Łódź: Dostawa przedmiotów umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 50243 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6163000, 6163019, faks 42 6163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa czapek wyjściowych zimowych - 39 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ Część 2 - Dostawa beretów - 90 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2. do SIWZ Część 3 - Dostawa kurtek ? z podpinką - 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3. do SIWZ Część 4 - Dostawa mundurów wyjściowych zimowych męskich - 35 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4. do SIWZ Część 5 - Dostawa mundurów służbowych męskich 81 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5. do SIWZ Część 6 - Dostawa swetrów służbowych - 75 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.6. do SIWZ Część 7 - Dostawa krawatów - 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.7. do SIWZ Część 8 - Dostawa koszul wyjściowych i służbowych Koszula wyjściowa z długim rękawem męska - 38 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska - 33 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska - 85 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska - 86 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.8. do SIWZ Część 9 - Dostawa półbutów wyjściowych i służbowych Półbuty wyjściowe męskie - 40 par., Półbuty służbowe męskie - 60 par., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.9. do SIWZ Część 10 - Dostawa sznurów galowych - 40 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.9. do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium w związku ze składaniem ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pokój 201 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa czapek wyjściowych zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka wyjściowa zimowa oficera z haftem st. kpt. - 1 szt. Czapka wyjściowa zimowa oficera z haftem mł. kpt. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. - 5 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. ogn. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem ogn. - 2 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem mł. ogn. - 4 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. sekc. - 6 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem sekc. - 3 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera z haftem st. str. - 13 szt. Czapka wyjściowa zimowa podoficera bez haftu - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa beretów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beret z orzełkiem - 90 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek ? z podpinką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ? z podpinką - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych zimowych męskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem bryg. - 1 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem st. kpt. - 1 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem st. ogn. - 2 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski z haftem ogn. - 2 kpl. Mundur wyjściowy zimowy męski bez haftu - 29 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mundurów służbowych męskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur służbowy męski - 81 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sweter służbowy - 75 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa krawatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krawat - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych i służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula wyjściowa z długim rękawem męska - 38 szt., Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska - 33 szt., Koszula służbowa z długim rękawem męska - 85 szt., Koszula służbowa z krótkim rękawem męska - 86 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa półbutów wyjściowych i służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty wyjściowe męskie - 40 par., Półbuty służbowe męskie - 60 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sznurów galowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur galowy oficerski - 6 szt., Sznur galowy aspirancki - 6 szt., Sznur galowy podoficerski - 28 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- Przebudowa pomieszczenia edukacyjnego "Hala Maszyn" w budynku Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
- Na Sporządzanie dokumentacji w zakresie samodzielności dla łącznie nie mniej niż 600 lokali mieszkalnych/użytkowych, maksymalnie dla 1150 lokali zlokalizowanych dla Zarządu Lokali Miejskich
- WSSE.DEA OZPA 272.09.2024 Dostawa produktów chemicznych w podziale na części
- Usługi archiwizacji i przechowywania dokumentacji medycznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.