eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. "Rozbudowa i modernizacja DDP - projekt budowlany".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10



Ogłoszenie nr 504413-N-2017 z dnia 2017-05-10 r.

Miasto Oświęcim: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. "Rozbudowa i modernizacja DDP - projekt budowlany".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny 000526400, ul. Zaborska  2 , 32-600  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429199.
Adres strony internetowej (URL): www.um.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.um.oswiecim.pl /zakładka Zamówienia Publiczne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert za pośrednictwem faksu lub przy użyciu innych środków komunikacji elektronicznej. Oferta powinna zostać złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1 (dziennik podawczy)
Adres:
Urzęd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim (pokój nr 1 - dziennik podawczy)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pn. "Rozbudowa i modernizacja DDP - projekt budowlany".
Numer referencyjny: ZP.271.17.2017-II
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy i modernizacji budynku Dziennego Domu Pomocy zlokalizowanego przy ul. Czecha 8 w Oświęcimiu. 1) Lokalizacja: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 458/7 i 2006/8. Działka nr 458/7 jest działką zabudowaną budynkiem Dziennego Domu Pomocy. Działka nr 2006/8 jest niezabudowana. Planowana inwestycja znajduje się na terenach, dla których obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr XXXIV/644/13 Rady Miasta Oświęcim z dnia 27 marca 2013 r. Teren inwestycji oznaczony jest symbolem: 2B7 MW - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej. 2) Modernizacja budynku polegać ma na kompleksowej termomodernizacji, remoncie instalacji ciepłej wody użytkowej oraz zaprojektowaniu nowej elewacji istniejącego budynku. Zakres zmian dotyczyć będzie również przebudowy układu pomieszczeń w budynku istniejącym wynikający z połączenia z nową częścią, także objętą tym zamówieniem. W miarę możliwości Zamawiający przewiduje zmiany w zagospodarowaniu terenu od strony ul. Czecha dotyczące zasypania istniejącego zagłębienia terenu z pozostawieniem zewnętrznych schodów prowadzących do kondygnacji podziemnej i utworzenie w tym miejscu parkingu dla osób korzystających z usług DDP. 3) Rozbudowa istniejącego obiektu powinna zostać zaprojektowana w oparciu o opracowany w 2014 r. przez pracownię "h.t.architekci Katarzyna Jarosz-Haponik, Arkadiusz Tabak" sp. j. Projekt koncepcyjny pn. "Rozbudowa budynku Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu". Zamawiający zakłada jednak pewne zmiany w załączonej do siwz koncepcji (załącznik D do siwz). 4) Opis zmian wewnątrz budynku: brak wejścia od str. ul. Łukasiewicza; przesunięcie klatki schodowej nowoprojektowanego budynku w kierunku wschodnim, zmiana lokalizacji przejścia pomiędzy budynkami; rezygnacja z dwóch tarasów na I pietrze - zmiana wynikająca ze zmiany funkcji pomieszczeń (istnieje możliwość adaptacji tarasów na dodatkowe pomieszczenia użytkowe lub takie ich zabezpieczenie, aby niemożliwy był upadek); zmiany z zakresie rozmieszczenia funkcji oraz pomieszczeń. 5) Opis zmian w zagospodarowaniu terenu: przesunięcie bramy ewakuacyjnej wg zał. 4 wchodzącego w skład załącznik D do siwz., lokalizacja nowej bramy wjazdowej i drogi wewnętrznej do nowej części budynku wraz z 2 miejscami do postoju samochodów służbowych wg zał., o którym mowa w tiret 1., aranżacja pozostałej części ogrodu uwzględniająca utworzenie ogrodu polisensorycznego (3 ścieżki sensoryczne, ławki z tablicami do ćwiczenia pamięci, ławka z rowerkiem), altany ogrodowej z paleniskiem oraz ścieżek spacerowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego (w 6-ciu egz. i projektem zapisanym na nośniku cyfrowym w formacie pdf) wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji robót, obejmującego w szczególności: a) projekt zagospodarowania terenu wykonany na zaktualizowanym przez projektanta podkładzie mapowym w skali 1:500 wraz z uzgodnieniami branżowymi i ZUDP, b) projekt architektoniczny rozwiązujący szczegółowo: funkcję, formę i konstrukcję budynku, dojść, elementów małej architektury, zieleni wraz z rozwiązaniami technicznymi i materiałowymi oraz opisem dostępności dla osób niepełnosprawnych, c) projekt konstrukcyjno - budowlany z instalacjami i urządzeniami technicznymi, tj.: instalacja elektryczna wraz z oświetleniem ewakuacyjnym, instalacja alarmowa, instalacja ppoż., instalacja wod-kan, instalacja telefoniczna i internetowa, klimatyzacja. d) projekt drogowy z konstrukcją projektowanych nawierzchni wokół budynku, rozwiązaniem wysokościowym wraz z odwodnieniem dojść i całego terenu objętego opracowaniem; e) projekt oświetlenia terenu i monitoringu; f) projekty budowlane przyłączy do budynku: sieci wodociągowej, sieci ciepłowniczej, sieci elektroenergetycznej, sieci teletechnicznej, komputerowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej. g) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę. h) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych - 2 egz. wraz z zapisem cyfrowym; i) wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w 2 egz. wraz z zapisem cyfrowym oraz formą edytowalną przedmiaru sporządzoną w formie arkusza kalkulacyjnego (plik .xls lub podobny, możliwy do edycji za pomocą powszechnie dostępnego programu), j) opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. 2004 Nr 130, poz. 1389.) w 2 egz. dla każdej z branż; k) Załączenie uwierzytelnionych kopii uprawnień projektantów i sprawdzających - w 2 egz.; l) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie decyzji administracyjnej kończącej postępowanie (tj. pozwolenia na budowę).

