Skoki: Wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Skokach oraz wymiana pokrycia dachowego wraz remontem więźby na budynku szkolnym w Jabłkowie
Numer ogłoszenia: 50330 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoki.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Skokach oraz wymiana pokrycia dachowego wraz remontem więźby na budynku szkolnym w Jabłkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek szkoły w Skokach.Wymiana pokrycia dachowego - roboty dekarskie: wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki ceramicznej j w kolorze ceglastoczerwonym, wymiana łacenia dachu łatami kl. II impregnowanymi 4x6 cm, rozebranie opierzeń i wykonanie nowych z blachy cynkowo - tytanowej, kosze systemowe z blachy aluminiowej w kolorze opierzeni, wykonanie podwójnego ekranu z folii dachowej zbrojonej paroprzepuszczalnej z mocowaniem kontrłatami. -Roboty murarskie: przemurowanie kominów ponad dachem to jest rozebranie istniejących i wymurowanie nowych z cegły klinkierowej pełnej czerwonej kl. 350 na zaprawie cementowej marki m.80 spoinowane zaprawą cementową nie barwioną na fugę wklęsłą, wykonanie rusztowań do przemurowania kominów -Impregnacja więźby dachowej:oczyszczenie krokwi, płatwi, słupów, mieczy, zastrzałów i kleszczy szczotkami stalowymi impregnacja preparatem Fobos M4. -Gzymsy drewniane i podbitki okapów: wymiana gzymsów drewnianych i podbitek okapów z desek profilowanych z uprzednio przygotowanych w stolarni w. g . wzoru zdemontowanych elementów, do wykonania w.w . elementów użyć drewna sosnowego sezonowanego i suszonego I klasy. wzmocnienie rusztów do których będą mocowane deski, impregnacja rusztów i desek gzymsów i okapów preparatem kolorze naturalnego drewna. ( np. preparat Drewnochron lub Sadolin) -Rynny i rury spustowe: rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, wykonanie nowych z blachy cynkowo - tytanowej gr. 0.60 mm w kolorze naturalnym. -Stolarka okienna i drzwiowa: wymianę okien projektuje się w części poddasza w ścianach kaferków i wystawek murów ponad dachem. Demontaż drewnianych okien skrzynkowych, montaż nowych okien drewnianych, jedno ramowych (na wzór obecnych) ze szybami , wymiana okienek w wolim oku, wymiana świetlików dachowych, wymiana podokienników wewnętrznych drewnianych, wymiana opierzeń przy oknach i wykonanie podokienników z dachówek -Tynki zewnętrzne - elewacje: odbicie skruszałych tynków na ścianach kaferków i wystawek w poziomie dachu, wykonanie tynków cementowo-wapiennych gładkich kat. III, malowanie tynków farbami silikatowymi w kolorze Atlas nr 0063 -Instalacja odgromowa: wymiana przewodów z pręta ocynkowanego O 8 mm i wsporników dachowych, przegląd i naprawa pionowych przewodów na ścianach z ewentualną naprawą czy wymianą złączy, badania i pomiary instalacji odgromowej, przedstawienie protokółów Inwestorowi Budynek szkoły w Jabłkowie: Przewidziano przegląd i konserwację więźby wraz z wymianą zniszczonych elementów oraz oczyszczenie i impregnację konstrukcji drewnianej preparatem solowym, np.: Fobos M-4 według instrukcji producenta, a także wymianę pokrycia dachu dachówką karpiówka ceramiczna w koronkę, z założeniem na deskowaniu na styk - deski gr. 25 mm - membrany wysoko paroprzepuszczalnej o parametrach membrany Corotop Strong, mocowanej do poszycia kontrłatami 3x5 cm wraz z nowym łaceniem - łaty 4x6 cm. Rynny i rury spustowe częściowo wymienione, pozostałe nowe z blachy cynk-tytan gr. 0,60 mm, z odprowadzeniem na teren działki. Obróbki blacharskie jw. W projekcie przewidziano wymianę istniejącego pokrycia blachodachówką nowego skrzydła budynku na pokrycie z dachówki karpiówki jw. Przewidziano - od strony nieużytkowego poddasza - rozbiórkę istniejącej izolacji z wełny mineralnej oraz ślepej podłogi, rozbiórkę zasypki, oczyszczenie i impregnację konstrukcji drewnianej stropu - belek i ślepego pułapu - preparatem solowym, np.: Fobos M-4 według instrukcji producenta, wraz z przeglądem i wzmocnieniem osłabionych belek, wykonanie na ślepym pułapie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. min 20 cm na paroizolacji oraz wykonanie nowej podłogi z płyt MFP gr. 25 mm na legarach 10x10 cm wypoziomowanych na odstępnikach do wysokości izolacji. Skosy dachu we fragmentach stanowiących przegrodę zewnętrzną na poddaszu starego skrzydła budynku - projektuje się wykonanie dodatkowej warstwy izolacji cieplnej w przestrzeni międzykrokwiowej dachu matami z wełny mineralnej o sumarycznej grubości 20 cm w dwóch warstwach układanych mijankowo na styk. Stolarka okienna: w miejsce małej lukarny nad klatką schodową oraz lukarny elewacji wschodniej (biblioteka) zamontować okna połaciowe typu Velux GZL B o wymiarach 78 x 118 cm. Wymienić 4 małe okna na poddaszu (w szczycie i ryzalit budynku)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył wymianę pokrycia z dachówki ceramicznej na co najmniej dwóch dachach o powierzchni co najmniej 500,00 m2 każdy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami dekarskimi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200.000 złotych (słownie : dwieście tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres przedłużonej gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoki.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul,Ciastowicza 11 62-085 Skoki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 12:00, miejsce: ul.Ciastowicza 11 62-085 Skoki Sekretariat-pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlico - remizy w Cierpiętach
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Prace konserwacyjne kapliczki zlokalizowanej na Wzgórzu Pięciu Figur w Ułężu
- Modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Pozezdrzu
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont zabytkowego budynku Przedszkola Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Bł. Alicji Kotowskiej przy ul. Bukowej 1A w Wejherowie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.