eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce › 1) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Wola Niemiecka, Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72) - część pierwsza. 2) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424) - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa) - część trzecia 4) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2 - część czwarta 5) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2) - część piąta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-03



Ogłoszenie nr 500788-N-2018 z dnia 2018-01-03 r.

Gmina Niemce: 1) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Wola Niemiecka, Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72) - część pierwsza. 2) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424) - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa) - część trzecia 4) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2 - część czwarta 5) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2) - część piąta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy zadań realizowanych w ramach projektu "Zielony LOF", będącego częścią Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przewidzianego do realizacji w Partnerstwie 5 gmin Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 - Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.4 - Ochrona bioróżnorodności dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemce, krajowy numer identyfikacyjny 43101952000000, ul. ul. Lubelska  121 , 21025   Niemce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 561 521, e-mail info@niemce.pl, faks 817 561 790.
Adres strony internetowej (URL): www.niemce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://ugniemce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://ugniemce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121,21-025 Niemce, biuro podawcze - parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Wola Niemiecka, Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72) - część pierwsza. 2) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424) - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa) - część trzecia 4) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2 - część czwarta 5) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2) - część piąta
Numer referencyjny: IT.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Wola Niemiecka, Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72) - część pierwsza. 2) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424) - część druga 3) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa) - część trzecia 4) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2 - część czwarta 5) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2) - część piąta 2. Zakres inwestycji obejmuje między innymi: 2.1 Dla części pierwszej: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Wola Niemiecka, Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72). Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Wola Niemiecka i Ciecierzyn, gm. Niemce, (dz nr 935, oraz dz nr 168 i 72). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 954,60mb od drogi gminnej nr 106077L do drogi gminnej 106076L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działkach nr 935, oraz dz nr 168 i 72. Na całym odcinku od km 0+000 do km 0+954,60 posiada nawierzchnię gruntową lokalnie utwardzoną kruszywem szerokości 3,0m. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1909,20 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 954,60 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.1do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 2.2 Dla części drugiej: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424). Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Dys, gm. Niemce, (dz nr 2424). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 868,40mb od drogi gminnej nr 106081L w kierunku drogi gminnej 106079L. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 2424. Na odcinku od km 0+000 do km 0+234 oraz km 0+408 do km 0+868,40 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego, lokalnie nieutwardzona o szerokości 2,50m. Na odcinku od km 0+234 do km 0+408 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego szerokości zmiennej średnio 2,50m, droga przebiega w wykopie. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1736 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 868,40 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m , szerokość projektowanych poboczy - 0,50m. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 2.3 Dla części trzeciej: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa). Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Niemce, gm. Niemce, ul. Kwiatowa (dz nr 30/16 i 2724). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 630mb od drogi gminnej nr 111429L w kierunku drogi powiatowej nr 1564L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 30/16 i 2724. Na odcinku od km 0+00 do km 0+483 posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem oraz destruktem bitumicznym o szerokości 4,10m. Na odcinku od 0+483 do 0+550 posiada nawierzchnię z betonowych płyt drogowych. Na odcinku od 0+550 do 0+630 posiada nawierzchnię bitumiczną. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej nawierzchni - 2931 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 550 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 4,5 do 5,70 m, średnia szerokość projektowanych poszerzeń - 1,70 m . Ulica Kwiatowa stanowi połączenie drogi gminnej nr 111429L z drogą powiatową nr 1564L. