, Gorło, Stare Juchy, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego w roku 2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Stare Juchy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych (Gminy Stare Juchy) we wsiach: Grabnik, Grabnik Osada, Rogale, Królowa Wola Czerwonka, Bałamutowo, Sikory Juskie, Laśmiady, Jeziorowskie, Liski, Kałtki, Olszewo, Panistruga, Nowe Krzywe, Stare Krzywe, Płowce, Skomack Wielki, Ostrów, Orzechowo, Szczecinowo, Dobra Wola, Gorłówko, Zawady Ełckie, Gorło, Stare Juchy, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 504978 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych (Gminy Stare Juchy) we wsiach: Grabnik, Grabnik Osada, Rogale, Królowa Wola Czerwonka, Bałamutowo, Sikory Juskie, Laśmiady, Jeziorowskie, Liski, Kałtki, Olszewo, Panistruga, Nowe Krzywe, Stare Krzywe, Płowce, Skomack Wielki, Ostrów, Orzechowo, Szczecinowo, Dobra Wola, Gorłówko, Zawady Ełckie, Gorło, Stare Juchy, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego w roku 2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych (Gminy Stare Juchy) we wsiach: Grabnik, Grabnik Osada, Rogale, Królowa Wola Czerwonka, Bałamutowo, Sikory Juskie, Laśmiady, Jeziorowskie, Liski, Kałtki, Olszewo, Panistruga, Nowe Krzywe, Stare Krzywe, Płowce, Skomack Wielki, Ostrów, Orzechowo, Szczecinowo, Dobra Wola, Gorłówko, Zawady Ełckie, Gorło, Stare Juchy, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Mechaniczne odśnieżanie dróg - w rozumieniu usunięcia z powierzchni jezdnej oraz obiektów towarzyszących (parkingi) śniegu lub błota pośniegowego na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pojazdów. 3. Prace wchodzące w zakres usługi Wykonawca realizuje całodobowo z zachowaniem ciągłości ruchu pieszego i kołowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z należytą starannością, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót. 5. Przystąpienie do realizacji prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie telefonicznego zlecenia dokonanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca wskaże całodobowy telefoniczny numer zgłoszeniowy na który będzie przyjmował zlecenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest przystąpienie do realizacji prac w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zlecenia. 6. Operatorzy sprzętu mają obowiązek zgłoszenia się do sołtysa danej wsi przed rozpoczęciem pracy w celu dokładnego określenia, które odcinki dróg wymagają odśnieżania. Również zobowiązani są do ciągłego utrzymania kontaktu telefonicznego, odbierania rozmów i informowania przedstawiciela Zamawiającego o aktualnym miejscu położenia sprzętu wykonującego usługę. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w trakcie wykonywania prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 8. Wynagrodzenie wykonawcy za przedmiot umowy wyliczane zostanie na podstawie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę w ofercie i przemnożonych przez ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu, zgodnie z kartami drogowymi potwierdzonymi przez Sołtysa danej wsi na koniec pracy w dniu jej wykonywania. 9. Koszty transportu sprzętu z bazy Wykonawcy do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia ponosi w całości Wykonawca. 10. Wykonawca usługę związaną z przedmiotem zamówienia świadczyć będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013, a wartość jej nie przekroczy 100 000 zł brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie udokumentowanego doświadczenia z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 usługi zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł (brutto) i w ramach której prowadzone było mechaniczne odśnieżanie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie do dyspozycji co najmniej wskazanego poniżej sprzętu: a) Równiarka drogowa - szt. 2 b) Koparko-ładowarka przystosowana do odśnieżania - szt. 1 c) Spycharka gąsienicowa- szt. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna wartość polisy OC-50 000 zł. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 usługi zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł (brutto) i w ramach której prowadzone było mechaniczne odśnieżanie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia (Zał. Nr 1 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.