eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Nowy Dwór Gdański: Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 50213 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32309 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: Budowa ul. Dworcowej i ul. Dąbrowskiego w Nowym Dworze Gdańskim, obejmuje: 1) Branża drogowa a) budowa nowych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; b) budowa chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; c) budowa zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; d) budowa miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; e) przebudowa kanalizacji deszczowej; f) przebudowa wodociągu i przykanalików; g) usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi; h) budowa oświetlenia ulicznego na terenie całej inwestycji; i) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; j) wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie nowych nasadzeń i trawników w pasie drogowym. 2) Branża Sanitarna a) przebudowa sieci wodociągowej b) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej 3) Branża elektroenergetyczna w zakresie oświetlenia drogowego a) montaż szafki oświetleniowej b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami, wysięgnikami i źródłami światła c) budowa linii kablowej d) budowa linii napowietrznej e) demontaż istniejących słupów oświetleniowych oraz opraw, wysięgników i źródeł światła f) montaż rur ochronnych na linie kablowe 4) Branża teletechniczna a) przebudowa studni kablowych - 2 szt.; b) budowa kanalizacji kablowej 2-otworowej 17,0 m; c) budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej 27,0 m; d) wymiana i regulacja ram studni kablowych - 19 szt.; e) odsunięcie kabla teletechnicznego na odcinku 40,0 m, f) budowa kabla teletechnicznego XzTKMXpw 5x4x0.5/19 o długości 30,0 m; g) budowa kabla teletechnicznego XzTKMXpw 5x4x0.5/35 o długości 33,0 m; h) budowa kabla koncentrycznego F50 TSV o długości 100,0 m; 5) Branża: Zieleń a) w ramach prac przygotowawczych przewiduje się usunięcie 42 szt. drzew, zabezpieczenie na czas robót budowlanych 56 szt. drzew oraz zebranie zanieczyszczeń pobudowlanych, gruzu i śmieci i wywiezienie na wysypisko. W przypadku wycinki drzew przypadającej w terminie od 1 marca do 15 października, przed przystąpieniem do usunięcia drzew Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu ornitologicznego, przeprowadzonego w terminie i metodą umożliwiającą ustalenie występowania gatunków ptaków objętych ochroną gatunkową (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 07 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt Dz.U. poz. 1348) z określeniem listy gatunków chronionych, ewentualnej liczebności osobników i siedlisk. W przypadku pozytywnej weryfikacji, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na podstawie art. 56 ustawy o ochronie przyrody (t.j. z 2013 r. Dz. U. poz. 627), stosownego zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków chronionych (np. płoszenie, niszczenie siedlisk, niszczenie gniazd). b) z uwagi na niewielkie i rozdrobnione powierzchnie terenu przewidziane pod zieleń wykonanie uprawy gleby przewiduje się ręcznie, przez przekopanie na głębokość 25cm, wyrównanie i wyprofilowanie nawierzchni. c) z uwagi na niezbędne do wykonania roboty budowlane i degradacją biologicznie czynnej wierzchniej warstwy gleby, na terenach przewidzianych pod zieleń przewiduje się rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 5 cm. d) w ramach urządzenia zieleni przewiduje się posadzenie łącznie 34 szt. drzew liściastych, w ramach uzupełnienia istniejących nasadzeń szpalerowych drzew. e) dłużyce, karpiny i gałęzie podlegają zagospodarowaniu przez wykonawcę 6) Branża elektroenergetyczna (kolizje elektroenergetyczne) a) montaż słupów elektroenergetycznych linii napowietrznej b) przewieszenie przewodów istniejącej linii napowietrznej c) demontaż słupów elektroenergetycznych linii napowietrznej d) montaż rur ochronnych na istniejące linie kablowe Podpunkt 6 wykonany zostanie przez ENERGA OPERATOR SA Oddział w Olsztynie. Należy skoordynować prace z ww. podmiotem zgodnie z zapisami w umowie. 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 8 i 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym wraz z zatwierdzeniem jej w organie zarządzającym ruchem, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3305582,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1977137,51

  • Oferta z najniższą ceną: 1977137,51 / Oferta z najwyższą ceną: 2041800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.