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 6) 2.4 Dla części czwartej: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2 - część czwarta . Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Niemce i Wola Niemiecka, gm. Niemce, (dz nr 2794 i 934/2 ). Droga przeznaczona do przebudowy składa się z dwóch części. Odcinek A: o długości 497mb od drogi powiatowej nr 2218L do drogi gminnej 106077L. Odcinek B: o długości 275,5 od drogi 106077L do drogi gminnej nr 106077L stanowiący łącznik - przedłużenie drogi wewnętrznej nr 01W. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 934/2 i 2794. Na odcinku A od km 0+000 do km 0+497 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego szerokości zmiennej średnio 2,50m tylko na początkowy odcinku stanowiącym dojazd do posesji. Na pozostałej części jest to droga gruntowa nie utwardzona. Na odcinku B stanowiącym przedłużenie drogi wewnętrznej nr 01W od km 0+000 do km 0+275,50 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego o grubości zmiennej. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. Miejscowo, na odcinku B istniejąca droga ma przebieg wykraczający poza obrys działki. Niezbędna będzie korekta w planie sytuacyjnym. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1543 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m , droga rowerowa stanowić będzie połączenie dróg lokalnych. Rowy odwadniające są widoczne tylko w niewielkiej części i konieczne jest ich wykonanie na nowo na odcinkach które tego wymagają. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 2.5 Dla części piątej: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2). Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Swoboda, gm. Niemce, (dz nr 214/2). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 587mb od drogi powiatowej nr 2222L w kierunku drogi gminnej 106065L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 214/2 w m. Swoboda. Na odcinku od km 0+000 do km 0+587 posiada nawierzchnię z gruntu stabilizowanego cementem szerokości zmiennej od 2,80 do 3,0m. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. W ciągu drogi usytuowane są zjazdy indywidualne o nawierzchni nieutwardzonej. W przyległym terenie zlokalizowane jest uzbrojenie: Charakterystyka techniczna obiektu : powierzchnia przebudowanej jezdni - 1961,40 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 454 m2, szerokość projektowanej ścieżki - od 2,80 do 3,50 m , szerokość projektowanych poszerzeń - 0,85m , szerokość projektowanych poboczy - 0,50m Droga położona na działce nr 214/2 stanowi połączenie drogi gminnej nr 106065L z drogą powiatową nr 2222L. Rowy odwadniające są widoczne tylko w niewielkiej części i konieczne jest ich wykonanie na nowo. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.5 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 3. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233000-9
45112000-5
45233222-1
45233252-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek (doświadczenia) jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi (z elementami robót bitumicznych - dotyczy budowy, przebudowy, remontu) o wartości nie mniejszej niż 160 000 zł brutto (sto sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 kt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. XIII lit. B ust. 2 pkt 1-3. SIWZ (tj. dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia w zakresie wymaganym niniejszą SIWZ) 7. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w w rozdz. XIII lit. B ust. 2 pkt 1-3. SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;(zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdział XII ust. 2 pkt. c SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego odrębnie dla każdej części zamówienia w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy w Niemcach przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale XVII SIWZ, dokumenty te należy dołączyć do oferty. 7. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, terminu zwrotu wadium zawarto art.45-46 ustawy pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej integralną część niniejszej umowy. 2. Katalog zmian uzasadniających zmianę postanowień umowy: 1) w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: niskie temperatury zewnętrzne, śnieg, deszcz, inne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych. b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi, 2) w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, z tym, że wszystkie elementy oceniane nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, które nie odbiega od rynkowych uwarunkowań; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 6) siła wyższa uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 7) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 8) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 1 , termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych ust. 2 pkt 2 i 3 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. 5. W przypadku określonym w ustępie 2 punkt 3 b . zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje. 6. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 9. Strona która występuje z propozycją zmiany, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. 10. Wszystkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m Wola Niemiecka,. Ciecierzyn (dz. 935,168 i 72)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Wola Niemiecka i Ciecierzyn, gm. Niemce, (dz nr 935, oraz dz nr 168 i 72). