eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w szkołach ponadgimnazjalnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09



Ogłoszenie nr 502965-N-2018 z dnia 2018-01-09 r.

Powiat Gnieźnieński: Zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w szkołach ponadgimnazjalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy, współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania czwartego rzeczonego projektu: Zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w 6 szkołach ponadgimnazjalnych

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Papieża Jana Pawła II  9/10 , 62-200   Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4240706, e-mail starostwo@powiat-gniezno.pl, faks 61 4240770.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gniezno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w szkołach ponadgimnazjalnych
Numer referencyjny: ZG.272.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w szkołach ponadgimnazjalnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego wyposażenia pracowni nauki zawodu w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Gnieźnieński tj. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gnieźnie, ul. Cieszkowskiego 17, 62-200 Gniezno, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 6, 62-200 Gniezno, Zespół Szkół Ekonomiczno-Odzieżowych w Gnieźnie, ul. Chrobrego 23, 62-200 Gniezno, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 14 Specjalna w Gnieźnie, ul. Powstańców Wielkopolskich 16, 62-200 Gniezno, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie, ul. Warszawska 29, 62-230 Witkowo. Wybór doposażenia pracowni został dokonany według aktualnego zapotrzebowania szkół oraz rekomendacji pracodawców, analizy danych demograficznych i sytuacji na rynku pracy pod kątem zawodów deficytowych i inteligentnych specjalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja sprzętu) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Powiat Gnieźnieński realizując projekt WSPO I/3/a Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy, współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania czwartego rzeczonego projektu, mianowicie Zakup wyposażenia do pracowni nauki zawodu i pracowni komunikacji w językach obcych w 6 szkołach ponadgimnazjalnych przeprowadza niniejsze zamówienie. Celem projektu jest wdrożenie koncepcji rozwoju szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim, polegającej na rozwoju infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej oraz centralizacji działań w zakresie szkolnictwa zawodowego. Ośrodkiem rozwoju ma być Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie, które będzie koordynować i wspierać wszystkie szkoły zawodowe w regionie w zakresie kształcenia praktycznego, doradztwa zawodowego, kursów zawodowych oraz przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych w zawodzie. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 14 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z ostatecznym bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją zamówienia prowadził będzie Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Dostawa sprzętu odbywać się będzie bezpośrednio do szkół w wyznaczonym terminie. W przypadku sprzętów wymagających montażu zobowiązuje się Wykonawcę do jego wykonania. Odbioru sprzętu będzie dokonywał przedstawiciel Wydziału Inwestycji i Rozwoju Powiatu oraz dyrektor danej szkoły. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w sytuacji nie otrzymania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn.; "Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy" dofinansowany w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30237200-1
31700000-3
32322000-6
39160000-1
39162100-6
16000000-5
43810000-4
42715000-1
39712200-8
39221000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie - dostawę wyposażenia: - Część I: w szczególności komputery o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, - Część II: dostawa sprzętu, będącego przedmiotem działalności Wykonawcy (bez względu na jego rodzaj) o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających, czy dostawa/dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 1) brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp. Każdy z partnerów tworzących konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) składa z osobna oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - (załącznik nr 4 SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt. 5.3. SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ). 2) wykaz dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie - dostawę (część I zamówienia, część II zamówienia), w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej określonej w pkt. 5.3.1. ppkt 3) niniejszej SIWZ (dotyczy każdej części zamówienia) oraz załączeniem dowodów, określających, czy dostawa/dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: 1) referencje, lub 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, 3) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Każdy z partnerów tworzących konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) składa z osobna oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - (załącznik nr 4 SIWZ). Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 5 do SIWZ). Pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą być wspólnie składane przez Wykonawców występujących razem. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (o których mowa w art. 22a ustawy Pzp), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentu (zobowiązania) musi jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawę, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie złotych polskich: osiemtysięcy 00/100) dla części I zamówienia, 20 000,00 PLN (słownie złotych polskich: dwadzieściatycięcy 00/100) dla II części zamówienia. Składając ofertę na obie części zamówienia należy wnieść wadium w łącznej wysokości 28 000,00 PLN (słownie złotych polskich: dwadzieściaosiemtysięcy 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 48 1020 4115 0000 9802 0004 1111. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta, parter budynku w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, najpóźniej w terminie składania ofert a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W przypadku gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 0 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 2Nazwa: Zakup wyposażenia do pracowni komunikacji w językach obcych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa urządzenia Szczegółowa specyfikacja sprzętu J.m. Ilość Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 Zestaw uprawowo siewny do siewu uproszczonego i bezorkowego Wyposażenie zestawu: Agregat siewny szerokość robocza minimum 3m typ redlic stopkowe lub talerzowe pojemność skrzyni nasiennej min.450 do 850 dm3 układ zamykania ścieżek technologicznych przerzutnik znaczników lub znaczniki hydrauliczne znaczniki przedwschodowe centralna regulacja docisku redlic zestaw do wysiewu nasion drobnych zgarniacz (zgrzebło) podest, schody pomost załadunkowy komputer sterujący. Agregat uprawowy szerokość robocza minimum 3m kultywator z wałem jednorzędowym lub dwurzędowym lub brona aktywna głębokość robocza brony aktywnej powyżej 180mm. szt. 1 Opryskiwacz polowy - komputer sterujący - pojemność minimalna zbiornika: 400 l - szerokość robocza belki polowej: 12-lub większa - mechanizm podnoszenia belki: winda mechaniczna lub inna - wałek WOM - rozwadniacz - stabilizacja belki - typ oprawy rozpylaczy: głowice 3 pozycje z kompletem rozpylaczy - ilość sekcji roboczych belki polowej: 3 lub więcej szt. 1 Rozsiewacz nawozów zawieszany + tarcze wysiewu granicznego - rozsiewacz nawozów zawieszany - pojemność: 350l lub większa - wałek WOM - szerokość robocza min: 12m - sterowanie hydrauliczne lub mechaniczne - bezstopniowa regulacja wysiewu - tabela wysiewu lub zestaw do próby kręconej - liczba tarcz wysiewających: 2 szt - liczba łopatek na tarczy: 2 szt - tarcze siewu granicznego. szt. 1 Szafka narzędziowa(z narzędziami) - minimum 6 szuflad na prowadnicach kulkowych - centralny zamek - blat wykonany z polipropylenu - nośność wózka: minimum 500 kg - Wyposażenie - klucze płasko -oczkowe 6-32mm 24PC - szczypce 2PC - zestaw nasadek 8-32mm 25PC - zestaw nasadek 4-14mm 44PC - nitownica + nity 151-161 PC - zestaw imbusów i torx 55PC - zestaw SPLINE i RIBE 46PC - zestaw imbusów + torx 18PC - wkrętaki 8PC - szczypce 4PC - szczypce Seegera 4PC - nasadki 1/4" i 1/2" 20PC - nasadki 1/2" 13PC - akcesoria blacharskie 5PC - pusty wkład na drobne akcesoria - 5 szt - zestaw kluczy oczkowo-płaskich z grzechotką 20PC - zestaw Torksów uchwyt T 9PC szt. 2 Wózek narzędziowy(z narzędziami) - min 7 szuflad na prowadnicach kulkowych - centralny zamek - gumowe narożniki odbojniki, które chronią przed przypadkowym uszkodzeniem np.. karoserii samochodu - nośność wózka: min 500kg. - Wyposażenie: - klucze płasko - oczkowe 6-32mm 24PC - szczypce 2PC - zestaw nasadek 8-32mm 25PC - zestaw nasadek 4-14mm 44PC - nitownica+nity 151PC - zestaw imbusów i torx 55PC - zestaw imbusów + torx 18PC - wkrętaki 8PC - szczypce 4PC - szczypce 4PC - nasadki 1/4" i 1/2" 20PC - nasadki 1/2" 13PC - akcesoria blacharskie 5PC - pusty wkład na drobne akcesoria - 5-8 szt. - narzędzia pomiarowe 7pc - Wiertarka 1szt. - komplet wierteł do drewna, metalu i betonu 1 szt. - Szlifierka kątowa - 1szt. - Lutownica transformatorowa - 1 szt. - miernik uniwersalny - 1 szt. - Dalmierz laserowy -1 szt. - Szczelinomierz 20 list. - 1 szt. szt. 2 Schładzarka szokowa Schładzarko - zamrażarka szokowa z sondą temperatury: - pojemność 5xGN1/1 - wykonana ze stali nierdzewnej; - możliwość schładzania produktów z temp. +70° C do +3° C (do 15 kg) oraz zamrażania z temp. +70°C do -18°C (do 10 kg); - wymiary (szer. x głęb. x wys.): 76x70x85 cm; - wykonane ze stali nierdzewnej; - pojemność: 5xGN1/1 - gł 65mm; - sonda temperatury; - zakres pracy urządzenia; schładzanie: -8°C i -20°C; - zamrażanie: -40°C; - czynnik chłodniczy: R134a; - moc: 1,05 kW; - zasilanie: 230 V. szt. Zmywarka do szkła - obudowa ze stali nierdzewnej, - wymiary AxBxH 46,5 x 51,5 x 70, - rozmiar kosza (cm) 40x40x12, - zużycie wody na cykl 2 l - czas mycia 2 min.,- temperatura mycia 65 st C, - temperatura wyparzania 95 st. C, - moc grzałek zbiornika 1,8 kW, - moc grzałek bojlera 2,6 kW, - moc całkowita 3,5 kW. szt. 1 Piec konwekcyjny z wyposażeniem Parametry: - wymiary: 750 x 773 x 843 mm, - zasilanie el.: 400V - moc: 9,9 kW - waga: 80 kg - wytwarzanie pary: bojler + natrysk, - pojemność: 7xGN 1/1, - gorące powietrze 35-300°C, - funkcja kombi - gorące powietrze/para 48-300°C, - funkcja gotowania - gotowanie na parze 99-130°C, - automatyczny podgrzew, - automatyczne chłodzenie, bio-gotowanie 30-98°C, - jednopolowa sonda rdzenia, - dostępne systemy AIR MAXI, STEAM MAXI, DRY MAXI, PROTEC SAFE, MAXI LINK. - dotykowy, kolorowy panel sterujący, sygnalizacja zakończenia obróbki termicznej, - FAN STOP - szybkie zatrzymanie wentylatora po otwarciu