eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUG WYNAJMU BUSÓW I AUTOBUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-16



Ogłoszenie nr 504034-N-2019 z dnia 2019-01-16 r.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego: USŁUG WYNAJMU BUSÓW I AUTOBUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul. -  - , 05-300   Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 553 505, e-mail 23blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 553 520.
Adres strony internetowej (URL): www.23blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.23blt.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.23blt.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK, POCZTA, KURIER, OSOBIŚCIE
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUG WYNAJMU BUSÓW I AUTOBUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
Numer referencyjny: SPRAWA ZP/01/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez WYKONAWCĘ usługi wynajmu busów i autobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług transportowych w zakresie przewozu osób i przewozu bagażu dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu tj. Jednostki Wojskowej 1230 (JW1230), 53 Batalionu Lekkiej Piechoty (53 blp) i Orkiestry Wojskowej w Siedlcach (JW4349). Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 23 BLT oraz potrzeb własnych w tym zakresie a w szczególności przewozów żołnierzy na: szkolenia poligonowe, szkolenie w wojskowych ośrodkach szkolenia, uroczystości wojskowe oraz odprawy. 3. Przewóz osób dla Jednostek Wojskowych: ? Adres: 08-110 Siedlce ul. Składowa 39 - Jednostka Wojskowa 1230 (JW1230) ? Adres: 08-110 Siedlce ul. Składowa 39 - 53 Batalion Lekkiej Piechoty (JW. 5448) ? Adres: 08-110 Siedlce ul. Składowa 39 - Orkiestra Wojskowa w Siedlcach (JW4349) Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca lokalizacji danej Jednostki lub Instytucji wskazanej w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca docelowego. 4. W celu właściwego wykonania usługi wymagane jest: a) Posiadanie: * 5 autobusów przewożących od 20-42 lub więcej osób, z ważnym wypisem z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego; * 3 busy przewozące od 10-20, z ważnym wypisem z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego; * 3 busy przewozące do 9 osób. z ważnym wypisem z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego; - środki transportu muszą posiadać licencje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 poz. 2200 z póź. zm.); - możliwość przewiezienia jednorazowo do 200 osób pojazdami własnymi lub podwykonawców w jednym kursie/jednym dniu b) Wymagane ubezpieczenia i badania techniczne pojazdów: - posiadanie dokumentów ubezpieczenia OC i NNW, którą środki transportowe obligatoryjnie muszą posiadać oraz aktualne badania techniczne pojazdów; c) Wymagania w zakresie wyposażenia środków transportowych: * wyposażenie autobusów: - ABS, ESP (lub podobnie działający system elektronicznej stabilizacji pojazdu): - rozkładane i rozsuwane fotele z nagłówkami; - od 20-42 miejsc siedzących dla pasażerów; - indywidualne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów; - klimatyzacja w pojazdach realizujących usługę. - przy przejazdach powyżej 50 km autobus ma spełniać warunki dodatkowe dla autobusu o dopuszczalnej prędkości do 100 km/h zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie spełniania warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 z póź. zm.) oraz ma być wyposażony w luki bagażowe; * wyposażenie busa: - ABS, ESP (lub podobnie działający system elektronicznej stabilizacji pojazdu): - od 10 do 20 miejsc siedzących dla pasażerów; - indywidualne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów; - klimatyzacja w pojazdach realizujących usługę - fotele z możliwością regulacji oparcia. * wyposażenie busa: - ABS, ESP (lub podobnie działający system elektronicznej stabilizacji pojazdu): - do 9 miejsc siedzących dla pasażerów; - indywidualne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów; - klimatyzacja w pojazdach realizujących usługę - fotele z możliwością regulacji oparcia. WYKONAWCA - zobowiązuje się do wykonania usługi wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie środków transportowych (własnych lub podnajętych), posiadających: aktualne badania techniczne, wykupioną polisę OC i NNW na kwotę min. 5000 zł na każdego pasażera, wypis z licencji i opłaty drogowe oraz w pełni ukompletowanych w wymagane wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U 2017 poz. 1260) 5. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji usług transportowych i współpracy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą: a) Osoby do współpracy z ramienia Zamawiającego: osobami upoważnionymi do zamawiania usług transportowych są: - st. sierż. Jan MROZOWSKI tel 261 553 411; - osoby wyznaczone w jednostkach wojskowych i instytucjach będących na zaopatrzeniu 23 BLT wyznaczone punktem do rozkazu przez Dowódcę JW lub Instytucji po wcześniejszym ustaleniu z 23 BLT. b) Sposób realizacji usług transportowych: - wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych (własnych lub podwykonawcy); - podstawienie zastępczego środka transportowego w przypadku unieruchomienia pojazdu w czasie wykonywania usługi w czasie do 1 godz. + czas dojazdu do miejsca awarii; - podstawienie zastępczego środka transportowego w przypadku zakwestionowania stanu technicznego pojazduw czasie do 1 godz. od pozyskania informacji przez kierowcę, którego pojazd został poddany kontroli w celu realizacji usługi; - realizacja usługi zgodnie z wymogami "Kodeksu pracy" (Dz.U.2018 poz. 917 z póź. zm.) i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o czasie pracy kierowców z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. 