Og³oszenie nr 504208-N-2019 z dnia 2019-01-18 r.
Gmina Knurów: "Budowa placu zabaw dla dzieci w Szczyg³owicach przy ul. Zwyciêstwa (stare Szczyg³owice -krzy¿ówka) - Rejon V"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny
27625758700000, ul.
ul. dr. Floriana Ogana
5
,
44190
Knurów, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt±, poczt± kuriersk±
Adres:
Urz±d Miasta Knurów, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Budowa placu zabaw dla dzieci w Szczyg³owicach przy ul. Zwyciêstwa (stare Szczyg³owice -krzy¿ówka) - Rejon V"
Numer referencyjny:
ZP.271.2.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowê placu zabaw w obrêbie dzia³ki nr 1568/9 w rejonie ul. Zwyciêstwa w Knurowie, w tym: a) dostawa i monta¿ nastêpuj±cych urz±dzeñ: - zestaw zabawowy drewniany - 1 szt. - urz±dzenie zrêczno¶ciowe - ¶cianka wspinaczkowa podwójna - 1 szt. - hu¶tawka podwójna - 1 x siedzisko p³askie + 1 x siedzisko z oparciem - 1 szt. - hu¶tawka równowa¿nia - 1 kpl. - karuzela metalowa - TRZMIEL - 1 szt. - zabawka na sprê¿ynie HDPE - AUTO - 1 szt. - piaskownica kwadratowa 250x250 - 1 kpl. - urz±dzenie rekreacyjne - LABIRYNT- 1 szt. - sprê¿ynowiec Koniczynka - 1 szt. b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z p³ytek systemowych SBR/ EPDM wraz z podbudow± (pod urz±dzenia zabawowe), c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz podbudow± (chodniki i nawierzchnie pod ³awki ), d) dostawê i monta¿ ogrodzenia systemowego z paneli metalowych wraz z furtk± - 1 kpl., e) dostawê i monta¿ ³awek z oparciem - 3 szt., f) dostawê i monta¿ koszy na odpady - 1 szt., g) dostawê i monta¿ stojaka na rowery na 5 stanowisk - 1 szt., h) dostawê i monta¿ tablicy regulaminowej placu zabaw - 1 szt., i) wykonanie trawnika - ok. 179 m2, 2) roboty towarzysz±ce (niwelacja powierzchni, karczowanie krzaków itp.), 3) serwisowanie urz±dzeñ zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie obowi±zywania gwarancji, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urz±dzenia wymagaj±ce serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 4) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urz±dzeñ lub autoryzowany serwis w okresie obowi±zywania gwarancji, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wykonanie zaleceñ wynikaj±cych z protoko³u kontroli, 5) pielêgnacjê wykonanego trawnika w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesiêcy od odbioru koñcowego. 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la: dokumentacja projektowa, Specyfikacja technicznego Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikaj±ce ze wzoru umowy. 3. Wszystkie urz±dzenia zabawowe oferowane i nastêpnie zamontowane na placach zabaw winny byæ zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotycz±cymi wymagañ bezpieczeñstwa, w tym z norm± PN-EN 1176:2009 Wyposa¿enie placów zabaw i nawierzchnie (z jej nowelizacjami) lub norm± EN 1176:2009, oraz posiadaæ certyfikaty i atesty bezpieczeñstwa dopuszczaj±ce urz±dzenia do u¿ytkowania na ogólnodostêpnych placach zabaw. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie urz±dzeñ i materia³ów równowa¿nych wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisa³ przedmiot zamówienia za pomoc± znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê. 5. Zasady oraz kryteria równowa¿no¶ci dla oferowanych przez wykonawców urz±dzeñ równowa¿nych zosta³y zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym: strony 33 - 35 PBW. 6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot zamówienia (robociznê i materia³y) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy. Ponadto zobowi±zany bêdzie w okresie gwarancyjnym, przez okres 12 miesiêcy do pielêgnacji wykonanego trawnika. Bieg terminu gwarancji rozpocznie siê w dniu podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233222-1 |
45233253-7 |
45233260-9 |
37535200-9 |
43325000-7 |
37535240-1 |
45112723-9 |
45236210-5 |
45340000-2 |
45342000-6 |
45112720-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-06-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e siê posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 150.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wy¿ej zostan± spe³nione je¿eli:
1) ¿aden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nie bêdzie podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
2) ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
2.a) Wykonawca spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e siê do¶wiadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie:
2.a.1) dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu placów zabaw lub terenów rekreacji ruchowej o warto¶ci brutto min. 70.000,00 z³ ka¿da. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden podmiot wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu dwóch opisanych robót.
