eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Będzin: Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie
Numer ogłoszenia: 504562 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, faks 32 2674444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest dostawa, w rozumieniu ustawy, fabrycznie nowych drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia w szczelności zbiorników z tonerem. 2. Szczegółowy opis minimalnych, wymaganych parametrów drukarek laserowych oraz laserowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich liczba: 1) Drukarka laserowa - 5 sztuk Prędkość druku w czerni (tryb normal, A4):minimum 40 str./min przy zachowaniu rozdzielczości 600x600 dpi Wydruk pierwszej strony w czerni (A4, po wyjściu ze stanu gotowości): maksimum 10,5 s (z trybu automatycznego wyłączenia/oczekiwania) Jakość druku w czerni (tryb best): 1200dpi Technologia druku: Druk laserowy, monochromatyczny Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4):minimum 200 000 stron Standardowa pamięć: minimum 128 MB rozbudowywalna do minimum 1152MB Szybkość procesora: minimum 400 MHz Standardowa liczba podajników papieru: 2 Maksymalna liczba pojemników na papier: 5 Standardowy podajnik papieru: Uniwersalny podajnik na minimum 100 arkuszy, podajnik na minimum 500 arkuszy Opcjonalny podajnik papieru: Opcjonalne podajniki papieru na minimum 500 arkuszy lub podajnik masowy na minimum 2000 arkuszy Standardowy odbiornik papieru: Odbiornik papieru na minimum 500 arkuszy Druk dwustronny: Automatyczny (standardowo) Obsługiwane formaty nośników: Podajnik 1: A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Custom(70 x 148 - 216 x 356 mm); podajnik 2: A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Custom(140 x 210 mm - 216 x 356 mm) Standardowe rozwiązania komunikacyjne: Karta sieciowa 10/100 Ethernet, port Hi-Speed USB 2.0, port LPT, port USB do obsługi pamięci Flash, złącze do opcjonalnego dysku twardego oraz złącze do opcjonalnej karty pamięci Emulacje: PCL 6, PCL 5e, PostScript3 Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2000/XP/2003 Serwer Maksymalny pobór mocy (urządzenie włączone):Do 650 W Maksymalny pobór mocy (urządzenie uśpione): Do 10 W Maksymalny pobór mcy (urządzenie wyłączone):Do 6 W Kabel w zestawie:kabel USB 3m, kabel sieciowy RJ45 3m, kabel zasilający 1,5m Bęben drukujący: Technologia rozdzielności bębna od tonera, wydajność bębna minimum 200.000 wydruków bądź odpowiednia ilość bębnów pozwalająca na wykonanie minimum 200.000 wydruków. Tonery na wyposażeniu: Oryginalny toner startowy oraz dodatkowe oryginalne tonery pozwalające na łączny wydruk minimum 45 tys stron według norm producenta. Gwarancja: Urządzenie musi posiadać serwis oferujący następujące warunki gwarancji. Gwarancja 12 miesięcy na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu Gwarantowany czas reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii Możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy Dostępność części zapasowych do 3 lat od zakupu drukarki. Udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji urządzenia o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego urządzenia w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera Inne: Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz musi posiadać serwis zgodny ze standardem ISO 9001 oraz wsparcie techniczne w języku polskim. 2) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 10 sztuk Przeznaczenie i oczekiwana funkcjonalność: Drukowanie, kopiowanie, skanowanie w kolorze, skanowanie sieciowe, faks Prędkość druku w czerni (tryb normal, A4):Minimum 43 str./min Wydruk pierwszej strony w czerni (A4, po wyjściu ze stanu gotowości): maksimum 8 s (z trybu automatycznego wyłączenia/oczekiwania) Jakość druku w czerni (tryb best): 1200 dpi Technologia druku: Druk laserowy, monochromatyczny Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4):Minimum 200 000 stron Standardowa pamięć: minimum 256 MB rozbudowywalna do minimum 1280MB Szybkość procesora: minimum 600 MHz Standardowa liczba podajników papieru: 2 Pojemność podajnika do skanowania dokumentów i faxu: Minimum 50 ark. Rozdzielczość skanowania: 600 X 600 dpi (mono) Zakres zmniejszenia/powiększenia: 25 - 400 % Szybkość kopiowania (A4, czarny): Maksimum 43 kopii/min. Pojemność podajnika dokumentów dla kopiowania/skanowania: maksimum 75 arkuszy Standardowy podajnik papieru: Uniwersalny podajnik na minimum 100 arkuszy, podajnik na minimum 550 arkuszy Opcjonalny podajnik papieru: Opcjonalna szuflada na 550 arkuszy, Opcjonalny podajnik o dużej pojemności na minimum 2000 arkuszy Maksymalna pojemność podajników: do 3200 arkuszy Standardowy odbiornik papieru: Odbiornik papieru na minimum 550 arkuszy Druk dwustronny: Automatyczny (standardowo) Obsługiwane formaty nośników: 10 Envelope, 7 3/4 Envelope, 9 Envelope, A4, A5, Koperta DL, Executive, Folio, JIS-B5, Legal, Letter, Statement, Universal, A6 Standardowe rozwiązania komunikacyjne: Karta sieciowa 10/100, Port USB 2.0 zgodny z Hi-Speed (Type B), Port USB z przodu, zgodny ze specyfikacją USB 2.0 (Typ A) do obsługi pamięci Flash Obsługiwane systemy operacyjne: 2000, XP, Server 2003, XP x64, Server 2003 z serwerem terminali, 2000 Server z serwerem terminali, Server 2003 x64, Server 2003 x64 z serwerem terminali, Vista, Vista x64, Server 2008, Server 2008 x64, Server 2008 z usługami terminalowymi, Server 2008 x64 z usługami terminalowymi, Windows 7 Sterowanie:Konfigurowalny, kolorowy ekran dotykowy w języku polskim o średnicy min 7 cali Kabel w zestawie: kabel USB 3m, kabel sieciowy RJ45 3m, kabel zasilający 1,5m Tonery na wyposażeniu: Oryginalny toner startowy oraz dodatkowe, oryginalne tonery pozwalające na łączny wydruk min. 75 tys stron według norm producenta. Gwarancja: Urządzenie musi posiadać serwis oferujący następujące warunki gwarancji. Gwarancja 12 miesięcy na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu Gwarantowany czas reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii Dostępność części zapasowych do 3 lat od zakupu drukarki. Możliwość realizacji serwisu bezpośrednio przez producenta z pominięciem oferenta. Udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji urządzenia o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego urządzenia w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera Inne: Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz musi posiadać serwis i wsparcie techniczne w języku polskim. Obsługa tonerów o normatywnej wydajności minimum 25.000 stron. 3. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, dostawa oznaczona jest kodem: 1) 30232110-8 o nazwie Drukarki laserowe, 2) 30200000-1 o nazwie Urządzenia komputerowe, 3) 30232100-5 o nazwie Drukarki i plotery, 4) 30125110-5 o nazwie: Toner do drukarek laserowych/faksów 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności jego naprawy, na koszt Wykonawcy, b) dostawę naprawionego sprzętu na koszt Wykonawcy, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii lub usterki przez serwis, ale nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii, wad lub usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 2) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności usunięcia awarii, wady lub usterki sprzętu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 5) W przypadku sprzętu, o którym mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli ten oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1) Wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2) wypełniony formularz warunków usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji dla drukarek laserowych - 10
  • 3 - Okres gwarancji dla laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, pokój nr 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, pokój nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.