eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przeniesienie systemu preselekcji wagowej pojazdów w ruchu zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej nr 94c Obwodnicy Północnej Opola"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17



Ogłoszenie nr 503969-N-2019 z dnia 2019-01-17 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przeniesienie systemu preselekcji wagowej pojazdów w ruchu zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej nr 94c Obwodnicy Północnej Opola"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa  1 , 45-594  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, , e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, , faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.um.opole.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.um.opole.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Firmowa 1, piętro 2 pokój 213 (sekretariat)
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Firmowa 1 45-594 Opole


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przeniesienie systemu preselekcji wagowej pojazdów w ruchu zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej nr 94c Obwodnicy Północnej Opola"
Numer referencyjny: NP.260.04.2019.P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach projektu pn.: "Przeniesienie systemu preselekcji wagowej pojazdów w ruchu zlokalizowanego w ciągu drogi krajowej nr 94c Obwodnicy Północnej Opola" w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy Piastowskiej w Opolu odcinek od obwodnicy północnej do ul. Krapkowickiej Etap II - od węzła Niemodlińska do obwodnicy północnej", na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego opracowanego przez mgr inż. Pawła Musioła w lipcu 2018 r. w systemie "zaprojektuj i wybuduj". W zakres zamówienia wchodzi wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, tj.: 1. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami występujących branż (m.in. teletechnicznej, elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej), 2. koordynacja robót budowlano-montażowych na zadaniu inwestycyjnym, 3. nadzorowanie wykonywania badań sprawdzających. Zamierzenie budowlane obejmuje realizację następujących etapów inwestycji: ETAP I obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej istniejącego systemu do preselekcyjnego ważenia pojazdów w ruchu, w tym: przeniesienie istniejącej bramownicy zlokalizowanej w km 4+780 DK94c, szaf teletechnicznych z wyposażeniem zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści "dokumentacją projektową", ETAP II obejmuje: wykonanie robót budowlanych w ramach przeniesienia istniejącego systemu do preselekcyjnego ważenia pojazdów w ruchu, w tym: przeniesienie istniejącej bramownicy zlokalizowanej w km 4+780 DK94c, szaf teletechnicznych z wyposażeniem wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Szczegółowe obowiązki nadzoru inwestorskiego: 1. Etap poprzedzający rozpoczęcie robót budowlano - montażowych: - Przed planowanym terminem rozpoczęcia robót inspektor nadzoru danej branży dokona weryfikacji (sprawdzenia) dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę robót budowlano-montażowych, w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym dla powyższego zadania, - Nadzór inwestorski zweryfikuje także kompletność dokumentów, pozwoleń i rysunków z punktu widzenia realizacji całości robót za dostarczenie, których odpowiedzialny jest Wykonawca, - W przypadku rozbieżności nadzór inwestorski zidentyfikuje ryzyka i potencjalne problemy, które mogą wystąpić podczas realizacji Projektu i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz zaproponuje sposoby rozwiązania tych problemów. 2. Etap budowy: a) koordynacja robót będących przedmiotem umowy, w zakresie warunków zawartych w umowie o wykonanie robót budowlanych, b) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych, c) nadzór nad Wykonawcą Kontraktu w zakresie przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz nad prawidłowym oznakowaniem robót na czas prowadzenia budowy, d) współpraca z właścicielami urządzeń obcych, e) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymogami, f) monitorowanie postępu prac, g) ustalanie i określanie wartości robót zgodnie z umową z Wykonawcą Kontraktu, sprawdzanie i zatwierdzanie protokołów odbioru robót częściowych oraz odbioru końcowego, h) weryfikacja dokumentacji technicznej, wydawanie opinii, ekspertyz na zamówienia dodatkowe i roboty zamienne, o ile zajdzie taka potrzeba, i) sporządzanie oraz przedkładanie Zamawiającemu do akceptacji protokołów konieczności na roboty i usługi zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 u. p. z. p., roboty zaniechane i zamienne wraz z przedstawieniem niezbędnych dokumentów, w tym zatwierdzanie kosztorysów oraz przedstawianie szczegółowego uzasadnienia, j) zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wszelkich zmian dotyczących wartości robót i materiałów, k) przeprowadzanie odbiorów robót: ulegających zakryciu, robót zanikających poprzez wpis do dziennika budowy, odbiorów częściowych, branżowych, końcowego, l) egzekwowanie przestrzegania harmonogramu i terminowej realizacji robót, m) nadzór nad wykonaniem kalibracji, testów sprawdzających, weryfikacją działania systemu na warunkach określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ, n) kontrola prawidłowości prac pomiarowych, o) prowadzenie dokumentacji budowy wraz z dokumentacją fotograficzną budowy, p) stwierdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych złożonych przez Wykonawcę Kontraktu, q) weryfikacja kompletności i prawidłowości wniosków, wraz z załącznikami, o udzielenie pozwoleń na użytkowanie opracowanego przez Wykonawcę Kontraktu, r) udzielanie wyjaśnień odnośnie realizacji zadania w przypadku przeprowadzanych kontroli w okresie budowy zadania, s) zapewnienie obecności osób, podczas kontroli lub audytu, które udzielą wyjaśnień na temat wydatków, realizacji i pozostałych zagadnień, związanych z realizacją zadania, t) sporządzenie dokumentów zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, (oznaczania znakiem Unii Europejskiej i znakiem Funduszy Europejskich