drzwi, - ROTOR KLEAN - mycie automatyczne. kpl. 1 Wózek kelnerski do flambirowania Wózek do flambirowania z kuchenką jednopalnikową. - model standardowy wykonany z płyty laminowanej, - wysuwana szuflada na sztućce, - szafka na butlę gazową, - kuchenka gazowa ze stali nierdzewnej z zabezpieczeniem termoparą, składana boczna półka z płyty, - chromowana półka na butelki, - obrotowe kółka o śr. 125 mm, w tym dwa z hamulcami, - wymiary zewnętrzne: 50 cm szer., 80 cm wys., dł. 98 cm (złożona półka), 122 cm półka rozłożona. szt. 1 Kasa kelnerska, terminal, z oprogramowaniem sieciowym Kasa kelnerska, terminal, z oprogramowaniem sieciowym. Sprzedaż i zarządzanie: - obsługa przez ekran dotykowy, - współpraca z drukarką kuchenną, elastyczne kształtowanie cen, łatwe wprowadzanie modyfikacji, - współpraca z systemami hotelowymi i specjalistycznymi urządzeniami, - obsługa dowolnych form płatności, - współpraca z drukarkami fiskalnymi, - współpraca z terminalami płatniczymi. Możliwości raportowania. - rejestr VAT, - raport kasowy, - raport kelnerski, - raport utargów, - raport o udzielonych rabatach, - raport wykonanych stron, - raport sprzedaży wg PLU, - raport sprzedaży wg grup towarowych, - raport sprzedaży na karty rabatowe. kpl. 1 Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich) Laboratorium fonetyczne - opis w arkuszu nr 2 kpl. 1 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Urządzenie do zadawania indukcyjności dekadowej INDUKCYJNOŚĆ DEKADOWA Cechy urządzenia:Ilość dekad 7 Zakres zmian indukcyjności 10x(1mH - 1H) Klasa dokładności 1,5 szt. 1 Stanowiska szkoleniowe do symulowania automatyki budynkowej w sposób zbliżony do rzeczywistego działania na istniejących obiektach Stanowiska szkoleniowe do symulowania automatyki budynkowej Zestaw z płytą umożliwiający realizację procesu nauczania: - Podstawy systemu zarządzania systemami automatycznego sterowania w budynku, - Obsługa oprogramowania systemowego ETS4 - Przełączanie i ściemnianie światła - Przełączniki zmienne - Obwody czasowe - Obwody oświetlenia schodów - Sterowanie oświetleniem budynku - Różne warunki w pomieszczeniach - Sterowanie ogrzewaniem i klimatyzacją - Sterowanie żaluzjami i roletami - Funkcje logiczne sygnałów Dane techniczne: - Napięcie wejściowe: 1 AC/230 V (50 Hz), z ochroną przed zwarciem i przeciążeniem - Wskazanie faz - Napięcie wyjściowe: 1 AC/230 V - Zintegrowany zasilacz 30 V DC 0,16 A - Złącze USB - 8-miejscowe wyjście łączeniowe - Podwójny element wykonawczy żaluzji - Podwójny element wykonawczy ściemniania - poczwórne uniwersalne we/wy binarne - poczwórny włącznik wielofunkcyjny z 8 przyciskami - Podwójny włącznik wielofunkcyjny z 4 przyciskami, regulatorem temperatury pomieszczenia z wprowadzaniem wartości zadanych i rzeczywistych oraz wyświetlaczem - Zintegrowany panel symulacyjny z 14 kolorowymi, częściowo ściemnianymi diodami LED - Wtyczka systemowa KNX do podłączenia magistrali - Podłączenie wtyczką bezpieczeństwa 4 mm i 2 mm - Płyta czołowa: 399 x 297 mm - Obudowa pulpitu i gumowe nóżki do zastosowania na ramie A4 lub na stole szt. 4 Zestaw panelowy do łączenia układów oświetlenia Zestaw panelowy do łączenia układów oświetlenia Modułowy system szkoleniowy do testowania najważniejszych obwodów oświetleniowych stosowanych w instalacjach elektrycznych. Kompletny system składa się z panelu instalacji oświetlenia oraz paneli z komponentami montażowymi. Do wykonywania połączeń służą 3-8-milimetrowe, bezpieczne przewody. System umożliwia eksperymentowanie z następującymi rodzajami obwodów: - lampa żarowa - lampa halogenowa - lampa fluorescencyjna z dławikiem - lampa fluorescencyjna ze statecznikiem elektronicznym - lampa fluorescencyjna ze ściemniaczem - lampa o świetle mieszanym kpl. 1 Moduł montażowy instalacji elektrycznej Moduł montażowy instalacji elektrycznej Modułowy system szkoleniowy do testowania najważniejszych obwodów instalacji elektrycznej. Wszystkie komponenty zamocowane są na płycie czołowej wraz z bezpiecznymi 3-8-mm złączami. Dodatkowo zintegrowany symulator błędów umożliwiający odwzorowanie realnych usterek oraz awarii w instalacjach elektrycznych. szt. 1 Zestaw: Trenażer umożliwiający badanie instalacji elektrycznej oraz trenażer umozliwiający badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej Trenażery umożliwiające badanie instalacji elektrycznej oraz Trenażery umożliwiające badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 1 Zestaw umożliwiający badanie instalacji elektrycznej i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej Moduł zasilający umożliwiający odtwarzanie różnych systemów sieciowych ze szczególnym uwzględnieniem uziemienia sieci. - Napięcie wejściowe: 3 AC/400 V (50 Hz) - Wyjście do podłączenia kolejnych urządzeń ochronnych - Napięcie wyjściowe: 3 AC/400 V, zabezpieczone przed zwarciem i przeciążeniem - Natężenie prądu wyjściowego: Maksymalnie 7 A - Płyta czołowa: od 200-300 x 297 mm - Obudowa pulpitu i gumowe nóżki do zastosowania na ramie A4 lub na na stole - Podłączenie za pomocą wtyczki bezpieczeństwa 4 mm - Wskazanie faz L1, L2, L3 napięcia wejściowego i wyjściowego - Przełącznik z kluczykiem do włączania napięcia Moduł przyłączy domowych umożliwiający pokazanie niezbędnych urządzeń zabezpieczających w instalacji domowej: - Różne opory uziomu fundamentowego - Zewnętrzny odgromnik - Sonda do pomiaru uziemienia - Główne wyrównanie potencjałów - Dodatkowe wyrównania potencjałów w łazience - Tworzenie różnych systemów sieciowych (2. litera T, N) - Miejsce licznika z tworzeniem