eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej ze zmianą sposobu użytkowania byłego punktu pocztowego na pomieszczenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Ściborzyce Małe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307597-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Głubczyce: Nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej ze zmianą sposobu użytkowania byłego punktu pocztowego na pomieszczenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Ściborzyce Małe.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595018-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500248605-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141287500000, ul. ul. Niepodległości 14, 48100 Głubczyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4853021 w. 230, e-mail wydz-kom-inw@glubczyce.pl, faks 774 852 416.
Adres strony internetowej (url): www.bip.glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej ze zmianą sposobu użytkowania byłego punktu pocztowego na pomieszczenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Ściborzyce Małe.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KI.ZP.271.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej ze zmianą sposobu użytkowania byłego punktu pocztowego na pomieszczenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Ściborzyce Małe. W ramach remontu mają być wykonane następujące roboty: 1) Postawienie rusztowań zewnętrznych, 2) Rozebranie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 3) Wywiezienie i utylizacja gruzu i śmieci, 4) Wykonanie ocieplenia stropu, 5) Wykonanie tynków, 6) Wzmocnienie konstrukcji dachu, 7) Wykonanie pokrycia dachu, 8) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, 9) Uzupełnienie tynków zewnętrznych, 10) Roboty posadzkowe, 11) Roboty malarskie.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261210-9,

45261100-5,

45262500-6,

45321000-3,

45421000-4,

45410000-4,

45262300-4,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia: 30.11.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej ze zmianą sposobu użytkowania byłego punktu pocztowego na pomieszczenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Ściborzyce Małe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo-Usługowa DARKOL Dariusz Kołek, , Jakubowice 5, 47-280, Pawłowiczki, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 258741.18 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji zadania.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu - termin zakończenia: 14.12.2018 r. Zmiana terminu następuje w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mianowicie: Z powodu wystąpienia w okresie 1-30 listopada 2018 roku niekorzystnych warunków atmosferycznych - silnych wiatrów, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapisami specyfikacji technicznej i w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.