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 954,60mb od drogi gminnej nr 106077L do drogi gminnej 106076L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działkach nr 935, oraz dz nr 168 i 72. Na całym odcinku od km 0+000 do km 0+954,60 posiada nawierzchnię gruntową lokalnie utwardzoną kruszywem szerokości 3,0m. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1909,20 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 954,60 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.1do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45233222-1, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 2) Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Dys (dz. 2424)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Dys, gm. Niemce, (dz nr 2424). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 868,40mb od drogi gminnej nr 106081L w kierunku drogi gminnej 106079L. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 2424. Na odcinku od km 0+000 do km 0+234 oraz km 0+408 do km 0+868,40 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego, lokalnie nieutwardzona o szerokości 2,50m. Na odcinku od km 0+234 do km 0+408 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego szerokości zmiennej średnio 2,50m, droga przebiega w wykopie. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1736 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 868,40 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m , szerokość projektowanych poboczy - 0,50m. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45233222-1, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce (ul. Kwiatowa).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Niemce, gm. Niemce, ul. Kwiatowa (dz nr 30/16 i 2724). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 630mb od drogi gminnej nr 111429L w kierunku drogi powiatowej nr 1564L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 30/16 i 2724. Na odcinku od km 0+00 do km 0+483 posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem oraz destruktem bitumicznym o szerokości 4,10m. Na odcinku od 0+483 do 0+550 posiada nawierzchnię z betonowych płyt drogowych. Na odcinku od 0+550 do 0+630 posiada nawierzchnię bitumiczną. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej nawierzchni - 2931 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 550 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 4,5 do 5,70 m, średnia szerokość projektowanych poszerzeń - 1,70 m . Ulica Kwiatowa stanowi połączenie drogi gminnej nr 111429L z drogą powiatową nr 1564L. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45233222-1, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w m. Niemce dz. nr. 2794 i w m. Wola Niemiecka - dz. nr 934/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Niemce i Wola Niemiecka, gm. Niemce, (dz nr 2794 i 934/2 ). Droga przeznaczona do przebudowy składa się z dwóch części. Odcinek A: o długości 497mb od drogi powiatowej nr 2218L do drogi gminnej 106077L. Odcinek B: o długości 275,5 od drogi 106077L do drogi gminnej nr 106077L stanowiący łącznik - przedłużenie drogi wewnętrznej nr 01W. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 934/2 i 2794. Na odcinku A od km 0+000 do km 0+497 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego szerokości zmiennej średnio 2,50m tylko na początkowy odcinku stanowiącym dojazd do posesji. Na pozostałej części jest to droga gruntowa nie utwardzona. Na odcinku B stanowiącym przedłużenie drogi wewnętrznej nr 01W od km 0+000 do km 0+275,50 posiada nawierzchnię z kruszywa mineralnego o grubości zmiennej. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. Miejscowo, na odcinku B istniejąca droga ma przebieg wykraczający poza obrys działki. Niezbędna będzie korekta w planie sytuacyjnym. Charakterystyka techniczna obiektu: powierzchnia przebudowanej jezdni - 1543 m2, szerokość projektowanej ścieżki - 2,00 m , droga rowerowa stanowić będzie połączenie dróg lokalnych. Rowy odwadniające są widoczne tylko w niewielkiej części i konieczne jest ich wykonanie na nowo na odcinkach które tego wymagają. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45233222-1, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w Swoboda (dz. nr 214/2).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej poprzez budowę ścieżki rowerowej w miejscowości Swoboda, gm. Niemce, (dz nr 214/2). Odcinek przeznaczony do przebudowy o długości 587mb od drogi powiatowej nr 2222L w kierunku drogi gminnej 106065L. Teren przeznaczony jest do obsługi lokalnego ruchu pojazdów i rowerów oraz mieszkańców przyległych posesji i miejscowości. Jest to droga gminna, zlokalizowana na działce nr 214/2 w m. Swoboda. Na odcinku od km 0+000 do km 0+587 posiada nawierzchnię z gruntu stabilizowanego cementem szerokości zmiennej od 2,80 do 3,0m. Droga ma przebieg nieregularny, wymagający korekty w planie sytuacyjnym i profilu podłużnym. W ciągu drogi usytuowane są zjazdy indywidualne o nawierzchni nieutwardzonej. W przyległym terenie zlokalizowane jest uzbrojenie: Charakterystyka techniczna obiektu : powierzchnia przebudowanej jezdni - 1961,40 m2, powierzchnia budowanych poboczy - 454 m2, szerokość projektowanej ścieżki - od 2,80 do 3,50 m , szerokość projektowanych poszerzeń - 0,85m , szerokość projektowanych poboczy - 0,50m Droga położona na działce nr 214/2 stanowi połączenie drogi gminnej nr 106065L z drogą powiatową nr 2222L. Rowy odwadniające są widoczne tylko w niewielkiej części i konieczne jest ich wykonanie na nowo. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1.5 do SIWZ. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45233222-1, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.