eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa przedmiotów umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Łódź: Dostawa przedmiotów umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 50243 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6163000, 6163019, faks 42 6163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa czapek wyjściowych zimowych - 39 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ Część 2 - Dostawa beretów - 90 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2. do SIWZ Część 3 - Dostawa kurtek ? z podpinką - 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3. do SIWZ Część 4 - Dostawa mundurów wyjściowych zimowych męskich - 35 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4. do SIWZ Część 5 - Dostawa mundurów służbowych męskich 81 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5. do SIWZ Część 6 - Dostawa swetrów służbowych - 75 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.6. do SIWZ Część 7 - Dostawa krawatów - 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.7. do SIWZ Część 8 - Dostawa koszul wyjściowych i służbowych Koszula wyjściowa z długim rękawem męska - 38 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska - 33 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska - 85 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska - 86 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.8. do SIWZ Część 9 - Dostawa półbutów wyjściowych i służbowych Półbuty wyjściowe męskie - 40 par., Półbuty służbowe męskie - 60 par., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.9. do SIWZ Część 10 - Dostawa sznurów galowych - 40 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.9. do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium w związku ze składaniem ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 201 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa czapek wyjściowych zimowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka wyjściowa zimowa oficera z haftem st. kpt. - 1 szt. Czapka wyjściowa zimowa oficera z haftem mł. kpt. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. - 5 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. ogn. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem ogn. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem mł. ogn. - 4 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. sekc. - 6 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem sekc. - 3 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. str. - 13 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera bez haftu - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa beretów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beret z orzełkiem - 90 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek ? z podpinką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ? z podpinką - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych zimowych męskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem bryg. - 1 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem st. kpt. - 1 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem st. ogn. - 2 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem ogn. - 2 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski bez haftu - 29 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mundurów służbowych męskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur służbowy męski - 81 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sweter służbowy - 75 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa krawatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krawat - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych i służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula wyjściowa z długim rękawem męska - 38 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska - 33 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska - 85 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska - 86 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa półbutów wyjściowych i służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty wyjściowe męskie - 40 par., Półbuty służbowe męskie - 60 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sznurów galowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur galowy oficerski - 6 szt., Sznur galowy aspirancki - 6 szt., Sznur galowy podoficerski - 28 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.