eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg DZP.26.1.411.2018 na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307998-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Zarząd Lokali Miejskich: Przetarg DZP.26.1.411.2018 na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660194-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 652 96 70, e-mail zlm@zlm.lodz.pl, faks 42 652 77 24.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg DZP.26.1.411.2018 na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. na świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.411.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach handlowych (powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych) - hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. Usługi należy wykonywać w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem nowoczesnych technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Zamawiający wymaga, aby usługi sprzątania i odśnieżania wykonywane były przez Wykonawcę: 5.1.1. profesjonalnym specjalistycznym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług; 5.1.2. z użyciem środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych o bezspornie dobrej jakości (typu Domestos, Ajax, Cif lub równoważne), oraz środków chemicznych służących do rozpuszczania śniegu i lodu. Wszystkie zastosowane produkty muszą posiadać atest PZH do powszechnego stosowania lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim. (Używając zwrotu chemiczne środki służące do rozpuszczania śniegu i lodu Zamawiający ma na uwadze ekologiczne środki typu chlorek wapnia w granulkach lub równoważny, które nie niszczą zieleni, powierzchni betonowych oraz materiałów ceramicznych. Zamawiający nie dopuszcza stosowania soli jako środka rozpuszczającego lód). 5.2. Szkice obiektów przeznaczonych do sprzątania stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5.4. Wykonawca składając ofertę musi ująć wszystkie koszty składające się na realizację wykonania usługi. Wszelkie materiały, urządzenia i środki transportu niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 5.5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego: Panem Grzegorzem Rzeźnik nr telefonu: (42) 628-70-47. 5.6. Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewnił stały dyżur telefoniczny. 5.7. W ramach umowy Zamawiający zapewnia na hali przy ul. Piotrkowskiej 317 i na hali przy ul. Małej 2 po jednym pomieszczeniu socjalnym z przeznaczeniem na przebranie się oraz po jednym pomieszczeniu do składowania sprzętu i środków czystości. Wyposażenie pomieszczeń w niezbędne umeblowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, pozostaje w zakresie Wykonawcy. 5.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, takich jak przykładowo utrata prawa do zarządzania nieruchomością. 5.9. Do wykonywania usług Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób sprzątających oraz osobę do nadzorowania ich prawidłowego wykonania (pełniącą funkcję stałego Koordynatora). W trakcie realizacji usługi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w związku z jej wykonaniem. 5.10. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących usługi sprzątania wymaganych w pkt 7.2.3.2) SIWZ. 5.10.1. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 1) Zatrudnienie w/w osób (w ilości i rodzaju zatrudnienia zgodnych ze SIWZ i złożoną przez wykonawcę ofertą) przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania usługi. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zastąpienia jej inną osobą spełniającą zapisy SIWZ i zgodną ze złożoną ofertą Wykonawcy. 2) Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zażądać dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób realizujących usługi sprzątania, o których mowa w pkt 5.10.1.1) na umowę o pracę np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą musi być Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Uwaga: W związku z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) informuje się, że: - Obowiązek podania danych osobowych wynika z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), - Administratorem danych osobowych jest Zarząd Lokali Miejskich z siedzibą w Łodzi przy al. Kościuszki 47, Dane zwarte w przekazanych dokumentach będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy. Uczestniczącemu w procedurze przysługuje prawo dostępu do jego danych i ich poprawienie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisami § 5 projektu umowy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kar umownych określonych w §8 ust.1 litera e) projektu umowy (załącznik nr 9 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90918000-5, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usług sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 - hala targowa i targowisko wokół hali targowej (Górniak), hala targowa przy ul. Małej 2 oraz targowisko przy ul. Jaracza/ul. Kilińskiego wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 244512.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mega Błysk Group Mariusz Pawlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 99
Kod pocztowy: 90-425
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255999.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255999.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255999.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.