eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlosserów w Ozorkowie - etap I - część 2 (Park)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309174-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Ozorków: Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlosserów w Ozorkowie - etap I - część 2 (Park)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608013-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500212906-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500240748-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000, ul. ul. Wigury 1, 95035 Ozorków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 7103100, 7103142, e-mail sekretariat@umozorkow.pl, faks 427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlosserów w Ozorkowie - etap I - część 2 (Park)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WE.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku miejskiego: uporządkowanie i pielęgnacja drzewostanu, rekultywacja trawników i zieleni niskiej, nasadzenie zieleni maskującej, utwardzenie alejek spacerowych, wytyczenie ścieżki rowerowej, budowa strefy rekreacji czynnej, górki oraz mostku na rzece Bzurze oraz budowa oświetlenia wraz z monitoringiem. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy rzeczowe : Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 W ramach Zadania nr 1 "zaprojektuj" - należy opracować dokumentację budowlaną ( projekt budowlany i wykonawczy) i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. W ramach Zadania nr 2 "wybuduj" - należy wykonać roboty budowlane i montażowe oraz ogrodnicze na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz, gdy będzie to konieczne, uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.


II.4) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:

71000000-8,

71300000-1,

45112710-5,

45311000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30/06/2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: park
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Palmett Sp. z o. o. sp. Komandytowa, , ul. Wybieg 4, 00-788, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3185830.31 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy wydłużenia terminu świadczenia usługi projektowania ze względu na fakt nieuzyskania odpowiedniego pozwolenia wodno - prawnego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmieny sa korzystne ze względu na niezawodnośc i trwałośc instalacji. Ze wzgledu na fakt nieuzyskania w odpowiednim czasie pozwolenia wodno - prawnego z Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.