eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › zakup oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2005-09-23

POZYCJA 50053

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Nowe Czarnowo: zakup oleju napędowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154471, fax 091 3154470, e-mail: jpotocka@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154473, fax 091 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154473, fax 091 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Dariusz Sołtysiak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154473, fax 091 3154470, e-mail: dsoltysiak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oleju napędowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Sprzedaż wraz z dostawą cysterną samochodową Sprzedającego, oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom określonym w obowiązującej na dzień dostawy normie PN-EN 590, w gatunkach B, D, F (w zależności od sezonu olej letni, przejściowy, zimowy) o zawartości siarki < lub = 50mg/kg. 2. Dostawa oleju napędowego będzie realizowana do wskazanych magazynów Zamawiającego tj. Zespołu Elektrowni Dolna Odra S.A. zlokalizowanych w: - Elektrowni Dolna Odra; Nowe Czarnowo 76 k/Gryfina - Elektrowni Szczecin ul. Gdańska 34a w Szczecinie, - Elektrowni Pomorzany ul. Szczawiowa 25/26 w Szczecinie. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie od 01.01.2006r. do 31.12.2007r. każdorazowo po zatwierdzeniu ceny i pisemnym zamówieniu dostawy. Dostawy winny być realizowane w dni robocze, w godzinach urzędowania Zamawiającego (od godz. 7:30 do 14:00), w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od dostarczenie pisemnego zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje średnioroczne dostawy w ilości ok. 550.000 litrów. Ze względów technologicznych Zamawiający wymaga aby dostawy realizowane były w ilościach od 2.000 litrów jednorazowo. Podane potrzeby roczne stanowią ilość szacunkową. Ilości roczne wynikały będą z faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Do każdej dostawy paliwa Wykonawca dostarczy świadectwo jakości Producenta (atest lub dokument równoważny) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia oraz koszty transportu do Zamawiającego. Ryzyko to przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i potwierdzenia tego faktu przez służby Zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - Elektrowna Dolna Odra, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo - Elektrowni Szczecin ul. Gdańska 34a, 70-661 Szczecin - Elektrowni Pomorzany ul. Szczawiowa 25/26, 70-010 Szczecin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 400.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 50.000,00 PLN wnoszone przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie zamówienia będzie się odbywało na podstawie faktur za wywołane przez Zamawiajacego i zrealizowane przez Wykonawcę dostawy oleju napedowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiajacy wymaga aby w przypadku grupy Wykonawców obowiązywała forma konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym oraz zgodnie z wymogami ustawowymi posiadający koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wymaganą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.) i prowadzący działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 3. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, tj. w roku 2002 lub 2003 lub 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 zamówienie na dostawy oleju napędowego do pojazdów samochodowych, w ilości nie mniejszej, niż przewidywane, wynikające z niniejszego postępowania roczne potrzeby Zamawiającego. b) Wykonawca posiada własną bazę paliw ciekłych, spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw ciekłych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1067 z późn. zm.) o pojemności magazynowej zbiorników minimum 200.000 litrów. c) Wykonawca posiada specjalistyczny sprzęt transportowy, zapewniający realizację zamówienia, tj. co najmniej jedną autocysternę do przewozu paliw ciekłych, przystosowaną, wyposażoną i oznakowaną zgodnie z ustawą z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.), umożliwiającą dostawę jednorazową wymaganej ilości minimalnej, tj. 2.000 litrów. d) Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację jednorazowej dostawy w ilości minimalnej 2.000 litrów. Zamawiający jednocześnie określa, że jednorazowe dostawy będą się zawierały w przedziale od 2.000 litrów do 30.000 litrów. e) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oleju napędowego w terminie nie dłuższym, niż 24 godziny od terminu otrzymania pisemnego zamówienia na żądaną ilość oleju napędowego. 