Og³oszenie nr 503867-N-2019 z dnia 2019-01-16 r.
Zarz±d Powiatu Miko³owskiego: "Bankowa obs³uga bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podleg³ych jednostek organizacyjnych"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Powiatu Miko³owskiego, krajowy numer identyfikacyjny
27628477900000, ul.
¯wirki i Wigury
4a
,
43-190
Miko³ów, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
(032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail
zampub@mikolowski.pl, faks
(032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Miko³owie,ul.¯wirki i Wigury 4a,43 - 190 Miko³ów, wej¶cie C,I pietro,kancelaria - pokój nr 232
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Bankowa obs³uga bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podleg³ych jednostek organizacyjnych"
Numer referencyjny:
MN.272.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wybór Banku na prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podlegaj±cych mu nastêpuj±cych jednostek organizacyjnych : * Starostwo Powiatowe w Miko³owie ( w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo - Po¿yczkowa ), * I Liceum Ogólnokszta³c±ce w Miko³owie, * II Liceum Ogólnokszta³c±ce w Miko³owie, * Zespó³ Szkó³ Technicznych w Miko³owie, * Zespó³ Szkó³ Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych, * Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, * Zespó³ Szkó³ Nr 1 Specjalnych w Miko³owie * Zespó³ Szkó³ Nr 2 Specjalnych w Miko³owie * Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Miko³owie * Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Miko³owie * Komenda Powiatowa Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Miko³owie * Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w £aziskach Górnych * Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miko³owie * Powiatowy Urz±d Pracy w £aziskach Górnych * Powiatowy Zarz±d Dróg w £aziskach Górnych * Dom Dziecka w Orzeszu * Dom Pomocy Spo³ecznej w Orzeszu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególno¶ci: A. Otwarcie i prowadzenie oraz zamkniêcie rachunku bankowego bud¿etu Powiatu oraz rachunków bankowych ( podstawowych i pomocniczych) powiatowych jednostek organizacyjnych, prowadzonych w PLN oraz w walutach zagranicznych w tym : - realizacjê poleceñ przelewów krajowych i zagranicznych w tym : - przelewy wewn±trz banku - przelewy do innego banku - przyjmowanie wp³at gotówkowych - dokonywanie wyp³at gotówkowych - dokonywanie przelewów w systemie SORBNET/ELIKSIR w dniu z³o¿enia dyspozycji przy zastosowaniu nastêpuj±cych zasad: - bezp³atne dokonywanie wyp³at gotówkowych w placówkach Wykonawcy, z wszystkich rachunków Zamawiaj±cego, dokonane przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego. - mo¿liwo¶æ wyp³aty gotówki na podstawie czeków wed³ug nomina³ów okre¶lonych ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego. - bezp³atna wymiana gotówki na nomina³y o innej warto¶ci: tj. na banknoty oraz bilon. - bezp³atne dokonywanie wp³at gotówkowych w placówkach Wykonawcy. - obs³ugê gotówkow± w formie zamkniêtej dla potrzeb powiatowych jednostek organizacyjnych ( jedna wrzutnia na terenie Powiatu Mikolowskiego); * bezp³atne dostarczanie na pro¶bê Zamawiaj±cego lub na pro¶bê organu podatkowego, plików JPK_WB w terminie 5 dni od daty zg³oszenia ¿±dania. 