eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - części I i II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09



Ogłoszenie nr 504415-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - części I i II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny 1731900000, ul. Al. Jerozolimskie  7 , 00-955   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, e-mail sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bgk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bgk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bgk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Bank Gospodarstwa Krajowego (Kancelaria Ogólna-parter budynku), Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - części I i II
Numer referencyjny: BZP/21/DRI/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, polegających na zapewnieniu przez Wykonawcę specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów Wykonawcy na rzecz i pod nadzorem Zamawiającego oraz zapewni obsługę kadrowo-płacową specjalistów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie prac oraz rozliczanie czasowe prac koordynowane będą przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, według wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacji dla zdefiniowanych profili specjalistów. Prace świadczone będą w siedzibie Zamawiającego lub w wyjątkowych przypadkach w innych lokalizacjach na terenie Warszawy wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia wykonawcze realizowane będą przez Wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie, na podstawie Umów Wykonawczych zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań szczegółowych prowadzonych w trakcie trwania zawartej Umowy ramowej. Postępowanie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, przy czym zawarcie umowy ramowej nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na usługi, które objęte są umową ramową. Zamawiający zawrze umowę ramową maksymalnie z trzema Wykonawcami dla każdej części zamówienia (dla części I oraz części II). W Załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający określił szacunkową liczbę osobogodzin, na którą będzie mógł zawrzeć umowy wykonawcze. Liczba osobogodzin określona w Załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ) stanowi maksymalną liczbę osobogodzin, na jaką Zamawiający będzie mógł udzielać zamówień wykonawczych, jednakże nie stanowi ona zobowiązania Zamawiającego do ich zakupu.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79610000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie (2) części, według wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacji dla zdefiniowanych profili Specjalistów zgodnie z OPZ. Wykonawca zainteresowany realizacją zamówienia: może ubiegać się o udzielenie zamówienia: w ramach części I i/lub części II zamówienia (Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia dla jednej lub dwóch części zamówienia).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - posiada następujące doświadczenie w wykonaniu/wykonywaniu należycie, usług polegających na: co najmniej 2 zamówień (usług), z których każde polegało na świadczeniu konsultacyjnych usług informatycznych (rozliczanych w godzinach lub produktach) i miało wartość co najmniej 200.000,00 zł brutto każde; Wykonawca wykaże, że dysponuje: osobami spełniającymi wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), przy czym osoba pełniąca funkcję określoną w profilu musi spełniać wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz jedna osoba może pełnić jedną funkcję;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wyjaśnia, że dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przez usługi informatyczne, o których mowa powyżej, rozumie usługi obejmujące swoim zakresem czynności określone w kolumnie "Opis zadań" dla następujących kluczowych profili kompetencyjnych: dla części I - Programista.net oraz Programista frontend, a dla części II zamówienia - Konfigurator procesów. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 usług (z których każda polegała na świadczeniu konsultacyjnych usług informatycznych rozliczanych w godzinach lub produktach i miała wartość co najmniej 200.000,00 zł brutto każda) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (wykaz "Doświadczenie")), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), przy czym osoba pełniąca funkcję określoną w profilu musi spełniać wszystkie wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz jedna osoba może pełnić jedną funkcję wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ); Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku jest przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (w których wykonawca posiada rachunek), potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Termin wniesienia wadium upływa w dniu 19.05.2017 r. o godz. 11:00 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części I zamówienia 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) dla części II zamówienia 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) w celu zabezpieczenia tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b)w gwarancjach bankowych c)w gwarancjach ubezpieczeniowych d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Biuro Zamówień Publicznych w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu, e)w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: sygn. postępowania BZP/21/DRI/2017 - "Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - część .................... zamówienia Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
3
Informacje dodatkowe:
