eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty remontowe budowlane dotyczące obiektu zajmowanego przez Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 203/205 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309461-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi: Roboty remontowe budowlane dotyczące obiektu zajmowanego przez Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 203/205 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 641137-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 004345575, ul. ul.Kilińskiego 102, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6324034, e-mail sekretariat@mops.lodz.pl, faks 42 6324130.
Adres strony internetowej (url): www.mops.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe budowlane dotyczące obiektu zajmowanego przez Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 203/205 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

29/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty remontowe budowlane dotyczące obiektu zajmowanego przez Dom Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 203/205 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. Wykonanie następujących prac: JADALNIA 1) skucie zagrzybionych tynków ścian 2) oczyszczenie za pomocą szczotek sdrucianych 3) odgrzybienie metodą smarowania - dwukrotne 4) dwukrotna izolacja pionowa - folia w płynie 5) wykonanie nowych tynków 6) zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitu 7) skasowanie zacieków 8) gruntowanie podłoża 9) gładzie gipsowe (ściany - pow.1,50 m,sufit) 10) dwukrotne malowanie emulsyjne ścian (powyżej tynku żywicznego) i sufitu 11) tynk żywiczny na ścianach - do wys.1,50 m (z zagruntowaniem,wyrównaniem podłoża) 12) zabudowa (ściana z oknami i fragmenty 2 ścian poprzecznych do drzwi) na wys. 0,45 cm i 100 cm, głęb. 35 cm - z blachy aluminiowej ryflowanej gr.3 mm, z wycięciem 1 rzędu otworów wentylacyjnych śr.50 mm w rozstawie co 15 cm, na wysokości od podłogi 10 cm. Połączenia kątowe części pionowej i poziomej zabudowy należy wykończyć kątownikiem aluminiowym 15*15 mm. 13) wymiana 6 szt. lamp sufitowych (zakupione przez Użytkownika) 14) malowanie olejne grzejników żebrowych i rurowych, rur stalowych i kanalizacyjnych 15) zabezpieczenie podłóg folią 16) przestawianie mebli i sprzętów na czas robót MAGAZYN ŻYWNOŚCI: 1) wykucie ościeżnicy drewnianej, osadzenie drzwi stalowych antywłamaniowych "100",obustronnie krytych blachą,wyposażonych w blokady p.wyważeniowe,2 zamki patentowe,klamki,szyldy, malowanych w kolorze ustalonym z Użytkownikiem,wraz z obróbką ościeży. 2) wywóz materiałów z demontażu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ,Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23528.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana ALLBUD Katarzyna Kudra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grobelna 4p.7
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28939.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28939.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28939.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.