eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309048-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie: Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655373-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Grabowiecka , 22500 Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R3.ST.372.33.2018.tk

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres usług obejmuje: 1) Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem - w dni robocze, b) Odkurzanie i wytarcie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych - pomieszczenia biurowe, korytarze, klatka schodowa i schody zewnętrzne wejściowe - w dni robocze, c) Wynoszenie śmieci z koszy i niszczarek do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków - w dni robocze, d) Sprzątanie łazienki - w dni robocze, e) Zmywanie kabiny prysznicowej - raz w miesiącu, f) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) - w dni robocze, g) Mycie muszli sedesowych pisuaru środkami dezynfekcyjnymi - w dni robocze, h) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, i) Dostarczenie odświeżaczy w aerozolu min 300 ml na każdą kabinę. Wymiana odświeżaczy w aerozolu - dwa razy w miesiącu, j) Mycie umywalek, zlewu kuchennego, lustra i półeczki pod lustrem - w dni robocze, k) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. - w dni robocze, l) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu m) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. Powierzchni - raz w tygodniu, n) Mycie drzwi - wewnętrzne - raz w miesiącu, o) Mycie drzwi - zewnętrzne - dwa razy w miesiącu, p) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), q) Czyszczenie odpowiednim środkiem i trzepanie wykładzin podłogowych - dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień), r) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu RDW tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. - w dni robocze, s) Opróżnianie śmietniczki zewnętrznej - w dni robocze, t) Mycie osłon z poliwęglanu przy schodach wejściowych, zewnętrznych - raz w miesiącu, u) Oczyszczenie barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - raz w tygodniu. 2) Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów a) Odkurzanie, po czym wycieranie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych - pomieszczenia biurowe, korytarz, szatnia - w dni robocze, b) Wynoszenie śmieci do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków - w dni robocze, c) Sprzątanie łazienki - w dni robocze, d) Zmywaniem kabiny prysznicowej - raz na tydzień, e) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) - w dni robocze, f) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, g) Mycie muszli sedesowej i pisuaru środkami dezynfekcyjnymi - w dni robocze, h) Mycie umywalek w łazience i pomieszczeniu magazynowym - w dni robocze, i) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. - w dni robocze, j) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu, k) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. - raz w tygodniu, l) Mycie drzwi - wewnętrzne - raz w miesiącu, m) Mycie drzwi - zewnętrzne - dwa razy w miesiącu, n) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), o) Czyszczenie rolet - dwa razy w roku (mc: kwiecień, październik), p) Czyszczenie sidingu - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), q) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu OD tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. - w dni robocze, r) Opróżnianie śmietniczek wraz z wymianą worków w pomieszczeniach biurowych, szatni i łazience - w dni robocze. 3. Sposób wykonywania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości i odpowiednich dla danych powierzchni. 2) Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, środki nabłyszczające, aerozole, odświeżacze do toalet, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, papier toaletowy itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3) Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4) Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze w godzinach 15:00 - 20:00, mycie okien i sidingu oraz pranie wykładzin z uwagi na charakter i zakres usług może być wykonywane w dni wolne od pracy uzgodnione z Zamawiającym. 5) Przed rozpoczęciem sprzątania każdorazowo wykonawca rozbroi system alarmowy własnym kodem otrzymanym przy przekazaniu pomieszczeń. 6) Klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Natomiast klucz do drzwi wejściowych Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wykonawca otrzyma od Zamawiającego a po zakończeniu wykonywania zamówienia zwróci Zamawiającemu. 7) Po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie sprzątane pomieszczenia i okna oraz dla zadania nr 1 uzbroi system alarmowy przekazanym przez Zamawiającego kodem. 8) Wykonawca zobowiązuje się do: nie przeglądania dokumentów i nie korzystania z komputerów i innych urządzeń (telefony, faksy, kserokopiarka) znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10203.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MorisClean Krzysztof Nowosad
Email wykonawcy: morisclean@op.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 16/14
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12347.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12347.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12347.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3123.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MorisClean Krzysztof Nowosad
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 16/14
Kod pocztowy: 22-500
Miejscowość: Hrubieszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3777.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3777.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3777.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.