Postępowanie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, przy czym zawarcie umowy ramowej nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia publicznego. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na usługi, które objęte są umową ramową. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umowy ramowej. Zamówienia wykonawcze będą udzielane Wykonawcom z którymi zostanie zawarta umowa ramowa. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową, zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt 2 lit b ustawy Pzp. Zamawiający, przystępując do udzielenia zamówienia na usługi, które objęte są umową ramową, określi przedmiot, zakres oraz termin realizacji zamówienia. Oferta składana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. Świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego objętego Umową Ramową będzie realizowane w miarę pojawiających się potrzeb, w drodze sukcesywnych zamówień. Zakres Zamówień wykonawczych uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, co oznacza również możliwość zamówienia niewielkiej liczby osobogodzin. Zamawiający zastrzega, że realizacja przedmiotu umowy odbywać będzie się zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego ogólnej liczby osobogodzin, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy ramowej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. Każdorazowo, w przypadku wystąpienia potrzeby, Zamawiający, zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt. 2 lit. b ustawy Pzp, wyśle wygranym Wykonawcom z którymi zawarł Umowę Ramową, zaproszenie do złożenia oferty, w którym określi zakres, warunki świadczenia usług oraz inne postanowienia, które miałyby być wprowadzone do Zamówienia wykonawczego. Udzielając Zamówień wykonawczych Zamawiający, zgodnie z art. 101a ust. 9 ustawy Pzp, stosuje te same warunki udziału w postępowaniu i warunki realizacji zamówienia, które stosowano przy zawarciu umowy ramowej i w razie potrzeby, bardziej sprecyzowane warunki oraz w stosownych przypadkach, inne warunki wskazane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu o zamówieniu dotyczących umowy ramowej. Wybór najkorzystniejszej oferty (udzielenie zamówienia publicznego) zostanie dokonany na podstawie kryterium I - cena (80%). oraz kryterium II - gotowość specjalistów do realizacji zadań w wymiarze przekraczającym 8 godz. dziennie, nie więcej jednak niż 12 godz. dziennie (20%).Cena jednostkowa brutto podana w ofercie złożonej w wyniku zaproszenia do składania ofert na Zamówienie wykonawcze nie może być wyższa od ceny jednostkowej brutto podanej w Ofercie złożonej w celu zawarcia Umowy ramowej. Podstawą do realizacji zamówienia będzie oferta Wykonawcy złożona w postępowaniu wykonawczym dla danej części zamówienia.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający zawrze umowę ramową maksymalnie z trzema Wykonawcami dla każdej części zamówienia (dla części I maksymalnie trzech Wykonawców oraz dla części II maksymalnie trzech Wykonawców)
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
łączna cena brutto80
gotowość specjalistów do realizacji zadań w wymiarze przekraczającym 8 godzin dziennie (nie więcej j20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 2. Dopuszczalne są zmiany umowy określone w art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - części I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, polegających na zapewnieniu przez Wykonawcę specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów Wykonawcy na rzecz i pod nadzorem Zamawiającego oraz zapewni obsługę kadrowo-płacową specjalistów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie prac oraz rozliczanie czasowe prac koordynowane będą przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, według wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacji dla zdefiniowanych profili specjalistów. Prace świadczone będą w siedzibie Zamawiającego lub w wyjątkowych przypadkach w innych lokalizacjach na terenie Warszawy wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia wykonawcze realizowane będą przez Wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie, na podstawie Umów Wykonawczych zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań szczegółowych prowadzonych w trakcie trwania zawartej Umowy ramowej. Część I zamówienia Stanowisko Liczba Specjalistów Planowana łączna liczba osobogodzin Programista.net 3 2400 Programista frontend 2 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 79610000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
łączna CENA brutto 80
gotowość specjalistów do realizacji zadań w wymiarze przekraczającym 8 godzin dziennie, nie więcej j20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że realizacja przedmiotu umowy odbywać będzie się zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego ogólnej liczby osobogodzin, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy ramowej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.


Część nr: 2Nazwa: Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich w obszarze IT dla Banku Gospodarstwa Krajowego - części II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej, polegających na zapewnieniu przez Wykonawcę specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie. W ramach niniejszej usługi Wykonawca zapewni świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów Wykonawcy na rzecz i pod nadzorem Zamawiającego oraz zapewni obsługę kadrowo-płacową specjalistów. Zarządzanie przebiegiem prac, zlecanie prac oraz rozliczanie czasowe prac koordynowane będą przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, według wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacji dla zdefiniowanych profili specjalistów. Prace świadczone będą w siedzibie Zamawiającego lub w wyjątkowych przypadkach w innych lokalizacjach na terenie Warszawy wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia wykonawcze realizowane będą przez Wykonawców, którzy zapewnią świadczenie usług z zakresu IT przez specjalistów spełniających określone wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz posiadających określone kompetencje i doświadczenie, na podstawie Umów Wykonawczych zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań szczegółowych prowadzonych w trakcie trwania zawartej Umowy ramowej. Część II zamówienia Stanowisko Liczba Specjalistów Planowana łączna liczba osobogodzin Konfigurator procesów 3 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 79610000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80
gotowość specjalistów do realizacji zadań w wymiarze przekraczającym 8 godzin dziennie (nie więcej j20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że realizacja przedmiotu umowy odbywać będzie się zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego ogólnej liczby osobogodzin, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy ramowej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.