różnych systemów sieciowych - Pole przyłączy do podrozdzielnicy Symulacja błędów umożliwiająca ustawienie: - rezystancji pętli i rezystancji wewnętrznej sieci - niskoomowego połączenia przewodami ochronnymi i przewodami wyrównania potencjałów - błędów izolacji Dane techniczne: - Napięcie wejściowe: 3 AC/400 V z modułu zasialania Wyjście do podłączenia kolejnych urządzeń ochronnych - Napięcie wyjściowe: 3 AC/400 V - Płyta czołowa: 399 x 297 mm - Obudowa pulpitu i gumowe nóżki do zastosowania na ramie A4 lub na na stole - Podłączenie za pomocą wtyczki bezpieczeństwa 4 mm Moduł podrozdzielni umożliwiający realizację tematów zabezpieczeń: - Podrozdzielnia z 1-stykowym i 4-stykowym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym z różną charakterystyką załączania - Listwa zaciskowa - Obwód żarówki przez rozgałęźnik - Gniazdo z uziemieniem - Gniazdo CEE Symulacja błędów umożliwiająca ustawienie: - błędów izolacji- rezystancji pętli - zmiany miejscami - przerwy Dane techniczne: - Napięcie wejściowe: 3 AC/400 V z modułu zasilania - Płyta czołowa: 399 x 297 mm - Obudowa pulpitu i gumowe nóżki do zastosowania na ramie A4 lub na na stole - Podłączenie za pomocą wtyczki bezpieczeństwa 4 mm kpl. 1 Model do badania instalacji oświetleniowej Model do badania instalacji oświetleniowej Panel pozwalający na przeprowadzanie badań z zakresu diod LED. W przypadku różnych testów wszystkie diody mogą być osobno włączane. Wyświetlanie temperatury roboczej każdego światła. Zintegrowany kontroler PWM do wykazywania ściemnienia diody RGB. Sygnały PWM mogą być wizualizowane przez podłączenie oscyloskopu do min dwoch wyjść BNC. szt. 1 Model do badania źródeł światła Model do badania źródeł światła System treningowy do przeprowadzaia badań niskiego napięcia z wykorzystaniem lamp halogenowych. Panel umozliwia na sprawdzenie skuteczności lamp z zastosowaniem różnych transformatorów. Pokazanie wpływu długości oraz średnicy kabla. szt.1 Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich) Opis w arkuszu nr 2 kpl. 1 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 Stanowisko do wykonywania zabiegów fryzjerskich Stanowisko fryzjerskie (lustro, konsola ,fotel) Myjnia fryzjerska Pomocnik fryzjerski Główka treningowa (damska ,męska ,dziecięca) Statyw do mocowania główki Fartuch ochronny dla fryzjera Peleryna krótka Peleryna długa Kołnierzyk higieniczny do strzyżenia Ręczniki jednorazowe Spryskiwacz Klipsy sekcyjne -opakowanie Klipsy separacyjne -opakowanie Wypełniacz do koka Klipsy do pierścionków Wałki do ondulacji wodnej (cienkie ,średnie ,grube)-po jednym opakowaniu Szpilki do mocowania wałków Siatka do włosów Wałki do ondulacji chemicznej Czepek do pasemek Szydełko do pasemek Czepek foliowy Miseczka do farbowania -3 szt. Pędzel do farbowania -3 szt. Waga fryzjerska Shaker do mieszania farby Suszarka ręczna Klimazon Suszarka hełmowa na statywie Lokówka cienka Lokówka średnia Lokówka gruba Prostownica Karbownica Falownica Komplet grzebieni Grzebień poziomica Grzebień do układania fal Komplet szczotek okrągłych o różnej średnicy Szczotka szkieletowa Szczotka płaska kokówka Karkówka Nożyczki klasyczne Nożyczki degażówki (jednostronnie ,dwustronnie ząbkowane) Nożyczki punktujące Maszynka do strzyżenia z nakładkami Maszynka konturówka Tempera Nóż chiński Minutnik Sanityzator Aparat kulkowy Aparat do przedłużania włosów + osprzęt Apteczka Pojemnik na odpady kpl. 4 Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich) Opis w arkuszu nr 2 kpl. 1 Zespół Szkół Ekonomiczno - Odzieżowych. Aparat cyfrowy Cyfrowy aparat fotograficzny, wykonujący zdjęcia w dużej rozdzielczości i zapisujący w formacie dogodnym do wykorzystania w tworzeniu stron internetowych oraz zapisujący, w wysokiej jakości HD, materiał video, w formacie przydatnym przy tworzeniu stron internetowych. Minimalne parametry techniczne:- matryca min. 2.9 MP - lampa błyskawiczna - wyświetlacz LCD o przekątnej min. 3 cale - sprzęt wyposażony w akcesoria wliczone w cenę - akumulator, zasilacz, kabel USB szt.2 Oprogramowanie ComAx RFID Oprogramowanie ComAx RFID - oprogramowanie wraz z przykładowym programem dydaktycznym, odczyt wielu tagów znajdujących się w zasięgu pola anteny czytnika, obsługa dokumentów magazynowych, rozliczanie inwentaryzacji, korelacja ze skanerem-kolektorem, tworzenie etykiet i kodów kreskowych, kartoteki, instalacja producenta, serwis i gwarancja producenta. szt. 1 Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich) Opis w arkuszu nr 2 kpl. 1 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 STRUGARKA WYRÓWNIARKA 1) Szerokość strugania min. 500 mm 2) Maksymalna grubość warstwy struganej: 7 mm lub większa 3) Moc silnika głównego min. 5,5 kW 4) Masa obrabiarki min. 1000 kg 5) Stoły obrabiarki wykonane z żeliwa 6) Serwis fabryczny na terenie RP szt.1 WIERTARKA WIELOWRZECIONOWA 1) Minimalna liczba wrzecion: 23 2) Odległość między osiami wrzecion: 32 mm 3) Docisk materiału, posuw głowicy i regulacja kąta ustawienia głowicy za pomocą siłowników pneumatycznych 4) Wyposażenie: - dwie prowadnice wzdłużne - prowadnica poprzeczna - 2 liniały wzdłużne o długości min. 2000 mm - zderzaki - 4 szt. 5) Serwis fabryczny na terenie RP szt. 1 WIERTARKA DŁUTARKA 1) Maksymalna średnica wiertła: min. 20 mm 2) Wymiary stołu roboczego min. 700x300 mm 3) Masa obrabiarki min. 300 kg 4) Moc silnika min. 1,5 kW 5) Prędkość obrotowa wrzeciona min. 2800 obr./min 6) Maksymalny ruch wzdłużny min. 340 mm 7) Maksymalny ruch poprzeczny min. 240 mm 8) Serwis na terenie RP szt. 1 ZESTAW