4. Posiadający odpowiedni potencjał ekonomiczny i znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn. posiadający: a) Środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą, niż 150.000 zł* . b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności o wartości nie niższej niż 1.000.000zł *do przeliczenia z innej waluty niż [ zł ] zostanie przyjęty odpowiedni średni kurs walut w NBP na dzień sporządzenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Którzy złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 stwierdzające, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem w tym: Decyzję administracyjną w pełnym brzmieniu o wydaniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.), 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. W przypadku przedsiębiorstw składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach: - Umowa spółki cywilnej - dla Spółki cywilnej - Pełnomocnictwo dla Wykonawcy Wiodącego występującego w imieniu kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnego. 8. Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością lub spółka z ograniczoną odpowiedzialnością występuje wspólnie z innym podmiotem składając w postepowaniu ofertę wspólną - uchwałę wspólników w przedmiocie upoważnienia do zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, jeżeli umowa ta stanowi inaczej (art.230 Kodeksu spółek handlowych - Dz. U. nr 94, poz.1037 z 2000r.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą, niż 150.000 zł., wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający żąda aby Wykonawca na dzień podpisania umowy przedłożył ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000zł wraz ze zobowiązaniem, że będzie posiadał ważną umowę ubezpieczenia OC na kwotę minimum 1.000.000 zł przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. w roku 2002 lub, 2003 lub 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw oleju napędowego odpowiadającego parametrom przedmiotowi zamówienia, tj. w ilości minimum 550.000 litrów zrealizowanych dla odbiorcy, będącego przedsiębiorstwem przemysłowym. Wykonawca winien wykazać minimum jedno takie zamówienie. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem z podziałem na lata 2002, 2003, 2004, ze wskazaniem: odbiorców, przedmiotu dostawy, dostarczonej ilość, okresu realizacji 2. Dokumenty na potwierdzenie, że każda z wymienionych dostaw, o których mowa w pkt. III.2.1.3 poz. 1 niniejszego ogłoszenia została wykonana należycie. 3. Oświadczenie o posiadaniu własnej bazy paliw ciekłych, spełniającej warunki techniczne jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw ciekłych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1067 z późn. zm.). Do oświadczenia Wykonawca winien dołączyć świadectwo legalizacji zbiorników 4. Wykaz specjalistycznego sprzętu transportowego, zapewniającego realizację zamówienia, tj. co najmniej jedną autocysternę do przewozu paliw ciekłych przystosowaną, wyposażoną i oznakowaną zgodnie z ustawą z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.). Do wykazu Wykonawca winien załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dowodu / dowodów rejestracyjnych. 2.1.4) Inne informacje: Ocena spełniania warunków wymaganych będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów, po ocenie wagowej spełnienia warunków w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zadeklaruje czas realizacji dostawy [w godzinach] liczony od terminu wpływu do Wykonawcy pisemnego zamówienia Zamawiającego. Ustala się, że Zamawiający będzie dostarczał zamówienie w dni robocze do godziny 13:00. Zamawiający przyzna 2 punkty za każdą godzinę czasu dostawy poniżej wymaganych 24 godzin. 2. W oparciu o dokumenty potwierdzające spełnienie warunku wynikającego z punktu 3.8, Zamawiający oceni ilość zamówień zrealizowanych w poszczególnych latach. Zamawiający przyzna 0,5 punktu za każde zamówienie zrealizowane dla odbiorcy przemysłowego powyżej jednego. 3. W oparciu o wykaz posiadanego sprzętu transportowego wymieniony w punkcie III.2.1.3 poz.4 niniejszego ogłoszenia, Zamawiający oceni ilość posiadanego taboru samochodowego. Zamawiający przyzna 0,5 punktu za każdy posiadany pojazd (ciągnik z naczepą cysterną) powyżej wymaganego. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich zakwalifikowanych Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 75% czas realizacji zamówienia - 15% termin płatności - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/1-DP-4/09/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.10.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: Instrukcja dla Wykonawców dostępna w siedzibie Zamawiającego i pocztą elektroniczną. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.10.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 21.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 10:30, Siedziba Zamawiajacego, budynek dyrekcji H - 16, sala konferencyjna nr 20.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem może złożyć wniosek wraz z załącznikami o dopuszczenie do postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa na formularzach udostępnionych przez Zamawiającego. Instrukcja dla Wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem dostępna jest w siedzibie Zamawiającego, budynek dyrekcji H-16, pokój nr 114 lub pocztą elektroniczną na wniosek Wykonawcy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.