1) ¦redniomiesiêczne saldo ¶rodków pieniê¿nych na rachunku podstawowym bud¿etu powiatu wynosi³o w okresie od sierpnia do pa¼dziernika 2018 roku: ? w sierpniu - 943.212 z³ ? we wrze¶niu - 736.885 z³ - w pa¼dzierniku - - 1.053.964 z³ 2) ¦redniomiesiêczne saldo na wszystkich rachunkach Zamawiaj±cego i podleg³ych jednostek organizacyjnych w okresie od XI.2017 roku do X.2018 roku oraz ³±czna wysoko¶æ sald w okresie XI.2017 roku do X.2018 roku na rachunkach pomocniczych bud¿etu Powiatu i na rachunkach jednostek organizacyjnych przedstawia za³±cznik nr 7 do SIWZ. 3) W okresie VIII-X 2018 roku ¶rednia ilo¶æ wp³at gotówkowych na rachunek bankowy w skali miesi±ca wynios³a 76. ¦rednia kwota wp³aty to 1 848 z³. 4) W okresie VIII-X 2018 roku ¶redniomiesiêczna ilo¶æ wyp³at gotówkowych z rachunku bankowego wynios³a 48. ¦rednia kwota wyp³aty to 988 z³. B. Bezp³atne wprowadzenie systemu bankowo¶ci elektronicznej,( przy zastosowaniu kart, czytników, tokenów, informacji SMS itp) instalacje oprogramowania, bie¿±c± aktualizacjê oprogramowania oraz obs³ugê serwisow± na jednym stanowisku komputerowym w siedzibie Zamawiaj±cego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych Powiatu, szkolenia dla wszystkich operatorów systemu w ka¿dej jednostce organizacyjnej Powiatu, tak¿e dla nowoutworzonych jednostek. 1) System bankowo¶ci elektronicznej powinien umo¿liwiæ w szczególno¶ci: * autoryzacjê przelewu, czyli identyfikacjê osób wprowadzaj±cych i zatwierdzaj±cych transakcje. * uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach oraz informacji zbiorczej o stanach sald na wszystkich rachunkach bankowych Powiatu. * realizowanie poleceñ przelewów krajowych i zagranicznych w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków. * zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeñstwa ¶wiadczonych us³ug * mo¿liwo¶æ automatycznego generowania przelewów dla okre¶lonych grup kontrahentów ( np. wyp³aty dla pracowników). * automatyczne przeksiêgowanie na wniosek Zamawiaj±cego sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, na rachunek podstawowy bud¿etu Powiatu Miko³owskiego. Automatyczne przeksiêgowanie sald nastêpowaæ bêdzie na dzieñ 31 grudnia ka¿dego roku, na wniosek Zamawiaj±cego. * pobieranie wyci±gów ( historii rachunku) w formie elektronicznej. * przyjmowanie i bie¿±ce wprowadzanie do systemu transakcyjnego banku i realizacja czeków w³asnych i obcych. * w przypadku awarii sprzêtu lub po³±czenia sieciowego uniemo¿liwiaj±cego techniczne z³o¿enie dyspozycji przelewu za po¶rednictwem systemu bankowo¶ci elektronicznej, Wykonawca umo¿liwi sk³adanie poleceñ przelewu/ realizacji czeków -w formie papierowej, bez pobierania dodatkowych op³at. * Realizacjê wyp³at przy pomocy czeków elektronicznych generowanych przy wykorzystaniu systemu bankowo¶ci elektronicznej ( dopuszcza siê realizacjê przy u¿yciu papierowych czeków gotówkowych) 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycj± posiadacza rachunku. C. Naliczanie odsetek od ¶rodków pieniê¿nych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych na ostatni dzieñ ka¿dego miesi±ca. Oprocentowanie wszystkich rachunków bankowych Zamawiaj±cego bêdzie liczone w oparciu o stawkê WIBID 1 M, wg notowania z dnia roboczego, poprzedzaj±cego dzieñ rozpoczynaj±cy okres obrachunkowy, pomniejszon± o mar¿ê banku - nie wy¿sz± ni¿ 60 % stawki WIBID 1 M. D. Automatyczne lokowanie ¶rodków zgodnie ze stanem ¶rodków na rachunku bankowym podstawowym, bez limitu, w systemie overnight oraz weekendowym. Oprocentowanie ¶rodków na rachunkach typu overnight , oraz weekendowych oparte bêdzie o stawkê WIBID 1 M, pomniejszon± o mar¿ê banku - nie wy¿sz± ni¿ 60 % stawki WIBID 1 M. W roku 2018 lokowano nastêpuj±ce kwoty : Bank Nr 1 1. 1.100.000 - 54 dni 2. 1.100.000 - 61 dni 3. 1.700.000 - 14 dni 4. 