eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Zieleniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Wąbrzeźno: Termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Zieleniu
Numer ogłoszenia: 50426 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 527192 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Zieleniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Zieleniu. 2.Zakres robót obejmuje między innymi: 1)wymianę pokrycia dachowego papowego - ułożenie papy termozgrzewalnej - 319,523 m2 wraz z ociepleniem połaci dachu styropianem - 299,734 m2; 2)wymianę pokrycia z płyt eternitowych na blachodachówkę - 147.072 m2 wraz z ociepleniem połaci dachu (wymiana pokrycia dachowego z płyt eternitowych (azbestowo - cementowych) wraz z jego utylizacją musi być wykonana przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia do wykonywania tego typu robót.); 3)wymianę rynien i rur spustowych oraz elementów oblachowania; 4)montaż instalacji odgromowej; 5)ocieplenie ścian zewnętrznych - 415,80 m2 , z cokołem -147,47 m2 i ścian fundamentowych budynku wraz z izolacją przeciwwilgociową fundamentów; 6)wymianę stolarki drewnianej na okna PCV z nawiewnikami higrosterowanymi i parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi; 7)wymianę stolarki zewnętrznej drzwiowej wraz z bramami garażowymi; 8)zadaszenia nad drzwiami zewnętrznymi z poliwęglanu komorowego na konstrukcji aluminiowej; 9)częściową wymianę elementów stropu nad garażami z dociepleniem stropu i wykonaniem nowej podsufitki - 86,710 m2 i podłogi - 86,710 m2; 10)przemurowanie kominów ponad dachem garaży remizy i świetlicy i remont komina wieży remizy wraz z przełożeniem wentylatorów dachowych na kominie świetlicy; 11)wykonanie nowej opaski (utwardzenia terenu) nawierzchnia z kostki betonowej wokół budynku 119,313 m2. 3.Ponadto wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do: 1)przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i wyników badań; 2)obsługi geodezyjnej inwestycji w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 3)naprawy uszkodzeń lub odtworzenia istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 4)zabezpieczenie istniejącej - remontowanej części budynku przed zniszczeniami spowodowanymi warunkami atmosferycznymi i prowadzonymi robotami; 5)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 6)poniesienia kosztów energii elektrycznej zużytej podczas wykonywania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 7)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 8)uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4.Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót. 5.Wykonawca po wykonaniu robót budowlanych sporządzi kosztorys powykonawczy, który przekaże zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych. 6.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 7.Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza, schemat 1: Efektywność energetyczna (termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej) - Podmioty, które nie mogą ubiegać się o wsparcie w ramach Funduszu Wsparcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2. Zachowianie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza, schemat 1: Efektywność energetyczna (termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej) - Podmioty, które nie mogą ubiegać sie o wsparcie w ramach Funduszu Wsparcia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR Dawid Zarzecki, ul. Rzymowskiego 19/28, 16-349 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262864,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248770,98

  • Oferta z najniższą ceną: 248770,98 / Oferta z najwyższą ceną: 329508,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.