2012 poz. 1155 z póź. zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustaw z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 poz. 1260) w zakresie dotyczącym pojazdów; - terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu i o wyznaczonej godzinie; - podstawienie środka transportowego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu; - potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez podpisy kierowcy i dysponenta pojazdu w "Karcie rozliczenia zadania transportowego" (Zał.nr 2 do umowy) c) Zasady rozliczania się z Wykonawcą: - Zamawiający informuje, że do wyliczenia należności za przewóz w zakresie transportów przyjmować się będzie odległość rzeczywiście przejechaną od siedziby zamawiającej JW lub Instytucji Wojskowej do wskazanego miejsca docelowego i z powrotem (na podstawie "Karty rozliczenia zadania transportowego realizowanego przez 23 BLT dla ..." załącznik nr 2 do umowy) oraz określoną przez wykonawcę w ofercie stawkę za przewiezienie jednym autobusem/busem na odległość 1 km oraz zaoferowaną przez wykonawcę stawkę za 1 godz. postoju autobusu/busa przy czym zamawiający nie będzie płacił za postoje wynikające z Rozporządzenia o czasie pracy kierowców oraz postoje w trakcie trasy między punktami docelowymi chyba, że postój będzie wynikał z zamówienia wykonawcy np. Przejazd z Siedlec do Warszawy postój 4 godziny (płatna 3 i 4 godzina), a następnie do miejsca docelowego; - w związku z tym w ofercie należy podać wysokość stawki w zł brutto za: 1km wykonanej usługi transportowej (przewozu żołnierzy) oraz 1 godzinę postoju autobusu/busa (przy czym ustala się, że opłata ta będzie naliczana począwszy od rozpoczęcia 3-ciej rozpoczętej i każdej kolejnej, rozpoczętej godziny postoju każdego autobusu/busa osobno w ramach jednego zlecenia, ale nie więcej niż do 8 godzin w trakcie realizacji zadania transportowego liczonego od 00:00 - 24:00). d) Zasady zamawiania środków transportowych: - kompletne zlecenie przewozowe będzie przekazane wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed terminem wyjazdu przez zamawiającego (zamówienie mailowe, fax) oraz każdorazowo potwierdzone przez przedstawiciela Jednostki Wojskowej/Instytucji w dniu realizacji usługi transportowej, a w przypadku realizacji przewozów na POLIGONY nie później niż 12 godzin. Wykonawca potwierdza niezwłocznie (e-mail, faxem lub telefonicznie) przyjęcie zlecenia do realizacji, przy czym brak takiego potwierdzenia będzie rozumiany, jako przyjęcie zlecenia do realizacji. - zamawiający może do 2 godzin przed planowanym wyjazdem zmienić ilość osób lub zrezygnować z wyjazdu (w uzasadnionych przypadkach np. zmiana rozkazu). e) Sposób wyliczenia trasy przejazdu: - wykonanie usługi liczone będzie od miejsca lokalizacji danej Jednostki lub Instytucji wskazanej w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez zamawiającego do miejsca docelowego określonej wcześniej trasy, a w szczególnych przypadkach - na podstawie pisemnych ustaleń stron zatwierdzonych przed wykonaniem usługi; - trasa dojazdu do miejsca realizacji zadania i powrotu do siedziby firmy lub przejazdów w czasie, w którym pojazd nie jest wykorzystywany przez JW nie jest wliczana w przebieg za zadanie transportowe, tylko stanowi koszt WYKONAWCY, - wyjątek stanowi realizacja zadań transportowych, w których przewóz osób realizowany jest tylko w jedną stronę, wtedy to liczbę kilometrów stanowiących trasę przejazdu (końcowy stan licznika - początkowy stan licznika) mnożymy razy dwa i wartość tą wpisujemy jako "Razem przebieg za całe zadanie transportowe" dotyczy to z reguły wyjazdów poligonowych jednostek wojskowych lub dłuższych szkoleń; tzw. "zasada pustych przejazdów mnożonych razy dwa" nie obowiązuje przejazdów na terenie garnizonu Siedlce. - opłata za 1 godzinę postojową autobusu/busa będzie naliczana począwszy od rozpoczęcia 3-ciej rozpoczętej i każdej kolejnej, rozpoczętej godziny postoju każdego autobusu/busa osobno w ramach jednego zlecenia, ale nie więcej niż do 8 godzin w trakcie realizacji zadania transportowego liczonego od 00:00 - 24:00, nie dotyczy to jednak postojów wynikających z Rozporządzenia o czasie pracy kierowców oraz postoje w trakcie trasy między punktami docelowymi chyba, że postój będzie wynikał z zamówienia wykonawcy. - jednostki wojskowe i instytucje zobowiązane są każdorazowo potwierdzać prawidłowość wykonania zadania transportowego przy przejazdach kołowych - adnotacja na kartach rozliczenia zadania transportowego w rubryce "Uwagi". Brak potwierdzenia zrealizowania zamówionej usługi jest równoznaczny z prawidłowością jej wykonania. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności - kierowcy autobusów w ramach realizacji przedmiotu umowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Poprzez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuję się do wykonywania prac określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający określił szczegółowe warunki zamówienia, które zostały zawarte w projekcie umowy w załączniku nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60172000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają : Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2017 poz. 2200 z póź. zm.). Na etapie składania ofert Wykonawca w zał. nr 3 do SIWZ oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. posiadania uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy, tj.: - dokumenty dotyczące posiadania uprawnień zgodnie z zapisem Rozdział V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn.zm.5), składając odrębne oferty, wraz z oświadczeniem ( o którym mowa w pkt.1) każdy wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
Stan taboru40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.