900.000 - 2 dni 5. 1.700.000 - 28 dni 6. 2.000.000 - 15 dni 7. 2.000.000 - 16 dni Bank Nr 2 1. 1.100.000 - 7 dni 2. 1.200.000 - 5 dni 3. 700.000 - 10 dni 4. 3.000.000 - 4 dni 5. 2.200.000 - 12 dni 6. 2.000.000 - 5 dni 7. 1.500.000 - 4 dni 8. 1.300.000 - 12 dni 9. 1.900.000 - 4 dni 10. 1.100.000 - 4 dni 11. 2.600.000 - 3 dni 12. 2.800.000 - 3 dni 13. 2.200.000 - 8 dni 14. 400.000 - 8 dni 15. 1.450.000 - 4 dni 16. 1.000.000 - 5 dni W okresie 2014 do 2018 nie lokowano automatycznie ¶rodków na lokatach typu overnight oraz weekendowym. E. Uruchomienie na wniosek Zamawiaj±cego kredytu w rachunku bie¿±cym bez dodatkowych formalno¶ci. 1) Maksymalna kwota kredytu w rachunku bie¿±cym ujêta w podjêtej dnia 20 grudnia 2018 roku uchwale bud¿etowej na rok 2019 to kwota 8 000 000 z³ . Corocznie , na nastêpny rok bud¿etowy kwota ta jest ustalana przez Radê Powiatu Miko³owskiego. 2) Wykonawca nie pobierze ¿adnych op³at i prowizji (oprócz odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bie¿±cym) od udostêpnionego limitu kredytu w rachunku bie¿±cym, jak równie¿ z tytu³u niewykorzystania przyznanego limitu oraz od uruchomienia kwoty kredytu. 3) Odsetki od wykorzystanego limitu bêd± naliczane od dnia powstania salda debetowego do dnia poprzedzaj±cego jego sp³atê w³±cznie. 4) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego ma charakter zmienny i naliczane bêdzie w oparciu o stopê WIBOR 1 M wg WIBOR 1M dla depozytów miêdzybankowych i mar¿y Banku, sta³ej w ca³ym okresie obowi±zywania zamówienia. 5) Stawka WIBOR 1 M ustalana jest na dwa dni poprzedzaj±ce rozpoczêcie okresu obrachunkowego. W przypadku braku notowañ stawki WIBOR 1 M dla drugiego dnia, do wyliczenia stopy procentowej stosuje siê odpowiednio notowania z dnia poprzedzaj±cego, w którym prowadzone by³y notowania stawki WIBOR 1 M. 6) Zmiana oprocentowania zwi±zana ze zmian± stawki WIBOR nastêpuje co miesi±c, w pierwszym dniu roboczym miesi±ca. 7) Do naliczania odsetek przyjmuje siê, ¿e miesi±c ma rzeczywist± liczbê dni a rok liczy 365 dni. 8) Odsetki bêd± p³atne w ostatnim dniu ka¿dego miesi±ca , a w ostatnim miesi±cu obowi±zywania umowy, w ostatnim dniu jej obowi±zywania. 9) Zabezpieczeniem kredytu bêdzie weksel w³asny in blanco wraz z deklaracj± wekslow±. Skarbnik nie umie¶ci swojego podpisu na wekslu. Skarbnik umie¶ci swój podpis na deklaracji wekslowej. 10) Zamawiaj±cy nie dopuszcza podpisania o¶wiadczenia o poddaniu siê egzekucji bankowej. 11) Koszty obs³ugi kredytu w rachunku bie¿±cym poniesione w latach 2014-X.2018 wynios³y 19 661 z³, a Powiat korzysta³ z kredytu w rachunku bie¿±cym w tym okresie przez 253 dni. 12) ¦redniomiesiêczne wykorzystanie kredytu w rachunku bie¿±cym w okresie XI.2017r. - X.2018r.by³o nastêpuj±ce: - w listopadzie 2017 - brak - w grudniu 2017 - brak - w styczniu 2018 - -brak - w lutym 2018 - brak - w marcu 2018 - 1 dzieñ w kwocie 1.520.181 - w kwietniu 2018 - brak -w maju 2018 - brak - w czerwcu 2018 - brak - w lipcu 2018 - brak - w sierpniu 2018 - 3 dni ¶rednio w kwocie 576.224 z³ - we wrze¶niu 2018 - 3 dni ¶rednio w kwocie 1.138.149 z³ - w pa¼dzierniku 2018 - 29 dni ¶rednio w kwocie 1.240.105 z³ F. Bezp³atne wydawanie opinii, za¶wiadczeñ oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy szacuje, i¿ trzykrotnie w ci±gu roku bêdzie wystêpowa³ o wy¿ej wymienione dokumenty. Wydanie opinii i za¶wiadczenia musi nast±piæ w terminie nie d³u¿szym ni¿ dwa dni robocze od dnia z³o¿enia wniosku. Wniosek bêdzie sk³adany przez Zamawiaj±cego za pomoc± systemu bankowo¶ci elektronicznej b±d¼ w