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego na budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku o wartości dokumentacji minimum 50 000,00 zł brutto; 2) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 t. j.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. posiadające uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności: architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych bez ograniczeń, inżynieryjnej drogowej. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (tj. Dz.U. 2016, poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, wskazanych poniżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w przypadku gdy żądany dokument nie jest dostępny na stronie internetowej bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym wykorzystując wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych (odpowiednio: KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t, CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx). 2) w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w pkt. 1 względem tychże innych podmiotów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wskazanych poniżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia: 1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykaz usług winien potwierdzać, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego na budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku o wartości dokumentacji minimum 50 000,00 zł brutto, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykaz osób winien potwierdzać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 t. j.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. posiadające uprawnienia projektowe określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności: architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych bez ograniczeń, inżynieryjnej drogowej. 3) w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza polega na zasobach innych podmiotów - zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto:60
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia budowlane w   specjalności architektonicznej skierowane40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia lub terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; b) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia w części równej wynagrodzeniu przypadającemu za część przedmiotu umowy z której zrezygnowano. 2) Zmiany umowy w zakresie terminu wykonania: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o ilość dni równo okresowi ; b) zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku opóźnień w przebiegu procedury udzielenia zamówienia, które są niezależne od Zamawiającego i powstały w szczególności na skutek złożenia odwołań przez Wykonawców. c) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, w szczególności na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. gdy oferta najkorzystniejsza przekraczała możliwości finansowe zamawiającego i konieczne byłoby podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych), co wpłynęło na skrócenie czasu wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy. d) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przeszkód o charakterze administracyjnym, które to przeszkody nie są następstwem rażących zaniedbań wykonawcy, e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowania niniejszej siwz, które to okoliczności wynikły z przyczyn tkwiących w samym przedmiocie umowy lub na skutek działań lub zaniechań podmiotów zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy, z wyłączeniem wykonawcy. 3) Zmiany umowy w pozostałym zakresie: a) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, powodujących zmianę istotnych postanowień umowy w tym m.in. terminu lub wynagrodzenia, b) wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy usług , c) zmiany wskazanej przez wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej wyznaczonej do realizacji zamówienia w zakresie sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego w odniesieniu do architektury obiektu. Osoba wchodząca w obowiązki osoby, o której mowa w zdaniu pierwszym, musi posiadać doświadczenie nie mniejsze niż osoba, którą zastępuje, wykazanie czego jest obowiązkiem wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.