eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › Wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Skokach oraz wymiana pokrycia dachowego wraz remontem więźby na budynku szkolnym w Jabłkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Skoki: Wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Skokach oraz wymiana pokrycia dachowego wraz remontem więźby na budynku szkolnym w Jabłkowie
Numer ogłoszenia: 50330 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoki.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Skokach oraz wymiana pokrycia dachowego wraz remontem więźby na budynku szkolnym w Jabłkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek szkoły w Skokach.Wymiana pokrycia dachowego - roboty dekarskie: wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki ceramicznej j w kolorze ceglastoczerwonym, wymiana łacenia dachu łatami kl. II impregnowanymi 4x6 cm, rozebranie opierzeń i wykonanie nowych z blachy cynkowo - tytanowej, kosze systemowe z blachy aluminiowej w kolorze opierzeni, wykonanie podwójnego ekranu z folii dachowej zbrojonej paroprzepuszczalnej z mocowaniem kontrłatami. -Roboty murarskie: przemurowanie kominów ponad dachem to jest rozebranie istniejących i wymurowanie nowych z cegły klinkierowej pełnej czerwonej kl. 350 na zaprawie cementowej marki m.80 spoinowane zaprawą cementową nie barwioną na fugę wklęsłą, wykonanie rusztowań do przemurowania kominów -Impregnacja więźby dachowej:oczyszczenie krokwi, płatwi, słupów, mieczy, zastrzałów i kleszczy szczotkami stalowymi impregnacja preparatem Fobos M4. -Gzymsy drewniane i podbitki okapów: wymiana gzymsów drewnianych i podbitek okapów z desek profilowanych z uprzednio przygotowanych w stolarni w. g . wzoru zdemontowanych elementów, do wykonania w.w . elementów użyć drewna sosnowego sezonowanego i suszonego I klasy. wzmocnienie rusztów do których będą mocowane deski, impregnacja rusztów i desek gzymsów i okapów preparatem kolorze naturalnego drewna. ( np. preparat Drewnochron lub Sadolin) -Rynny i rury spustowe: rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, wykonanie nowych z blachy cynkowo - tytanowej gr. 0.60 mm w kolorze naturalnym. -Stolarka okienna i drzwiowa: wymianę okien projektuje się w części poddasza w ścianach kaferków i wystawek murów ponad dachem. Demontaż drewnianych okien skrzynkowych, montaż nowych okien drewnianych, jedno ramowych (na wzór obecnych) ze szybami , wymiana okienek w wolim oku, wymiana świetlików dachowych, wymiana podokienników wewnętrznych drewnianych, wymiana opierzeń przy oknach i wykonanie podokienników z dachówek -Tynki zewnętrzne - elewacje: odbicie skruszałych tynków na ścianach kaferków i wystawek w poziomie dachu, wykonanie tynków cementowo-wapiennych gładkich kat. III, malowanie tynków farbami silikatowymi w kolorze Atlas nr 0063 -Instalacja odgromowa: wymiana przewodów z pręta ocynkowanego O 8 mm i wsporników dachowych, przegląd i naprawa pionowych przewodów na ścianach z ewentualną naprawą czy wymianą złączy, badania i pomiary instalacji odgromowej, przedstawienie protokółów Inwestorowi Budynek szkoły w Jabłkowie: Przewidziano przegląd i konserwację więźby wraz z wymianą zniszczonych elementów oraz oczyszczenie i impregnację konstrukcji drewnianej preparatem solowym, np.: Fobos M-4 według instrukcji producenta, a także wymianę pokrycia dachu dachówką karpiówka ceramiczna w koronkę, z założeniem na deskowaniu na styk - deski gr. 25 mm - membrany wysoko paroprzepuszczalnej o parametrach membrany Corotop Strong, mocowanej do poszycia kontrłatami 3x5 cm wraz z nowym łaceniem - łaty 4x6 cm. Rynny i rury spustowe częściowo wymienione, pozostałe nowe z blachy cynk-tytan gr. 0,60 mm, z odprowadzeniem na teren działki. Obróbki blacharskie jw. W projekcie przewidziano wymianę istniejącego pokrycia blachodachówką nowego skrzydła budynku na pokrycie z dachówki karpiówki jw. Przewidziano - od strony nieużytkowego poddasza - rozbiórkę istniejącej izolacji z wełny mineralnej oraz ślepej podłogi, rozbiórkę zasypki, oczyszczenie i impregnację konstrukcji drewnianej stropu - belek i ślepego pułapu - preparatem solowym, np.: Fobos M-4 według instrukcji producenta, wraz z przeglądem i wzmocnieniem osłabionych belek, wykonanie na ślepym pułapie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. min 20 cm na paroizolacji oraz wykonanie nowej podłogi z płyt MFP gr. 25 mm na legarach 10x10 cm wypoziomowanych na odstępnikach do wysokości izolacji. Skosy dachu we fragmentach stanowiących przegrodę zewnętrzną na poddaszu starego skrzydła budynku - projektuje się wykonanie dodatkowej warstwy izolacji cieplnej w przestrzeni międzykrokwiowej dachu matami z wełny mineralnej o sumarycznej grubości 20 cm w dwóch warstwach układanych mijankowo na styk. Stolarka okienna: w miejsce małej lukarny nad klatką schodową oraz lukarny elewacji wschodniej (biblioteka) zamontować okna połaciowe typu Velux GZL B o wymiarach 78 x 118 cm. Wymienić 4 małe okna na poddaszu (w szczycie i ryzalit budynku)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył wymianę pokrycia z dachówki ceramicznej na co najmniej dwóch dachach o powierzchni co najmniej 500,00 m2 każdy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami dekarskimi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200.000 złotych (słownie : dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres przedłużonej gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoki.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul,Ciastowicza 11 62-085 Skoki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 12:00, miejsce: ul.Ciastowicza 11 62-085 Skoki Sekretariat-pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.