wszystkich dokumentów i materiałów wytworzonych w ramach zadania, dotyczy korespondencji z Zamawiającym/Wykonawcą dokumentów rozliczeniowych itp.), a także: - reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z Kontraktem, a w szczególności współpracy z lokalnymi samorządami i mieszkańcami; - czynnego uczestniczenia w przekazaniu placu budowy, oraz pozyskania od Wykonawcy robót, przed rozpoczęciem robót, między innymi: zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas robót, opłaconej polisy ubezpieczeniowej placu budowy i robót, inwentaryzacji placu budowy, planu bioz i wszelkich niezbędnych dokumentów dla zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót do właściwego nadzoru budowlanego; - nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; - uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Kontraktu terenu budowy; - prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; - kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Kontraktu zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy Kontraktu wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu; - odbioru i kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; - zatwierdzania w szczególności przedstawione przez Wykonawcę Kontraktu Programy Zapewnienia Jakości dla poszczególnych asortymentów robót określonych w STWiORB, harmonogram rzeczowo-finansowy robót oraz BIOZ; - podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacji prowadzenia robót niezgodnie z kontraktem i BHP; - wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Kontraktu, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; - organizowania oraz przewodniczenie/prowadzenie narad koordynacyjnych - nie rzadziej niż raz w miesiącu, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Kontraktu stron (Wykonawca Kontraktu, Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, Przedstawiciel Zamawiającego oraz inni oficjalni obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy Kontraktu w terminie 5 dni od dnia narady; - sporządzenia opinii i zatwierdzenie przekazanej przez Wykonawcę kontraktu dokumentacji wykonawczej pod względem zgodności z PFU; - czuwania nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska; - wydawania po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego poleceń zmian oraz dokonywania ich wyceny; - nadzorowania wykonywania i obsługi formalnej robót polegających na powtórzeniu podobnych robót lub usług (art. 67 ust. 1 pkt 6 u. p. z. p.) zamiennych i dodatkowych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; - kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; - stałego nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Kontraktu; - zlecania Wykonawcy Kontraktu wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; - zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Kontraktu; - zalecania sporządzania wszelkich zmian rysunków i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; - weryfikowania "rysunków powykonawczych" sporządzanych przez Wykonawcę Kontraktu; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Kontraktu wad; - kontroli przestrzegania przez Wykonawcę Kontraktu reguł BHP, w tym zgodności z zasadami Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) sposobu prowadzenia robót "pod ruchem"; - sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Kontraktu o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - przygotowania do odbioru końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Kontraktu dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Kontraktu i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; - rozliczenia umowy z Wykonawcą Kontraktu na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia/ odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; - w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a Wykonawcą Kontraktu dotyczący realizacji robót budowlanych, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawianie wyczerpujących informacji, wyjaśnień i dowodów materialnych, dokumentów dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska inspektorów nadzoru co do przedmiotu sporu; - wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz/lub Instytucje Finansujące lub procedury wdrażania projektu; - udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu; - informowanie właścicieli gruntów o konieczności czasowego zajęcia przed wkroczeniem Wykonawcy Kontraktu na teren sąsiedni nie będący własnością Zamawiającego; Wykonawca niniejszego zamówienia - zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie odpowiedzialny między innymi w poniższym zakresie i decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Kontraktu; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; Wykonawca niniejszego zamówienia - zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie wnioskować o: - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy robót i nie jest sprzeczna z warunkami Umowy i PZP; - przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówień niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ww. Ustawy. 3. Etap odbioru Po zakończeniu robót, Kierownik Budowy ze strony Wykonawcy Kontraktu, zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego po uzgodnieniu z Przedstawicielem Zamawiającego dokona zgłoszenia do Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego robót. Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego - wyegzekwuje od Wykonawcy Kontraktu: - Operat Kolaudacyjny (Odbiorowy) i przekaże go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego wraz ze sprawdzeniem, - zgody właściwego organu na użytkowanie inwestycji, - wszystkie dokumenty niezbędne do odbioru wymagane Kontraktem, SIWZ na realizację Kontraktu, normą (pomiary kalibracji systemu, badania, recepty, certyfikaty m.in. dla czujników stacji preselekcyjnego ważenia pojazdów, czujników pomiaru wysokości, instrukcje dla każdego z elementów systemu itp.), dokumentacją projektową oraz STWiORB. a) Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego sprawdzi i potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego, b) Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego ma obowiązek dokonać stwierdzenia kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych złożonych przez wykonawcę robót, c) Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest, w trakcie trwania zamówienia, do wykonania wszystkich innych czynności i prac, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji i osiągnięcia planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Uwagi dodatkowe: 1) Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego ustala się na czas realizacji zadania tj. od daty zawarcia umowy z nadzorem inwestorskim do uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów i końcowego rozliczenia zadania (rozliczenia rzeczowego i finansowego projektu) tj. do 15.05.2019 r. 2) Czas trwania usługi nadzoru może ulec wydłużeniu stosownie do długości trwania robót budowlanych. Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się świadczyć w ramach wynagrodzenia określonego w umowie usługi do czasu faktycznego zakończenia robót oraz końcowego rozliczenia zadania. Maksymalny okres wydłużenia umowy może wynieść do 2 miesięcy. W przypadku wydłużenia realizacji umowy o czas podany wyżej nadzorowi inwestorskiemu nie należy się dodatkowe wynagrodzenie. 3) Wykonawca, podwykonawcy oraz dalsi podwykonawcy zobowiązani są do oznaczania znakiem Unii Europejskiej i znakiem Funduszy Europejskich wszystkich dokumentów i materiałów wytworzonych w ramach zadania zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (dotyczy korespondencji z Zamawiającym oraz innych wytworzonych w ramach realizacji zamówienia dokumentów np. rozliczeniowych, raportów, itp.) 4) Wymóg związany z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 317 z późn. zm.) Wykonawca winien uwzględnić podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymogi określone w art. 68 ust. 1-3 oraz art. 76 ww. ustawy. 5) Wykonawca przez cały okres trwania umowy winien dysponować następującymi osobami: 1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 t. j. z późn.zm.) oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej. 2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 t. j. z późn.zm.) oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej 3. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 t. j. z późn.zm.)* oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie fundamentów.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71247000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: -
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1) Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą potwierdzone stosownymi decyzjami, - doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej. 2) Inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadający: - uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych potwierdzone stosownymi decyzjami - doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej. 3) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu potwierdzone stosownymi decyzjami, - doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie fundamentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum - oferta wspólna zgodnie z art. 23 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich. *Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia załącznika nr 3 (zawierającego wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych) w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie. b) wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1. jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę lub przebudowę sieci teletechnicznych związanych z budową lub przebudową drogi/ulicy. Zamawiający dopuszcza wykazanie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w jednym zadaniu lub dwóch oddzielnych zadaniach. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum - oferta wspólna zgodnie z art. 23 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, wykazu wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz z załącznikiem nr 4 Wykonawca składa dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: -

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 u.p.z.p. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 u.p.z.p., Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przenotpisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2: a) ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zanotmieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 3 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierają-cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administranotcyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zanotmieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zanotmieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który: a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 (z wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 8 lit a w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 9. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. W przypadku, gdy publikacja będzie miała miejsce w sobotę uwzględniony zostanie kurs NBP z kolejnego dnia publikacji po tej dacie. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentów w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami niniejszego Rozdziału: 1) załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - składany wraz z ofertą, 2) załącznik nr 2a Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - składany wraz z ofertą, 3) załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 4) załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane w sposób należyty - składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 5) załącznik nr 6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku określonym w art. 22a u.p.z.p.) - składany wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

-

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie personelu wykonawcy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian podano we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ zamieszczonej na stronie www.bip.um.opole.pl
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-02-23 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.