FREZÓW NASADZANYCH 1) Głowica składana z wymiennymi płytkami HM do widlic - średnica zewnętrzna: 200 mm - średnica otworu na trzpień: 30 mm -wysokość widlicy regulowana od 8 do 15 mm Głowica z wymiennymi płytkami HM do płycin - średnica zewnętrzna: 200 mm - średnica otworu na trzpień: 30 mm Głowica składana z wymiennymi płytkami HM do czopów - średnica zewnętrzna: 200 mm - średnica otworu na trzpień: 30 mm - wysokość pojedynczej głowicy: 25 mm kpl. 1 ŚCIANA LAKIERNICZA 1) Minimalna powierzchnia robocza: - szerokość: 2500 mm - wysokość: 1200 mm 2) Moc silnika wentylatora: 1,5 kW 3) Wydajność wentylatora: min. 3500 m3/h 4) Wentylator przeciwwybuchowy 5) Filtracja dwustopniowa: - filtr kartonowy - mata filtracyjna Paint-Stop szt.1 Kompresor 500l 1) Pojemność zbiornika 500 l 2) Moc silnika sprężarki minimum 5,5kW Liczba tłoków sprężarki minimum 21) Pojemność zbiornika 500 l szt. 1 PILARKA TARCZOWA POPRZECZNO-WZDŁUŻNA 1) Maksymalna średnica piły tarczowej: min. 400 mm Moc silnika: min. 4,5 kW Szerokość cięcia wzdłużnego: min.700 mm Stół ruchomy do cięcia poprzecznego Masa obrabiarki: min. 400 kg regulacja wysokości cięcia Serwis fabryczny na terenie RP szt. 1 STRUGARKA GRUBIARKA 1) Szerokość strugania min. 630 mm Maksymalna grubość struganego materiału: 250 mm lub większa Moc silnika głównego min. 7,5 kW Masa obrabiarki min. 1000 kg Minimum dwie prędkości posuwowe Rolki posuwowe w stole Stół obrabiarki wykonany z żeliwa Serwis fabryczny na terenie RP szt. 1 Dziurkarka bieliźniana - obcinanie nitki górnej i dolnej, - ilość ściegów regulowana za pomocą kół zębatych, - prędkość szycia do 3600 ściegów/ min, - długość dziurki (przecięcia) 6.35 - 38.1 mm w zależności od podklasy, - całkowita długość dziurki 9.4 - 48 mm, - całkowita szerokość dziurki 2.5 - 5 mm, - możliwość wyłączenia noża, - centralne smarowanie - maszyna kompletna (głowica, podstawa, blat, silnik energooszczędny). szt.Maszyna drabinkowa (renderka)- 3- igłowa,- łoże płaskie, z dolnym i górnym przeplotem, - max. 6500 ściegów/min, - rozstaw miedzy igłami: 6,4 mm lub 5,6 mm (4,0 mm dla maszyny 2-igłowej), - możliwość wyłączenia górnego przeplotu, - centralne smarowanie - maszyna kompletna (głowica, podstawa, blat, silnik energooszczędny) szt.1 Stanowisko do prasowania Zestaw: żelazko elektryczno - parowe, stół z wytwornicą pary - moc grzałki wytwornicy 1700 W, - ciśnienie robocze 2,5 bar, - moc grzałki stołu 600 W, - silnik odsysacza,- wymiary stołu 113 x 38 x 26 cm (może być większy) Prasulec boczny do stołu prasowalniczego - kształt owalny, - grzałka 250 W. Zestaw: żelazko elektryczno - parowe, stół z wytwornicą pary - moc grzałki wytwornicy 1700 W, - ciśnienie robocze 2,5 bar, - moc grzałki stołu 600 W, - silnik odsysacza, - wymiary stołu 113 x 38 x 26 cm (może być większy) kpl. 1 Maszyna łańcuszkowa - Do cienkich, średnich i grubych materiałów - maksymalna prędkość szycia 3.000 ściegów/min., - zwarta budowa (bezwibracyjna praca i dokładny ścieg), - nastawny przeskok ściegu (interwał) 1:1/1:2, - wąski cylinder - maszyna kompletna (głowica, podstawa, blat, silnik energooszczędny). szt. 1 Guzikarka 1-nitkowa - 1-nitkowa, - max. prędkość szycia 1500 ściegów/min. - ilość ściegów na cykl może wynosić: 8-16-32 - średnica przyszywanego guzika 10-28mm- odległość między otworami 2,5-6,5mm - grubość guzika 1,8~3,5mm - automatyczne obcinanie nici centralne smarowanie - centralne smarowanie maszyna kompletna (głowica, podstawa, blat, silnik energooszczędny szt. 1 Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich) Opis w arkuszu nr 2 kpl. 1 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Witkowie Kasa kelnerska/terminal z oprogramowaniem sieciowym Kompletne stanowisko sprzedaży do obsługi Restauracji: -terminal dotykowy -system operacyjny -drukarka fiskalna(wydruk paragonów,bonów produkcyjnych, faktur VAT) -oprogramowanie do gastronomii kpl. 1 Wózek kelnerski do flambirowania Wózek do flambirowania z kuchenką dwupalnikową. - wysuwana szuflada na sztućce - szafka na butlę gazową - kuchenka gazowa ze stali nierdzewnej z zabezpieczeniem termoparą - składana boczna półka z płyty - nierdzewna półka na butelki - obrotowe kółka o śr. 125 mm, w tym jeden z hamulcem - kolor płyty do uzgodnienia - wymiary zewnętrzne: 50 cm szer., 80 cm wys., dł. 98 cm ( złożona półka), 122 cm półka rozłożona szt. 1 Witryna chłodnicza Witryna ekspozycyjna chłodnicza o poj. 160l z przeszklona z 4 stron. Chłodzenie powietrzem obiegowym (2 wentylatory). Urządzenie wykonane z tworzywa sztucznego z podwójną szybą, diodowe oświetlenie umożliwiające ładniejszą ekspozycję proponowanych produktów; funkcja automatycznego rozmrażania. Wymiary półek ekspozycyjnych : szer. 810 x gl. 370 mm szer. 810 x gl. 400 mm szt. 1 Piec konwekcyjny z wyposażeniem funkcja kombi - gorące powietrze/para 30-300 °C, gorące powietrze 30-300 °C , funkcja gotowania - gotowanie w parze 30-130 °C, automatyczny przegrzew automatyczne chłodzenie, bio-gotowanie 30-98 °C, książka kucharska 100 programów po 5 kroków, regeneracja, automatyczny start, manualne nawilżanie ACM - system automatycznego zarządzania pojemnością, system bankietowy, 1 prędkość wentylatora 2 - punktowa sonda termiczna, dotykowy, kolorowy panel sterujący rekuperator, specjalna izolacja komory gotowania, podwójna szyba drzwi, chemicznie wytrawiana komora gotowania WSS - system kontrolujący i zapobiegający niepotrzebnemu zużyciu wody SDS - system serwisowo-diagnostyczny, łącze USB, łącze LAN - możliwość przyłączenia do sieci (komunikacja przez przeglądarkę