eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-16



Ogłoszenie nr 504042-N-2019 z dnia 2019-01-16 r.

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 102124000000, ul. Sandomierska  105 , 25-324  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 36 42 613, , e-mail ias.kielce@mf.gov.pl, , faks 41 36 42 615.
Adres strony internetowej (URL): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.swietokrzyskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-kielcach/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu kontroli okresowych obiektów Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, będących siedzibami Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach oraz urzędów skarbowych województwa świętokrzyskiego, których obowiązek przeprowadzania wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) zwanej dalej "ustawą Prawo budowlane" Zakres kontroli obejmuje w szczególności sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli oraz: 1)w zakresie kontroli obiektów budowlanych (z uwzględnieniem parkingów, jeśli występują na obiekcie): a)ocenę estetyki obiektu budowlanego i jego otoczenia, b)sprawdzenie stanu technicznego budynku i jego elementów, z uwzględnianiem wieku obiektu budowlanego, trwałości zastosowanych materiałów, jakości wykonawstwa budowlanego, prowadzonej gospodarki remontowej w czasie jego eksploatacji oraz szkodliwego wpływu czynników atmosferycznych, c)sprawdzenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, d)ocenę sprawności urządzeń infrastruktury obiektu budowlanego; 2)w zakresie instalacji: a)badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemienia instalacji i aparatów, b)przeprowadzenie rocznej kontroli instalacji gazowej; 3)w zakresie przewodów kominowych: a)przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), b)czyszczenie i udrożnienie przewodów, w tym: - dymowych i spalinowych raz na 6 miesięcy, - wentylacyjnych raz w roku. Zakres usług, adresy świadczenia usług i ilość przeglądów: 1) kontrola okresowa roczna budynku z uwzględnieniem instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy - 3 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy, garaż - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy, garaż - 3 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Pińczowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej- budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Kazimierzy Wielkiej - budynek biurowy - 3 2) kontrola okresowa budynku pięcioletnia - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Opatowie - garaż - 1 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 1 3) pięcioletnia kontrola okresowa instalacji elektrycznej i piorunochronnej - zgodnie z art.62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy -1 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy -1 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż -1 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 1 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach, budynek biurowy, garaż -1 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Opatowie - garaż - 1 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy- 1 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 1 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 1 4) roczna kontrola okresowa instalacji gazowych - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 5) roczna kontrola okresowa przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, wraz z czyszczeniem i udrożnieniem: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105 - budynek biurowy - 3 Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56 - budynek biurowy, oficyna, magazyn podręczny, garaż - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy, garaż - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Pińczowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Sandomierzu - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Kazimierzy Wielkiej - budynek biurowy - 3 6) dodatkowe czyszczenie przewodów kominowych dymowych i spalinowych: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, ul. W. Witosa 78B - budynek biurowy - 3 Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach, ul. Wesoła 56, budynek biurowy, magazyn podręczny - 3 Delegatura Świętokrzyskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Kielcach, Oddział Celny w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Busku Zdroju - budynek biurowy - 3 Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, Świętokrzyski Urząd Skarbowy w Kielcach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Końskich - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Opatowie, budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Skarżysku Kamiennej - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Starachowicach - budynek biurowy - 3 Urząd Skarbowy w Staszowie - budynek biurowy - 3 Kontrole będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1134), 3) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.), 5) obowiązującymi Polskimi Normami. Realizacja zamówienia odbywać będzie się według harmonogramu dołączonego do "Opisu przedmiotu zamówienia" stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres czynności i obowiązków Wykonawcy został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu kontroli okresowych budynków na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo budowlane, spełniającą jednocześnie następujące warunki: - usługa była realizowana na podstawie jednej umowy przez okres nie krótszy niż 1 rok - w ramach jednej umowy kontrole okresowe były wykonywane w co najmniej 5 obiektach budowlanych. b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń należącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń należącą do właściwej izby samorządu zawodowego; - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D Grupa I uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D Grupa III uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; - co najmniej 1 osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne mistrza kominiarskiego w rzemiośle kominiarstwo w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykazu usług (sporządzonego wg wzoru określonego Załącznikiem nr 5 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykazując spełnianie warunków udziału w postępowania Wykonawca wykazuje co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu kontroli okresowych budynków na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo budowlane, spełniającą wymagania opisane w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ; 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w którym zobowiązany jest wskazać: - co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń należącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; - co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń należącą do właściwej izby samorządu zawodowego; - co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego; - co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D Grupa I uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; - co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne D Grupa III uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; - co najmniej 1 osobę, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne mistrza kominiarskiego w rzemiośle kominiarstwo w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z Formularzem ofertowym sporządzonym wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca składa: 1)aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - wzór tego dokumentu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)Wykonawca, który spełniając warunki udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczący tych podmiotów; 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 dotyczące tych podwykonawców; 5)jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, w którym Wykonawca określi: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 6)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7)dokumenty potwierdzające wniesienie wadium tj.: - w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna - kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty (oryginał dokumentu należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 złotych. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp tj.: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu "Wadium - "Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane", postępowanie Nr 2601-ILZ.260.28.2018". Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (Kielce, ul. Sandomierska 105) w pok. 2 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: "Wadium - "Wykonanie w latach 2019-2021 kontroli okresowych budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, których obowiązek przeprowadzania wynika z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane", postępowanie 2601-ILZ.260.28.2018". 6.Zamawiający, zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w ust. 5 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2)Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z właściwymi zapisami art. 46 ustawy Pzp. 13.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą - zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych: 1)zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 2)siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2.Dla potrzeb niniejszej umowy, za działanie siły wyższej uważa się nagłe i gwałtowne zdarzenie, którego wystąpienia nie można było przewidzieć, ani też mu zapobiec. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki, oficjalne decyzje organów władzy państwowej, które uniemożliwią wykonywanie przedmiotu umowy, a nie są wydane z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; zmiany funkcjonalno-organizacyjne u Zamawiającego mającymi wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, wymienionych w art. 144 ustawy Pzp, tj. w przypadkach, jeżeli: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie może przekraczać 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) zostaną spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zmiany, niezależnie od ich wartości nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej w umowie pierwotnej. 4. W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego skutkujących jego przekształceniem w inną jednostkę, likwidacją itp. w jego prawa i obowiązki związane z realizacją niniejszej umowy wstępuje jednostka organizacyjna Skarbu Państwa wskazana we właściwych przepisach. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną pisemnie w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, tj. dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, itp.). O takich zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.