2.a.2) dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudow±.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden podmiot wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu dwóch opisanych robót.
2.a.3) dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bezpiecznej wraz z podbudow±.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden podmiot wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu dwóch opisanych robót.
2.b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, o ni¿ej wskazanych kwalifikacjach zawodowych tj. kierownikiem budowy, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej oraz minimum 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu uprawnieñ.
Osoby przewidziane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musz± posiadaæ wymagane uprawnienia, które zosta³y wydane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 ppkt 2), ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyska ne na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyska³y uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a tak¿e osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Ksiêstwo Liechtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w Ustawie z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musz± legitymowaæ siê decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzj± o prawie do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, wydanymi przez w³a¶ciwe rady izby in¿ynierów, albo udokumentowaæ, ¿e zda³y egzamin na uprawnienia budowlane przed w³a¶ciw± izb±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wy¿ej w ust. 1 zostan± spe³nione je¿eli:
1) ¿aden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nie bêdzie podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
2) wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu za wyj±tkiem sytuacji wskazanej w rozdz. V ust. 1 pkt 2) ppkt 2.a.1). 2.a.2) i 2.a.3).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1)-3) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym w terminie okre¶lonym odpowiednio dla danego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w rozdz. V ust. 1 pkt. 1) SIWZ;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) opis techniczny urz±dzeñ zabawowych, w celu potwierdzenia, ¿e spe³niaj± one wymagania okre¶lone w dokumentacji projektowej, b) certyfikaty zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176:2009 Wyposa¿enie placów zabaw i nawierzchnie (z jej nowelizacjami) , lub norm± EN 1176:2009, wydanych przez akredytowan± jednostkê certyfikuj±c± wyroby.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej Za³±cznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci sk³adaj± jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikaæ bêdzie umocowanie dla osoby(osób) podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pe³nomocnictwo. 3. Dokumenty sk³adane w celu wykazania, ¿e zastrze¿one w ofercie informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, ¿e realizuj±c zamówienie, wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiaj±cy wymaga, aby sk³adany dokument okre¶la³ w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcê, jest zobowi±zanie tego podmiotu, musi ono przybraæ formê pisemn± i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie z³o¿enie orygina³u dokumentu zawieraj±cego podpis pod tre¶ci± o¶wiadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spe³nia wymóg formy pisemnej zobowi±zania. 5. Je¿eli wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a PZP, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) - 9) rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z pó¼n. zm.) w zakresie okre¶lonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Je¿eli wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a PZP, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zak³adce Zamówienia publiczne dot. danego postêpowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2.500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych).
2. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP.
4. Wadium winno byæ wa¿ne na ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Urzêdu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006.
6. Wadium w pieni±dzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
7. Wadium w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale, w Wydziale Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piêtro, nie pó¼niej ni¿ do terminu sk³adania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowiæ za³±cznika do oferty - z uwagi na konieczno¶æ zwrotu dokumentu.
Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub porêczenia musi zawieraæ zobowi±zanie Gwaranta lub Porêczyciela do nieodwo³alnego i bezwarunkowego zap³acenia kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie zap³aty zamawiaj±cego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium okre¶lonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Gwarant (Porêczyciel) nie mo¿e uzale¿niaæ dokonania zap³aty od spe³nienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przed³o¿enia jakiejkolwiek dokumentacji.