formie skanu wersji papierowej wniosku. G. Bezp³atne wydanie i obs³uga kart p³atniczych debetowych do rachunków prowadzonych w PLN oraz w walucie EURO w ilo¶ci maksymalnie 10 sztuk dla pracowników Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz kredytowych w ilo¶ci maksymalnie 3 sztuk dla pracowników Starostwa Powiatowego. Okres wa¿no¶ci kart powinien wynosiæ 36 miesiêcy. Wykonawca nie pobierze ¿adnych op³at i prowizji (oprócz odsetek od wykorzystanego kredytu na karcie kredytowej) od udostêpnionego limitu karty, jak równie¿ z tytu³u niewykorzystania przyznanego limitu. 1)Wykonawca musi umo¿liwiæ korzystanie z kart p³atniczych na terenie Polski oraz poza jej granicami. 2) Wykonawca zapewni elektroniczny dostêp do rachunku karty. 3) W 2017 roku trzech pracowników Zamawiaj±cego posiada³o karty kredytowe o nastêpuj±cych limitach: - limit 10 000 z³ ( 2 osoby) - limit karty 7 000 z³ ( 1 osoba) 4) W okresie od XI.2017 r. do X.2018 r. wyp³acono 146 z³ gotówk± z bankomatów oraz dokonano transakcji na kwotê 7.420,82 Euro i 39.736,12 w z³otych polskich. H. Bezp³atne dokonywanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z zaspokajaniem siê Zamawiaj±cego z gwarancji ubezpieczeniowych, bankowych i porêczeñ zwi±zanych z wnoszeniem wadium lub zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, wniesionych na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1986 z pó¼n.zmianami), w szczególno¶ci potwierdzenia prawdziwo¶ci podpisów osób uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu Zamawiaj±cego. Bezp³atne udostêpnienie informacji o dacie i godzinie wp³ywu wadium na rachunek Zamawiaj±cego w dniu zg³oszenia wniosku przez Zamawiaj±cego. I. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ doradcê klienta do obs³ugi Zamawiaj±cego i jego jednostek organizacyjnych , równie¿ w obszarze bankowo¶ci elektronicznej. Informacje finansowe i ogólne. 1.Sprawozdania finansowe Powiatu za lata 2014 ,2015 ,2016 ,2017 oraz sprawozdania bud¿etowe za III kw. 2018 r.- Rb 28S, Rb 7S, Rb NDS, Rb N, Rb Z s± opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej:: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl / Bud¿et i maj±tek powiatu//Bud¿et powiatu/Sprawozdania. 2.Opinie Rio w sprawie sprawozdañ z wykonania bud¿etu opublikowane s± w zak³adce: Bud¿et i maj±tek powiatu/Bud¿et powiatu/Opinie RIO. 3.Uchwa³a bud¿etowa Powiatu Miko³owskiego na rok 2018 - BIP Rada Powiatu 2014-2018 Nr XXXVIII/2017/2017 z dnia 21.12.2017 z opini± RIO BIP Bud¿et i maj±tek Powiatu/Bud¿et Powiatu/Opinie RIO/Uchwa³a Nr 4200/III/223/2017 z dnia 06.12.2017 r. oraz Uchwa³a bud¿etowa Powiatu Miko³owskiego na rok 2019 Nr III/017/2018 z dnia 20.12.2018 r. www.powiatmikolowski.esesja.pl Rejestr uchwa³ wraz z opinia RIO BIP Bud¿et i maj±tek Powiatu/Bud¿et Powiatu/Opinie RIO/Uchwa³a Nr 4200/IV/231/2018 z dnia 12.12.2018 r. 4.Uchwala w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Miko³owskiego na lata 2018 do 2026 - BIP Rada Powiatu 2014-2018 Nr XXXVIII/216/2017 z dnia 21.12.2017 r. roku z opini± RIO - BIP Bud¿et i maj±tek Powiatu/Bud¿et Powiatu/Opinie RIO/ Uchwa³a Nr 4200/III/225/2017 z dnia 06.12.2017 r. oraz Uchwa³a w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Miko³owskiego na lata 2019-2026 Nr III/016/2018 z dnia 20.12.2018 r. www.powiatmikolowski.esesja.pl wraz z opini± RIO BIP Bud¿et i maj±tek Powiatu/Bud¿et Powiatu/Opinie RIO/Uchwa³a Nr 4200/IV/232/2018 z dnia 12.12.2018 r 5.Wykaz zaci±gniêtych przez Powiat Miko³owski zobowi±zañ z tytu³u kredytów i emisji obligacji oraz harmonogram sp³at stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. 