To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-31
Ogłoszenie nr 500309071-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Gmina Jaświły: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 144 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650061-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jaświły, Krajowy numer identyfikacyjny 5065934900000,
ul.
,
19124
Jaświły, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 7168001, 7278010, e-mail
gmina@jaswily.iap.pl, faks
0-85 727 80 13.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 144 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Rl.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Nazwa zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 144 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 3.2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) właściwe dla przedmiotu zamówienia: 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu. 3.3. Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w tabeli oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.4. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 1M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy racie kapitałowej zgodnej z planem spłaty. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) waluta kredytu: złoty polski (PLN); b) kwota kredytu - 2 040 000,00 PLN; c) oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty; d) data i wysokość postawienia kredytu: w terminie do 15.12.2018 r. w pełnej wysokości; e) częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); f) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 31.03.2019 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2019 r.); g) spłata rat odsetkowych rozpocznie się w dniu 31.12.2018 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; h) spłata rat kapitałowych rozpocznie w dniu 31.03.2019 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; i) termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; j) ilość rat kapitałowych - 48 zgodnie z planem spłaty kredytu ; k) sposób zaokrąglania rat kapitałowych do 1,00 złł l) metoda wyznaczania rat - kapitałowa; m) sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366), n) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; o) prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; p) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; r) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 3.5. Rata kapitałowa (Rk) spłacana będzie zgodnie z planem spłaty kredytu wg załącznika nr 6 do SIWZ. Każdorazowa rata odsetek R0 wynosi: R0 = Saldo kredytu x oferowana stopa procentowa x ilość dni w okresie obrachunkowym/ Ilość dni w roku 3.6. Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki WIBOR 1M, przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (3-miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. 3.7. Wysokość stawki WIBOR 1M ustalana jest jako średnia arytmetyczna z 3-miesięcznego okresu poprzedzającego okres jej obowiązywania. 3.8. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych za wykorzystane transze kredytu. 3.9. Prowizja bankowa za udzielenie kredytu będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 3.8. 3.11. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel In blanco. 3.12. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 1,64 % z dnia 26.10.2018 r. 3.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3.14. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 3.15. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): pracowników związanych z przygotowaniem umowy kredytu, z wyjątkiem sytuacji prawem dozwolonych. 3.16. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1.)Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające , że osoby o których mowa w pkt 3.15 niniejszej specyfikacji są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie osób na podstawie umowy o prace mogą być: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 3.4 niniejszej specyfikacji. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie , że wymagane czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę , podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia; b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę . Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopia dowodu potwierdzająca zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę zatrudnienia osób na umowę o pracę - Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnianie tych osób na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27252.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mońkach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23453.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.