W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wnosz± wadium w postaci gwarancji lub porêczenia to z ich tre¶ci musi wynikaæ, ¿e odnosz± siê one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub porêczenia jak i wszystkich pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wadium uwa¿a siê za wniesione w terminie:
1) z chwil± uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego przed up³ywem terminu do sk³adania ofert - w pieni±dzu,
2) z chwil± z³o¿enia w Wydziale Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Knurów przed up³ywem terminu sk³adania ofert - w pozosta³ych formach.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
do¶wiadczenie kierownika budowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiaj±cy przewiduje zmianê postanowieñ umowy w przypadku: a) Zmiany terminu okre¶lonego w § 4 pkt. 1 lit. b) wzoru umowy w przypadku: - wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, - dzia³ania si³y wy¿szej, z zastrze¿eniem § 14 pkt. 9 wzoru umowy, - wad i braków w dokumentacji projektowej wyszczególnionej w § 1 pkt. 5 wzoru umowy, z zastrze¿eniem § 3 pkt. 1.34 wzoru umowy, - zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, - wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 8 pkt. 1 wzoru umowy, - nieprzekazania Wykonawcy placu budowy w terminie ustalonym w § 2 pkt. 2 lit. a) wzoru umowy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, b) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, o którym mowa w § 9 pkt. 7 wzoru umowy oraz zwi±zanego z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. c) Wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych i robót zamiennych, o których mowa w § 7 wzoru umowy, pod warunkiem, i¿ zmiany te zostan± zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiaj±cego, w tym zmniejszenia lub zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa odpowiednio w § 7 pkt. 1.3 i 1.4 wzoru umowy. d) Zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 9 pkt 1 wzoru umowy w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych. e) Aktualizacji Harmonogramu realizacji z przyczyn zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. f) Zmiany osób wymienionych w § 3 pkt. 2 lit. a) oraz w § 16 pkt 1 wzoru umowy - zgodnie z wymaganiami oraz w przypadkach okre¶lonych w § 3 pkt. 2 oraz w § 16 wzoru umowy. g) Zmiany zakresu robót powierzanych Podwykonawcom, okre¶lonego w § 5 pkt. 1 wzoru umowy. h) Zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy okre¶lonego w § 9 pkt. 1 wzoru umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 9 pkt. 9 wzoru umowy. i) Zmiany planowanego terminu p³atno¶ci wynagrodzenia ustalonego w § 10 pkt. 13 wzoru umowy. 2) Zmiany, o których mowa powy¿ej dopuszczalne s± pod warunkami okre¶lonymi w Za³±czniku Nr 6 do wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osobami uprawnionymi przez Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: 1) Naczelnik Wydzia³u Zamówieñ Publicznych - Kornelia Loch, 2) Inspektor Wydzia³u Zamówieñ Publicznych - Monika Szczuk, faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa ul. Chmielnej w Knurowie w zakresie parametrów u¿ytkowych - Etap II, obejmuj±cy przebudowê ul. Chmielnej od posesji nr 13 do ul. Chabrowej
- "Utrzymanie placów zabaw, si³owni terenowych i terenów rekreacyjno - sportowych w Knurowie" w ramach zadania "Przegl±dy techniczne, remont, naprawa i konserwacja urz±dzeñ zabawowych..."
wiêcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wa³brzychu poprzez termomodernizacjê i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnêtrznych Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu
- "Budowa zewnêtrznej windy wraz z platform± dojazdowa przystosowan± dla potrzeb osób niepe³nosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniej±cego placu zabaw, po³o¿onego przy ulicy Popie³uszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu O¶rodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja O¶rodka Rataje", 61-155 Poznañ, os. Piastowskie 106A
- Remonty istniej±cego i wdra¿anie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu na obszarze Dzielnicy Bia³o³êka w Warszawie
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.