6.Kopia za¶wiadczenia o nadanym NIP i REGON stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ. Kopia za¶wiadczenia z ZUS i US stanowi za³±cznik nr 10 i 11 do SIWZ. 6.Powiat udzieli³ porêczenia w 2018 roku na kwotê 1 325 000 z³ na okres 5 lat. Kwota ¶rodków zabezpieczonych z tego tytu³u w Wieloletniej Prognozie Finansowej Powiatu na lata 2018-2026 wynosi po 265 000 z³ na lata 2018-2022 . 7.Z Zamawiaj±cym nie s± powi±zane ¿adne podmioty. 8.Wykonawca musi posiadaæ oddzia³/filiê na terenie powiatu miko³owskiego lub otworzyæ filiê/oddzia³ w terminie umo¿liwiaj±cym prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie w formularzu ofertowym ( za³. nr 1 do SIWZ).
II.5) G³ówny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66113000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-03-01 | 2024-02-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
1.2.1 zezwolenia uprawniaj±cego do wykonywania czynno¶ci bankowych, w tym transakcji dewizowych, wydanego zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U z 2018 roku, poz.2187);W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punkcie 1.2.1 musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców osobno..
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, w szczególno¶ci do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 3.1.1 odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 3.2 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy ,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji ,lub o¶wiadczenie osoby,której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1.1 nale¿y z³o¿yæ odno¶nie ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia..
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
3.1 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, w szczególno¶ci do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 3.1.2 aktualne zezwolenie w³a¶ciwego organu uprawniaj±ce do wykonywania czynno¶ci bankowych zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U. z 2018 roku, poz.2187,);W przypadku gdy uprawnienia do wykonywania czynno¶ci bankowych wynikaj± z ustawy sejmowej lub powsta³y w wyniku przekszta³cenia banku pañstwowego, wykonawca winien z³o¿yæ w³a¶ciwy akt prawny lub dokument.3.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1.2 nale¿y z³o¿yæ odno¶nie ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia..
3.4. Je¿eli oka¿e siê to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu lub kryteria selekcji, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z wype³nionym i podpisanym formularzem ofertowym ( Za³±cznik nr 1 do SIWZ) ,wype³nion± i podpisan± szczegó³ow± kalkulacj± ceny ( Za³±cznik nr 2 do SIWZ) i wype³nionym i podpisanym za³±cznikiem nr 3 do SIWZ - oferowane oprocentowanie, nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 nale¿y z³o¿yæ odno¶nie ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upowa¿nienie musi byæ udokumentowane pe³nomocnictwem/upowa¿nieniem podpisanym przez upe³nomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Stosowne pe³nomocnictwo/upowa¿nienie nale¿y z³o¿yæ wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ. 4.Je¿eli oferta podpisana jest przez osobê inn± ni¿ upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo (upowa¿nienie) w formie orygina³u podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
XII. Wymagania dotycz±ce wadium.
1.Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 7 000 z³ (s³ownie: siedemtysiêcy z³otych).
