Ogłoszenie nr 500309174-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Ozorków: Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu
parkowo-pałacowego Schlosserów w Ozorkowie - etap I - część 2 (Park)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608013-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500212906-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500240748-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000,
ul. ul. Wigury
1,
95035
Ozorków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 7103100, 7103142, e-mail
sekretariat@umozorkow.pl, faks
427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlosserów w Ozorkowie - etap I - część 2 (Park)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WE.271.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku miejskiego: uporządkowanie i pielęgnacja drzewostanu, rekultywacja trawników i zieleni niskiej, nasadzenie zieleni maskującej, utwardzenie alejek spacerowych, wytyczenie ścieżki rowerowej, budowa strefy rekreacji czynnej, górki oraz mostku na rzece Bzurze oraz budowa oświetlenia wraz z monitoringiem. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy rzeczowe : Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 W ramach Zadania nr 1 "zaprojektuj" - należy opracować dokumentację budowlaną ( projekt budowlany i wykonawczy) i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. W ramach Zadania nr 2 "wybuduj" - należy wykonać roboty budowlane i montażowe oraz ogrodnicze na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz, gdy będzie to konieczne, uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
II.4) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71300000-1,
45112710-5,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30/06/2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: park |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Palmett Sp. z o. o. sp. Komandytowa,
,
ul. Wybieg 4,
00-788,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy wydłużenia terminu świadczenia usługi projektowania ze względu na fakt nieuzyskania odpowiedniego pozwolenia wodno - prawnego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmieny sa korzystne ze względu na niezawodnośc i trwałośc instalacji. Ze wzgledu na fakt nieuzyskania w odpowiednim czasie pozwolenia wodno - prawnego z Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów, Powiat Krakowski
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.