internetową), zaokrąglona, podwójna szyba drzwi - ochrona przed wysoką temperaturą wbudowany prysznic - łatwe czyszczenie komory pieca (nie używa miękczonej wody) system HACCP (opcja), wymiary (cm): 93,3 x 86,3 x 78,6, zasilanie el. (V/Hz): 400 V / 3N / 50 Hz moc (kW): 10,2, pojemność (GN): 6x GN 1/1 + 1x GN 1/1 Dodatkowo w zestawie z piecem: - stół (podstawa pod piec),blachy i ruszty w ilości minimum 5 szt. kpl. 1 Schładzarka szokowa urządzenia służące do szybkiego schładzania lub zamrażania przygotowanych potraw - obudowa zewnętrzna oraz komora wewnętrzna w całości z wysokogatunkowej stali nierdzewnej komora wewnętrzna z zaokrąglonymi narożnikami ułatwiającymi czyszczenie komora z prowadnicami na GN 1/1 i blachy piekarnicze 600×400mm izolacja o grubości 60mm z poliuretanu, wtryskiwana pod wysokim ciśnieniem, co gwarantuje wysoki współczynnik izolacji termicznej górna pokrywa zdejmowana automatycznie domykające się drzwi z uszczelką magnetyczną elektroniczny panel sterowania i kontroli danych sonda w zestawie system schładzania/zamrażania wymuszony wentylatorem bezproblemowa praca w temperaturze otoczenia do +43C i wilgotności względnej powietrza do 65% środek chłodniczy: R404A/R507 możliwość schładzania od +70C do +3C (90 minut) od +70C do -18C (240 min.) lub w określonym czasie bez podania końcowej temperatury, regulowane nóżki ze stali nierdzewnej, Pojemność komory: 5 x GN 1/1 lub 3 blachy 600×400 mm, Wymiary wew. komory: 610×410×410 mm, 3 pary prowadnic z odstępem co 70 mm, Wydajność przy schładzaniu do +3C: 20 kg, Wydajność przy zamrażaniu do -18C: 10 kg. Parametry techniczne: wymiary w mm: 750x740x850/880(h) waga w kg: 71 opis/ charakterystyka: pojemność komory 5 x GN 1/1 lub 5 x blach 600x400 mm moc (w): 1420 napięcie (V): 230 Dodatkowo dostawca powinien zapewnić: - zestaw blach (minimum 4) szt. ARKUSZ NR 2 Laboratorium fonetyczne na 16 stanowisk uczniowskich Nazwa Charakterystyka (minimalne wymagania) Ilość Laboratorium Fonetyczne (16 stanowisk uczniowskich oraz 1 stanowisko lektora) System wspomagający naukę języków obcych, składających się z następujących elementów: rozdzielacz sygnału dźwiękowego do wszystkich stanowisk uczniowskich oraz do stanowiska nauczyciela, z możliwością podłączenia komputera przenośnego, tablicy interaktywnej, ( i innych urządzeń np. CD, DVD, MP3, MP4, głośniki komputerowe), za pomocą których można sterować funkcjami pracowni. Urządzenie sterujące posiada wejście mini USB oraz wejście słuchawkowe. Wymiary: 43 x 21 x 7 cm. Wejścia: IN1(PC) mini jack, IN2chinch, IN3 mini jack, wejście mikrofonowe z funkcją audiodubbing, wyjścia: OUT1 mini jack, OUT2 mini jack, komunikacja z komputerem: mini USB. 1 zestaw program komputerowy sterujący wszystkimi funkcjami pracowni językowej. Program powinien umożliwiać odwzorowanie graficzne układu klasy oraz dowolną zmianę tła. klucz licencyjny w formie PEN DRIVA stanowiący zabezpieczenie przed użyciem pracowni przez osoby nieupoważnione. rejestrator dźwięku (magnetofon cyfrowy) moduł wbudowany do programu sterującego funkcjami pracowni, pełni on funkcję magnetofonu cyfrowego. Komplet kabli: Kable łączące dla poszczególnych stanowisk (do każdego stanowiska osobny kabel) Kabel USB (mini USB), Kabel przedłużacza dla lektora, Kabel do nagrywania. Gwarancja zapewniająca bezpłatny serwis techniczny on- Line, oraz wsparcie metodyczne. Podstawowe funkcje systemu Tryb pracy: indywidualna praca z uczniem, praca w parach, praca w grupach, Przełączanie trybów pracy, sterowanie funkcjami za pomocą panelu dotykowego, sterowanie funkcjami za pomocą tablicy interaktywnej. Indywidualna praca z uczniem: odsłuch programu nauczania zadanego przez lektora, odsłuch wykładu lektora, konwersacja z lektorem, konwersacja z innym słuchaczem, kontrola przez lektora dialogu prowadzonego w parach, nagrywanie wypowiedzi dowolnego ucznia na magnetofon cyfrowy, nagrywanie wybranego ucznia w trybie pracy w parach, nagrywanie wybranego ucznia w trybie pracy z podziałem na grupy, transmisja wypowiedzi dowolnego słuchacza do całej grupy, transmisja wypowiedzi dowolnego słuchacza w podziale na grupy, podsłuch własnego głosu w każdym trybie. Praca w parach: komunikacja uczniów w parach, komunikacja ucznia z nauczycielem, nagrywanie uczniów w trybie pracy w parach, komunikacja indywidualna ucznia z nauczycielem w trybie pracy w parach z zastosowaniem Intercom, (tylko wybrany uczeń może komunikować się z nauczycielem), prowadzenie konwersacji w parach, ( słyszą się wyłącznie osoby w parach, a nauczyciel ma możliwość kontroli dowolnej osoby), zapis całej jednostki lekcyjnej na magnetofon cyfrowy. Praca w grupach: tworzenie grup 2,3,5,7 automatycznie dowolne łączenie stanowisk uczniowskich komunikacja nauczyciela z dowolnie wybranym uczniem Funkcje multimedialne: współpraca systemu z głośnikami komputerowymi, współpraca z dowolnym urządzeniem zewnętrznym tj. CD, DVD, MP3, MP4, PC,. możliwość obsługi systemu przez dodatkowy monitor LCD, możliwość obsługi systemu przez panel dotykowy, współpraca z projektorem. Funkcje interaktywne: możliwość obsługi systemu przez tablicę interaktywną, możliwość jednoczesnej pracy z systemem i podręcznikiem interaktywnym uruchomionym na tablicy interaktywnej. Funkcje dodatkowe: prowadzenie dowolnej ilości listy uczniów, funkcja timera, regulator dźwięku w słuchawkach uczniów, graficzne odwzorowanie układu klasy, graficzne oznaczenie uruchomienia funkcji, możliwość wyboru dowolnego tła klasy, wbudowany rejestrator dźwięku, archiwizacja plików dźwiękowych, funkcja