2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
* pieni±dzu;
* porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
* gwarancjach bankowych;
* gwarancjach ubezpieczeniowych;
* porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.)
4.Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w ING Bank ¦l±ski, na rachunek:
nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375
Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do dnia 28.01. 2019 r. do godz.9:30.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê, tj. zostanie zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego.
5.Pozosta³e formy wadium nale¿y z³o¿yæ ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów, pok. 146, najpó¼niej do dnia 28.01.2019 r. do godz.930.W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, tre¶ci lub formie wniesienia wadium, Zamawiaj±cy uzna, ¿e wadium nie zosta³o skutecznie wniesione.
6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz w dokumencie wadialnym musi znale¼æ siê zapis, i¿ jest ono nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. W gwarancji nie mog± byæ zawarte jakiekolwiek warunki ograniczaj±ce zakres odpowiedzialno¶ci gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmowaæ wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych..
W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiaj±cego nale¿y wpisaæ :
Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Miko³owskiego
z siedzib± przy:
ul. ¯wirki i Wigury 4a
43-190 Miko³ów
7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust.4a art.46 ustawy.
8.Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10.Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
11.Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
12.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.;
12.1. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych okoliczno¶ci , o których mowa w art. 25 ust. 1,o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najni¿sza cena obslugi bankowej | 60,00 |
oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu | 10,00 |
oprocentowanie ¶rodków na lokatach overnight | 5,00 |
oprocentowanie ¶rodków na lokatach weekendowych | 5,00 |
oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18. Zmiany umowy. 18.1. Zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci; 18.2 Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mog± nast±piæ w przypadku, gdy: 18.2.1. na Zamawiaj±cego zostan± na³o¿one nowe zadania lub te¿ zmieni siê struktura organizacyjna, co spowoduje zmiany w ilo¶ci obs³ugiwanych podmiotów; 18.2.2. pojawi± siê nowe produkty bankowe lub rozwi±zania organizacyjne, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia, których zastosowanie bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego; 18.2.3. wprowadzona zostanie u Zamawiaj±cego lub Wykonawcy modyfikacja b±d¼ zmiana systemów finansowo-ksiêgowych; 18.3 Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne , 4) zasad gromadzenia i wysoko¶æ wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, - na zasadach i w sposób okre¶lony w punktach od 18.3.1 do punktu 18.3.12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 18.3.1. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 18.3 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 18.3.2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 18.3.3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 18.3 pkt 2 lub 3, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 18.3.4 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ osób ¶wiadcz±cych Us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia osób ¶wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 18.3.5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia osobom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia osób ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 18.3.6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± sumie wzrostu kosztów Wykonawcy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, ponoszonych w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia osobom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia osób ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 18.3.7 W celu zawarcia aneksu, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 18.3.8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 18.3 pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) osób ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu , w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) osób ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu , w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 3 lub 3) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) osób ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych w ramach pracowniczych planów kapita³owych w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu , w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 4. 18.3.9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 18.3 pkt 3 lub 4, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 18.3.8 pkt 2 i ust.18.3.8 pkt 3. 18.3.10. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 18.3.7, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 18.3.11. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 18.3.7 W takim przypadku przepisy ust. 18.3.8 - 18.3.10 oraz 18.3.12 stosuje siê odpowiednio. 18.3.12. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: 2019-02-26 okres w dniach: (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudow± typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprê¿onym gazem ziemnym CNG
- KOMPLEKSOWA OBS£UGA BANKOWA BUD¯ETU POWIATU LE¯AJSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
- Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Szubin i jednostek bud¿etowych gminy w okresie od 1.05.2024 r. do 30.04.2026 r.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 20 771 671 PLN.
wiêcej: (3) Us³ugi bankowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.