resetująca wszystkie ustawienia. Montaż musi obejmować: PEŁNY MONTAŻ PRACOWNI Montaż / instalację pracowni językowej w pomieszczeniu wskazanym przez Dyrektora; po wcześniejszej konsultacji z Dyrektorem, 1 szt. Uruchomienie całości pracowni językowej i sprawdzenie poprawności jej funkcjonowania; Zapewnienie jednorazowego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Dyrektora, w czasie godzin pracy szkoły. Szkolenie musi zostać przeprowadzone na zainstalowanym w pracowni językowej zestawie i obejmować : sposób uruchomienia i korzystania z pracowni , zasady bezpiecznej pracy w pracowni językowej. SŁUCHAWKI Z MIKROFONAMI słuchawki nagłowne z lekkiej obudowy z mikrofonem wykonanym z elastycznego materiału, który nie pęka ani nie zniszczy się wskutek upuszczenia czy nadepnięcia na niego. Ruchome, o regulowanej wysokości nakładki uszne powinny zapewniać dopasowanie dla różnych rozmiarów głów. Słuchawki z wbudowanym stalowym, elastycznym płaskownikiem łączącym głośniki. Żuraw mikrofonowy: elastyczny, nie pękający, wykonany z jednej matrycy z obudową lewego głośnika. 17 szt. Dane techniczne głośników: Charakterystyka częstotliwościowa: 40 - 14.400 Hz Znamionowa Impedancja/Opór Zespolony/ Opór Pozorny- 400 */ układ Poziom ciśnienia akustycznego * 94 dB Warunki znamionowe przy mocy ciągłej: 100 Mv (DIN 455582) Odłączanie zewnętrznych zakłóceń/ szumów: ok. 16 dB Średni nacisk na uszy : ok. 6 N Długość przewodu Przyłączeniowego 1,5 m. Końcówki przewodów: DIN 6 Dane techniczne mikrofonu: Typ - przetwornik: przetwornik dynamiczny Charakterystyka częstotliwościowa: 40 - 15.000 Hz Wzór biegunowy: kardioida Znamionowa Impedancja/ Opór Zespolony/ Opór pozorny: 200, zrównoważony Stosunki skuteczności mikrofonu- do przodu i do tyłu: 15 dB Czułość/ skuteczność parafoniczna: 3 mV NOTEBOOK WYMAGANIA MINIMALNE: 15,6" LED, procesor: 2.40 GHz, 1szt. Pamięć 4GB, karta graficzna zintegrowana, dysk twardy 500 GB, DVD+/-RW, złącze HDMI, wbudowana kamera internetowa, złącza USB 3 x 2.0, złącze VGA. Meble do pracowni Biurko lektora wykonane w technologii tradycyjnej przy użyciu kołków i kleju, blat biurka z płyty 25mm, obrzeże wykończone PCV 22/2 mm, wymiary biurka 140 x 60 x 82, biurka powinno posiadać szafkę na urządzenia. 1 szt. Fotel lektora obrotowy. 1 szt. Stoliki uczniowskie 2 osobowe o wymiarach 130 x 55 x 76 wykonane w technologii tradycyjnej przy użyciu kołków i kleju, blat biurka z płyty 25mm, obrzeże wykończone PCV 22/2 mm, stoliki uczniowskie powinny posiadać certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. dopuszczający do użytku szkolnego. 8 szt. Krzesła szkolne powinny posiadać certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. dopuszczający do użytku szkolnego. 16 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 31700000-3, 32322000-6, 39160000-1, 39162100-6, 16000000-5, 43810000-4, 42715000-1, 39712200-8, 39221000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1Nazwa: Zakup komputerów i rzutników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer stacjonarny z oprogramowaniem - 61 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Typ Fabrycznie nowy komputer stacjonarny, sprzęt jednorodny, oznakowany indywidualnym numerem seryjnym. Zastosowanie - Komputer biurowy Wydajność obliczeniowa procesora - Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 7 421 pkt. w teście PassMark High End CPU´s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta i model oferowanego procesora Pamięć operacyjna min. 8 GB RAM Ilość banków pamięci: min. 2 szt. Dysk twardy Minimum 256 GB SSD SATA III Wydajność grafiki - Zintegrowana karta graficzna, obsługująca funkcje: DirectX 12 Karta dźwiękowa - Zintegrowana karta dźwiękowa Karta sieciowa - 1 x LAN 10/100/1000 Mbit/s Porty Wbudowane (minimum): min. 2 x USB 3.0 1 x wyjście słuchawki, 1 x HDMI 1 x wejście mikrofon - dopuszcza się rozwiązanie combo. Wymagana ilość portów nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.Klawiatura - Klawiatura USB w układzie polski programisty - w kolorze zbliżonym do koloru obudowy Mysz - Mysz optyczna USB w kolorze zbliżonym do koloru obudowy Obudowa Typ obudowy Tower lub Midi Tower, umożliwiająca montaż zasilacza w standardzie ATX oraz zewnętrznej karty graficznej Napęd optyczny - Nagrywarka DVD +/-RW System operacyjny - Zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Pro PL 64 bit z licencją lub równoważny* Warunki gwarancji Minimum 3-letnia gwarancja producenta świadczona w miejscu instalacji sprzętu. Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP AE w polskiej wersji językowej ** * Parametry równoważności dla Windows 10 Pro PL 64 bit: Pełna integracja z posiadaną przez Zamawiającego domeną Active Directory opartą na serwerach Windows Server 2012 R2. Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) Active Directory, WMI. Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Pełna obsługa ActiveX. Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows lub innych. Współpraca z procesorami o architekturze x86-64. Instalacja i użytkowanie aplikacji 32-bit. i 64-bit. na dostarczonym systemie operacyjnym. Możliwość zdalnej pracy przy użyciu zdalnego pulpitu. W ramach dostarczonej licencji zawarte prawo do pobierania poprawek systemu operacyjnego. Wszystkie wymienione parametry, role, funkcje, itp. systemu operacyjnego objęte są dostarczoną licencją (licencjami) i zawarte w dostarczonej wersji oprogramowania (nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów). ** Parametry równoważności dla Microsoft Office Professional Plus 2016 MOLP AE w polskiej wersji językowej Oprogramowanie biurowe w najnowszej dostępnej na rynku wersji. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych opartych o rozwiązania chmury oraz rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu. Dla oprogramowania musi być publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta systemu i dotyczący rozwoju wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa. Wymagane jest prawo do instalacji aktualizacji i poprawek do danej wersji oprogramowania, udostępnianych bezpłatnie przez producenta na jego stronie internetowej w okresie co najmniej 5 lat. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta. Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania: Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych. Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, umożliwia wykorzystanie schematów XML, Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: Edytor tekstów. Arkusz kalkulacyjny. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji. Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami). Edytor tekstów musi umożliwiać: Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. Wstawianie oraz formatowanie tabel. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. Automatyczne tworzenie spisów treści. Formatowanie nagłówków i stopek stron. Sprawdzanie pisowni w języku polskim. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. Określenie układu strony (pionowa/pozioma). Wydruk dokumentów. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: Tworzenie raportów tabelarycznych.Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice). Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych. Wyszukiwanie i zamianę danych. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: Przygotowywanie prezentacji multimedialnych. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, 2007, 2010, 2013, 2016. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną. Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia. Zarządzanie kalendarzem. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach. Zarządzanie listą zadań. Zlecanie zadań innym użytkownikom. Zarządzanie listą kontaktów. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. Zaoferowane oprogramowanie do tworzenia baz danych musi: umożliwiać tworzenie struktury bazy danych uzupełnioną widokami, które pozwalają na dodawanie i edycję danych, umożliwiać pracę na dokumentach wytworzonych przy użyciu oprogramowania Microsoft Access 2003, umożliwiać obsługę baz danych, zapewniając pełną zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Access 2007 i 2010, umożliwiać importowanie i łączenie danych pochodzących z szerokiego zakresu źródeł zewnętrznych, takich jak programy Microsoft Excel, Microsoft SQL Server, udostępniać różnego rodzaju szablony, których można użyć do szybszego utworzenia własnej bazy danych, poprzez gotową do użycia bazę danych, która zawiera wszystkie tabele, kwerendy, formularze i raporty zawierać gotowe do użytku szablony umożliwiające natychmiastowe rozpoczęcie pracy, a także zaawansowane narzędzia pozwalające łatwo zarządzać rosnącą ilością danych. UWAGA. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego pakietu oprogramowania biurowego lub systemu operacyjnego leży po stronie Wykonawcy. W tym celu Wykonawca winien przedstawić oświadczenie i dokumenty potwierdzające równoważność pakietu oprogramowania biurowego czy też systemu operacyjnego.Monitor - 61 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Rodzaj podświetlenia - LED Typ matrycy - IPS Przekątna ekranu - min. 23,8´ Jasność- min. 250 cd/m2 Czas reakcji - max. 5 ms Rozdzielczość nominalna - 1920 x 1080 pikseli (FULL HD) Złącza - VGA, HDMI, DVI Warunki gwarancji - Minimum 2-letnia gwarancja producenta. Karta graficzna - 30 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Wydajność karty graficznej Karta graficzna o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 5 735 pkt. w teście PassMark - G3D Mark według wyników opublikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html Kompatybilność Wymagane jest aby karta graficzna była kompatybilna z komputerem stacjonarnym ujętym w przedmiocie zamówienia Projektor - 3 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Przeznaczenie projektora Prezentacyjny Rozdzielczość natywna Minimum 1200 x 800 Jasność Minimum 3300 ANSI lum. Kontrast Minimum 13000:1 Ilość wyświetlanych kolorów Minimum 1070 mln Porty 1 x Composite 2 x D-sub 15-pin wejście 1 x RS232 1 x audio in (Mini Jack) 1 x HDMI 1 x D-sub 15-pin wyjście 1 x audio out (Mini Jack) 1 x S-Video 1 x USB (mini B) Czas pracy lampy Minimum 4500 godzin Głośnik TAK Warunki gwarancji - Minimum 2-letnia gwarancja producenta. Cechy dodatkowe Kabel zasilający, instrukcja obsługi, baterie, pilot, projektor powinien być przystosowany do zamontowania go do uchwytu do projektora Uchwyt do projektora- 3 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Montaż Sufitowy Maksymalny udźwig 20 kg Cechy dodatkowe Regulowany uchwyt do projektora musi zezwalać na zamontowanie projektora będącego przedmiotem zamówienia Ekran projekcyjny - 3 szt. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne Sposób montażu Ścienny Powierzchnia projekcyjna Matt White Format 4:3 Szerokości powierzchni projekcyjnej Minimum 240 mm Wysokość powierzchni projekcyjnej Minimum 180 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237200-1, 32322000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.